نکات بازاریابی حیوانات خانگی: چگونه از بین مردم متمایز شوید

[ad_1]

صاحبان حیوانات خانگی تماشاگران زیادی دارند. طبق تحقیقات Grandview بازار جهانی مکمل های غذایی در سال 2019 حدود 637.6 میلیون دلار برآورد شده است.

من به طور خلاصه توضیح خواهم داد که این استراتژی چیست. قبل از این کار اجازه دهید به شما بگویم که او چگونه با یک صاحب حیوان خانگی خاص – من – کار می کرد.

فواید ذهنی

یک روز نه چندان دور میکس تریر کوچک من دیکسی از پذیرایی صبح جدید با هیجان همیشگی خود امتناع کرد.

دمش تکان نمی خورد.

بدون لبخند (بله سگ لبخند می زند!).

هیچ اشتیاق دائمی برای زندگی وجود ندارد.

هیچ یک از دوستت دارم وجود نداشت که بلافاصله وقتی از خواب بیدار شدم انتظارش را داشتم.

و او مستقیماً به صورت من نگاه نمی کند – هیچ چشم هایش وجود ندارد که یک عاشق سگ خوب بداند.

دامپزشک ما با برکت قلب او بلافاصله تشخیص دیکسی را به عنوان یک علامت پانکراتیت تأیید کرد.

تخلفات دامپزشک علت را سوء تغذیه عنوان کرد. دیکسی غذای کافی دریافت نکرد.

همان موقع بود که رفتم راه حلی پیدا کردم. نتایج جستجوی گوگل من را به انجمن ها و وبلاگ هایی هدایت کرد که در آن سایر صاحبان سگ تجربیات مشابهی را به اشتراک گذاشتند.

من عمیقاً تحت تأثیر عشق و نگرانی این افراد به دوستان پشمالوی خود قرار گرفتم. داستان او را در ذهن من زنده کرد.

انگار داشتم باهاشون حرف میزدم.

احساس می کردم در یک حلقه درونی خاص با «افراد خانگی» همفکر قرار گرفته ام.

مزیت توصیه های بهداشتی برای دیکسی بود که کارساز بود. حالا او هر روز یک مخلوط مولتی ویتامین برای صبحانه دریافت می کند. او همچنین هر بار که علائمش دوباره ظاهر می شود مکمل های ضد تهوع ویژه ای دریافت می کند.

و غذا و کیترینگ آن به حق بیمه به روز شده است.

سوء تغذیه دیکسی یک تهدید جدی برای سلامتی او بود. تحصیلاتی که از صاحب سگ دلسوز دیگری دریافت کردم احتمالاً با وجود ناآگاهی من او را نجات داد.

دیکسی دوباره شاد و سالم است. ماه ها بعد هیچ نشانه ای از حادثه ای که تقریباً زندگی اش را نابود کرد نشان نداد.

به دلیل آن تجربه من رسالت خود را بر آن گذاشتم که آنچه را که یاد گرفتم و کارهایی را که انجام دادم منتشر کنم تا مطمئن شوم که دیگر هرگز تکرار نخواهند شد – به دیکسی یا هر گروه دیگری.

زمان تدریس

این نتیجه خوشحال کننده به لطف مشارکت افرادی که به آنها اعتماد داشتم اتفاق افتاد.

تجربه من چیزی است که مربیان آن را زمان قابل آموزش می نامند.

معلوم شد برای من دو تبلیغ است.

ابتدا یاد گرفتم که چگونه به دیکسی کمک کنم.

علاوه بر این قدرت این اصل تجاری را که در ابتدای این مقاله به آن اشاره کردم را نیز یاد گرفتم.

کلمه این اصل طبق مطالعه تحقیقاتی Grandview که در بالا ذکر شد انسان سازی است.

حیوانات خانگی او انسان می سازند. من می دانم که انجام می دهم.

در واقع این کلمه چندین بار در نظرسنجی Grandview Research ظاهر می شود.

همچنین در مقاله اخیر در Nutraceuticals World به عنوان نیروی محرکه در فروش مکمل های حیوانی در هنگام بیماری های عفونی اشاره شده است.

بازاریابی برای کلیسا

استفاده از احساسات برای افزایش فروش قدمتی به اندازه بازاریابی دارد. با این حال وقتی در مورد حیوانات خانگی صحبت می کنیم می توان این را به سطح بعدی برد.

به کارگیری سه استراتژی زیر در صورت درست انجام شدن واقعاً این کار را انجام می دهد. هر مرحله مستلزم پذیرش حیوان خانگی به عنوان یک خانواده است.

1) از مزایای اضافه شده رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

مردم دوست دارند مقالات و عکس های مربوط به حیوانات خانگی را در شبکه های اجتماعی ببینند. هیچ انسانیتی بهتر از عکس ها و فیلم های خنده دار یا خنده دار نیست.

2) همکاری با یک موسسه خیریه حیوانات خانگی.

طبق گفته شرکت دیجیتال مارکتینگ Optimum 7 63 درصد از خریداران احتمالاً از شرکتی خرید می کنند که از اهداف اجتماعی پشتیبانی می کند.

سازمان رفاه و فرزندخواندگی حیوانات در صدر این فهرست قرار دارد.

3) بازاریابی مبتنی بر مشتری را اجرا کنید.

داستان من در مورد Dixie تنها یک نمونه از نحوه صحبت سایر دوستداران حیوانات خانگی در مورد مارک های خاص مکمل های حیوان خانگی است.

معرفی این استراتژی موضوعی است که به مشتریان این فرصت را می دهد تا صحبت کنند و حیوانات مورد علاقه خود را نشان دهند.

اظهار نظر در مورد پست های وبلاگ پست ها در رسانه های اجتماعی و انجمن ها فرصت های زیادی را برای مشتریان فراهم می کند تا «قدرت حیوان خانگی» را به برنامه بازاریابی شما اضافه کنند.

در نهایت توجه داشته باشید که فروش محصولات حیوان خانگی نباید مانند سایر محصولات باشد. یک طرح بازاریابی کوکی کار را انجام نمی دهد.

منحصر به فرد بودن برای عموم به این معنی است که انسانیت حیوانات خانگی را در برنامه بازاریابی خود بگنجانید.

این موضوعی است که با این سه استراتژی همراه است.

نکات نهایی

در اینجا من اغلب به عنوان یک کپی نویس در سایر زمینه های پزشکی ستایش می کنم. این راهی برای جذب مشتریان جدید است.

به جای این که اکنون این کار را انجام دهم بر اساس عشق مادام العمر به سگ ها و گربه ها خود را واجد شرایط «وظیفه تجارت حیوانات خانگی» می کنم.

من واقعا حیوانات خانگی ام را انسان می کنم.

و مانند سایر صاحبان حیوانات خانگی من در معرض تجارت متقاعد کننده ای هستم که آن را چنین می کند.

این حفظ تجربه و مهارت های حرفه ای من است.

به جای اینکه شما را با حزها پر کنم فقط پیشنهاد می کنم در مورد … بله حیوانات خانگی ما صحبت کنید.

یکی از مزایای داشتن حیوانات خانگی در خانواده این است که به دیگران افتخار می کنید. بنابراین من شما را تشویق می کنم که به من افتخار کنید. (حتی ممکن است این کار را انجام دهم! هشدار: ممکن است بخواهم در مورد ترکیبی از دیگر تریرها الی و نارنجی تابی دیلی صحبت کنم. همه آنها بسیار سرگرم کننده هستند!)

اگر در گفتگوی خود ببینیم که چگونه می توانم در فروش حیوانات خانگی اضافی به شما کمک کنم حتی بهتر است.

من یک بازی هستم اگر شما یک بازی باشید. فقط با من تماس بگیرید یا به من ایمیل بزنید.

بیایید امروز توپ (حیوانات) را بچرخانیم!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا