آیا برای شروع کار خود به صورت آنلاین ناامید شده اید؟ در اینجا برنامه جامع شما – قسمت اول –

[ad_1]

اگر در مورد آن فکر کنید چند مورد وجود دارد که برای موفقیت آنلاین به آنها نیاز دارید.

در اینجا مراحل بسیار ساده ای وجود دارد که می توانید انجام دهید که ممکن است درآمد واقعی از خانه شما ایجاد کند. این همه در مورد ذهنی و نحوه برخورد با چیزهایی در زندگی است که شما را موفق می کند …

1. دقیقاً آنچه را که می خواهید در 12 ماه آینده تجارت آنلاین خود بنویسید. این می تواند یک خانه ماشین باشد آموزش خوبی برای فرزندان شما و غیره.

2. احساسات خود را در پشت آنچه می خواهید بنویسید. به طور خلاصه از خود بپرسید که چرا می خواهید در مورد آن سوال کنید. این بسیار مهم است زیرا باعث ایجاد میل شدید در شما می شود.

3. حالا که می دانید چه می خواهید و می دانید که اکنون کجا هستید فقط پیش بروید و از خود بپرسید که چگونه به آن دست خواهید یافت.

برای حرکت به سمت هدف خود و ایجاد یک تجارت موفق آنلاین به دانش نیاز دارید. از کسی که به او اعتماد دارید یک دوره یا آموزش بگیرید و می توانید نحوه شروع یک کسب و کار موفق را بصورت آنلاین یاد بگیرید.

دشوار نیست باور کنید. اگر می دانید چگونه نوشتن کنید می توانید آنلاین موفق باشید فقط به دانش درست نیاز دارید.

4- از دانشي كه از نكته 3 در بالا به دست آورديد يك برنامه گام به گام بنويسيد. بله ساده است

همه کارهایی را که انجام دهید قدم به قدم بنویسید که شما را از جایی که اکنون هستید به جایی که می خواهید بروید بنویسید. چیزی نگذارید.

بهترین کار این است که همه چیز را از مغز خود بیرون بریزید و سپس مرتب آن را با ترتیب زمانی منظم انجام دهید.

اکنون شما یک برنامه کامل دارید که شما را به سمت هدف نهایی خود سوق می دهد.

5- برنامه یک ساله فوق را که برای مدت زمان 12 ماه تنظیم کرده اید تقسیم کنید. این به معنای تهیه برنامه های ماهانه است که شما برای رسیدن به هدف نهایی خود در طی دوازده ماه آینده انجام خواهید داد.

6. برنامه خود را برای ماه اول در نظر بگیرید و در برنامه های هفتگی تقسیم کنید.

7. اکنون برنامه های هفتگی خود را در نظر بگیرید و آنها را در کارهای روزانه مشاغل تقسیم کنید.

فهرست کارهای روزانه را بگیرید و برای همه کارهایی که امروز باید انجام دهید تنظیم کنید. ابزاری عالی به نام My Actions مجری وجود دارد که از اصل بوکس زمان استفاده می کند که به شما در مدیریت وظیفه روزانه شما کمک می کند.

در این مرحله شما نه تنها می دانید کجا می خواهید بروید و اکنون کجا هستید بلکه همچنین می توانید هر روز قدم به قدم به آنجا بروید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا