3 راه برای مراجعه بیشتر به فروشگاه اینترنتی خود

[ad_1]

فروشگاه | فروشگاه اینترنتی

آشنایی با بازاریابی فروشگاه خود به صورت آنلاین

مهم نیست که محصولات شما چقدر عالی باشند ، پیدا کردن راه هایی برای ترغیب مصرف کنندگان برای خرید از فروشگاه اینترنتی شما می تواند یک چالش باشد.

و با رقابت زیاد – به خصوص اگر در حال رقابت با یک خرده فروش بزرگ هستید – به این معنی است که شما همیشه باید روی راه های کسب ترافیک بیشتر به فروشگاه اینترنتی خود تمرکز کنید.

در اینجا 3 راه برای رشد فروشگاه آنلاین شما آورده شده است:

1. ایجاد محتوای جذاب

ارسال محتوای ارزشمند برای مشتریان خود راهی ایده آل برای جذب افراد به وب سایت شما است. چشم اندازها مایل به خرید از خرده فروشانی هستند که وبلاگ ها ، نظرات و مقالات اصلی را منتشر می کنند.

یک مطالعه توسط Gartner ، یک شرکت تحقیقاتی و مشاور برجسته ، نشان داد که 84٪ از Millennials از محتوا تولید شده توسط کاربر برای تصمیم گیری در خرید استفاده می کنند.

علاوه بر این ، اگر مطالب جدیدی را در اختیار خوانندگان خود قرار دهید ، به احتمال زیاد آنها به وب سایت شما باز می گردند و ممکن است بیش از یک بار از شما خریداری کنند.

2. روی سئو تمرکز کنید

هنگام ایجاد محتوای ارگانیک که خوانندگان شما از آن لذت خواهند برد ، مهم است که اگر می خواهید فروشگاه آنلاین خود را رشد دهید ، سئو را در نظر بگیرید. بازدید رایگان به معنای بازدید کننده هایی است که وب سایت شما را به شکلی پیدا می کنند که نیازی به پرداخت آن بازدیدها برای یافتن شما نداشته باشد.

به عنوان مثال ، اگر کتابی در مورد نکات مربوط به روابطی که می خواهید تبلیغ کنید ، نوشتید ، می توانید مقالاتی را ایجاد کنید که شامل کلمات کلیدی مانند “نکات روابط” و “نکات عشق” باشد.

همچنین باید کمپین SEO خود را گسترش دهید تا:

• توضیحات کلمه کلیدی را بر روی تصاویر محصول بگنجانید

• یک نقشه سایت ایجاد کنید و آن را به موتورهای جستجو ارسال کنید

نوشتن عناوین صفحه و توضیحات متا

با این حال ، ابتدا باید یک جستجوی کلمه کلیدی را انجام داده و به سمت هدف قرار دادن کلمات کلیدی کم رقابت که هنوز هم به اندازه کافی ترافیک می کنند ، تلاش کنید تا تلاشهایتان ارزشمند باشد. اینجاست که متخصص SEO می تواند واقعاً مفید باشد.

3. از Google AdWords استفاده کنید

Google AdWords یک برنامه تبلیغی با هر کلیک است که می تواند به شما در ایجاد ترافیک و هدایت کمک کند.

CPC متفاوت است ، اما حتی یک کسب و کار با بودجه محدود نیز می تواند حداقل هزینه کمپین کمی را تحمل کند.

برای یک کمپین تصور ، فقط وقتی شخصی روی تبلیغ کلیک می کند ، به کسب و کار شما تماس می گیرد یا فیلم شما را تماشا می کند ، هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید ، بنابراین این یک راه مقرون به صرفه برای بدست آوردن ترافیک بیشتر است.

روش های مختلفی برای استفاده از Google AdWords وجود دارد:

• در نتایج جستجوی Google ظاهر می شود

• تبلیغات بنر را در Gmail یا وب سایتها تبلیغ کنید

• آگهی ویدیویی YouTube ایجاد کنید که مخاطبان شما را بر اساس معیارهای خاص هدف قرار دهد

برای مدیریت کمپین های خود ، اندازه گیری نتایج و ایجاد تغییرات باید به اندازه کافی مهارت داشته باشید ، در غیر این صورت به شما کمک نمی کند فروشگاه اینترنتی خود را رشد دهید و ممکن است در نهایت گران باشید. اگر مطمئن نیستید ، به دنبال یک حرفه ای باشید که بتواند به شما در رشد فروشگاه اینترنتی خود با ترافیک پولی کمک کند.

مانند اکثر استراتژی های بازاریابی ، رسیدن به فروشگاه آنلاین شما تلاش مداوم می کند. رقبای شما احتمالاً روی همان تکنیک هایی که استفاده می کنید تمرکز می کنند ، بنابراین با اندازه گیری نتایج خود و تغییر آنچه کار نمی کند ، پیش از بازی بمانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا