هر کس می تواند از سیستم خلبان اتوماتیک به صورت آنلاین استفاده کند

[ad_1]

من از حدود 20 سال پیش شروع به جستجوی مدلهای تجارت آنلاین کردم. در ابتدا آن را با غول eBay حراج آغاز شد. من از سایت خرید و فروش کردم و بین کارها کمی پول اضافی درآمدم.

بعد از مدتی تصمیم گرفتم که باید راه بهتری برای کسب درآمد با استفاده از اینترنت وجود داشته باشد. من کتاب الکترونیکی خریدم و تصمیم گرفتم که این بهترین مدل فروش آنلاین باشد. این فروشی بود که به شخصه نیازی به کسی نبود. این کاملاً اتوماتیک بود و به دلیل محصول دیجیتال می توانست بدون هیچ گونه هزینه هزینه هزینه ای در سطح بین المللی فروخته شود.

اگرچه من چیزی در مورد نحوه مدیریت موفقیت آمیز یک شغل مانند این نمی دانستم ، اما به بهترین مدل فروش آنلاین تبدیل شدم. هیچ چیز نمی تواند مرا از یادگیری باز دارد و با وجود بسیاری از شکستها ، من تا زمانی که الگوی موفقیت آمیز کسب و کار پیدا کردم ، ادامه دادم.

به این بازاریابی وابسته گفته می شود و به هر کسی امکان می دهد محصولات شخص دیگری را بصورت آنلاین بفروشد. اگر ارتباط آنها مشتری را به سمت یک محصول سوق دهد و خرید کند ، با پیوند دادن به آن و توصیه یک محصول دیگر ، می توانید کمیسیون دریافت کنید.

بازاریابی کمیسیون تا حدودی شبیه توصیه دوستان برای یک رستوران خوب است. تنها با بازاریابی کمیسیون می توانید کمیسیون خود را تهیه کنید اگر دوست شما به رستوران مورد نظر شما برود.

اگرچه این مدل کسب و کار اندکی پس از انتقال از eBay پیدا شد ، مدتی قبل از آن بود که موفقیت پایدار با آن پیدا کنم. من حدس می زنم که این تا حدی به این دلیل است که در آن زمان ، کمک آنلاین بسیار کمی در دسترس بازاریابان بود. من دوره های زیادی را که خریداری کرده ام ، خریداری کرده ام و بعضی دیگر از سایرین مفیدتر بودند. با وجود همه “شکستهای” من ، من ادامه دادم و جامعه خوبی برای آموختن یافتم.

من فکر می کنم این یک کلید موفقیت بسیاری از مشاغل آنلاین است. آنها به تنهایی این کار را نمی کنند ، فقط کمک می کنند. من سالها تلاش کردم ، زیرا نمی دانستم برای کمک به چه کسی مراجعه کنم. رسیدن به موفقیت با تجارت آنلاین بسیار سریع امکان پذیر است ، اگر می دانید بهترین مسیر عملی را برای انجام دادن دارید و البته اگر شجاعت این را دارید که با تمام مراحل کار پیش بروید.

هدف نهایی البته با تجارت آنلاین آزادی مالی است. در ابتدا ، این هدف من نبود. هدف من کسب درآمد کافی برای زنده ماندن در اینترنت و بدون کار بود. من همچنین می خواستم به روشی درآمد داشته باشم که منجر به خوشبختی من شود. بسیاری از مشاغل من استرس زا و کم درآمد بودند. اینترنت راهی برای به دست آوردن آسایش از خانه من ارائه داد. در آن زمان ، این فقط داشتن هدف و هدایت کافی بود ، حتی اگر او فوری پول بدست نیاورد.

با گذشت زمان ، من نمی دانم که آیا این همه تلاش واقعاً ارزش وقت من را دارد یا خیر. او پیشرفت کرد اما چندین بار در آنجا حضور داشت که فکر کرد همه چیز را به سمت او پرتاب کند. من مطمئن هستم که این مورد برای بسیاری از افراد دیگر که در تلاش های مختلف آنلاین خود در خارج از کشور کار می کنند ، یکسان است.

آنچه من را ادامه می داد ایده کتاب الکترونیکی است که خریداری کردم. شخصی ، در جایی به من دستور داد این کتاب الکترونیکی را بخرم و بارگیری کنم. من قصد داشتم بارها و بارها همین کار را انجام دهم.

یکی از موفقیتهای اولیه من فروش دوره بازاریابی “چگونه” بود که من با استفاده از تبلیغات AdWords و صفحه فرود آن را فروختم. اتوماسیون درگیر یکی از بهترین موارد در مورد تجارت آنلاین است. این امکان را به شما می دهد تا از هر جای دنیا مشاغل مقیاس پذیر بسازید! من تبلیغی را اجرا کردم که مردم را مستقیماً به صفحه فرود آنها هدایت کرد. از آنجا ایمیلهایی را با برنامه ای بنام Autoresponder جمع آوری کردم.

پیام های ایمیل به طور خودکار به مشترکان تحویل داده شد و آنها شروع به فروش برخی دوره ها کردند. من در جایی بودم که می توانم برای افزایش فروش بودجه خود را شروع کنم و بستر تبلیغاتی من بسته شد. شما ظالم هستید! او به سختی به من ضربه زد و من برای مدت طولانی تسلیم شدم. هر کاری که سعی کردم نتوانستم حساب خود را بازیابی کنم!

اینترنت بسیار تحمل است. چندی پیش مشغول خرید دوره دیگری بودم و چیزهای جدید یاد می گرفتم. مدت طولانی در حالت یادگیری گیر کرده بودم. با این حال ، من هنوز از مهارتهایی که سالها آموخته ام استفاده می کنم.

او وارد دوره دیگری شد. این یک روش متد متفاوت است. به آن آکادمی کلمات کلیدی گفته شد و این دوره نحوه هدف قرار دادن مقالات خاص را با مقالات و رتبه بندی آنها در گوگل آموزش داد. اکنون مدتها است که می گذرد و من مطمئن هستم که این تکنیک ها قدیمی است. همه چیز به سرعت در اینترنت تغییر می کند. بعد از 6 ماه تا یک سال تقریباً برای همه کارهایم چیزی نگرفتم. من بسیاری از وب سایت ها را ساختم اما اکثر آنها کاملاً بی فایده بودند!

من واقعاً نمی دانم که چرا کار می کردم و بیشتر (معقول) مردم دست از کار می کردند. آنچه من را متوقف می کند ، ایده شغلی است که خودش کار می کند ، بارها و بارها محصولات دیجیتال را می فروشد.

سرانجام جامعه ذکر شده را در آنجا پیدا کردم. اگر در آن زمان فقط به افراد دیگر دسترسی داشتم! راهنما قطعاً همان چیزی است که شما در تجارت آنلاین نیاز دارید. انجام این کار به تنهایی بسیار دشوار است. با تماشای و الگوبرداری از افرادی که واقعاً موفق هستند ، به جامعه دسترسی پیدا کنید و یاد بگیرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا