10 نکته عالی برای اینکه مردم به برند شما اعتماد کنند

[ad_1]

اول: هدف مشخصی را بیان کنید

ابتدا اهداف شرکت را مرور کنید. هدف باید الهام بخش همه افراد شرکت کننده باشد. تعداد کمی از شرکت ها درگیر اجتماعی نیستند. شما سوخت یا بانک سیستم حمل و نقل یا شرکت حمل و نقل را حذف می کنید و به تأثیر آن بر زندگی همه نگاه می کنید. جنبه اجتماعی یک ماموریت تجاری جنبه خارجی برند نیست. در این مفهوم جدید هدف مفهوم تعادل نهفته است. مدیران به طور فزاینده ای متوجه می شوند که صرفاً به دست آوردن نتایج مالی می تواند در نهایت شما را گاز بگیرد.

دو: یک کارمند اختصاصی برای اهداف خود ایجاد کنید

برقراری ارتباط با هدف شما حداقل دو چیز را به همراه دارد. اول شما مزایایی را به مشتریان ارائه می دهید (و اعتماد بیشتری به دست می آورید). دوم شما شانس بیشتری برای دستیابی به این چیز نادر دارید – کارمندانی که با هم بر روی یک هدف مشترک کار می کنند. ایجاد یک فرهنگ همکاری که در آن کارکنان برای یک هدف مشترک با هم کار می کنند تصادفی نخواهد بود. فرهنگ همکاری شامل رویکرد برنامه ریزی شده مشارکت کارکنان به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها و سیاست ها و فرآیندهای مشترک است.

سه: تعریف چگونه این کار را اینجا انجام می دهیم

مردم به یک نظام رفتاری روشن نیاز دارند. اینها اغلب ارزش نامیده می شوند. واقعیت این است که راه های زیادی برای تعریف نحوه انجام کسب و کارتان وجود دارد. شل مفهوم شرکتی خود را دارد. گروه خورشید جنوبی در آفریقای جنوبی ده نقش برتر شرکت کنندگان را مشخص کرد. جانسون و جانسون اعتقادی دارد.

اما سه دلیل مهم وجود دارد:

«اعتقاد شما باید از شرکت شما بیرون بیاید

آنها به اعتقاد واقعی و قوی نیاز دارند تا در زمان آزمایش در جای خود بمانند

و باید به عمل تبدیل شود

چهارم: امور نامشهود را مدیریت کنید

مدل موفقیت کسب و کار تغییر کرده است. موفقیت مالی گذشته تنها یک بعد را فراهم می کند. عوامل دیگری که می توانند به ارزش یک شرکت کمک کنند عبارتند از استراتژی روشن هیئت مدیره قوی وفاداری مشتری مهارت های کارکنان درآمد جدید مزیت رقابتی شهرت و نوآوری. اگر بتوانید ارزش ها و ارزش ها را مدیریت کنید اعتماد به دست می آورید.

پنج: ایجاد یک استراتژی روشن برای CSR (مددکاری اجتماعی)

اینجا یک پیشگویی است. در دهه آینده CSR با حاکمیت شرکتی و شهرت شرکت ادغام خواهد شد. به عنوان مثال در بریتانیا مدل Business Impact Task Force و برند GoodCorporation وجود دارد.

شما باید تعریف کنید که چرا می خواهید CSR را مدیریت کنید. و این در شرکت متفاوت است. محرک ها شامل جذب سرمایه گذاری های اخلاقی انطباق ایجاد تمایز در رقابت بهبود شهرت یا جلب وفاداری مشتری است.

شش: ایجاد یک برند با شخصیت

افرادی که اعتماد به دست می آورند باز قابل مشاهده جذاب و دارای شخصیت خاص خود هستند. آن شخصیت متفاوت است. هنگام ورود به پذیرش در Asda HQ در بریتانیا می توانید این را در نویز مشاهده کنید. شما می توانید این را در ایده شگفت انگیز Semco از برزیل مشاهده کنید که در بالای صفحه ارائه می دهد. و شما آن را در سخنان رالف لارسن رئیس و مدیر عامل جانسون و جانسون در گزارش CSR اروپا برای سال 2000 می بینید (این دعوتی است برای جستجوی آنها).

هفت: گوش دهید و مردم را به روش های جدید و عجیب و غریب درگیر کنید

چرا الان هفت است؟ اولین قدم برای به دست آوردن اعتماد به نفس گوش دادن است. اگر شرکتی در ذهن شرکت کنندگانش نباشد سلامت شرکت را احساس نمی کند. و این فقط در مورد تحقیقات کمی و کیفی خوب نیست.

حقیقت این است که یک سری راه های جدید برای جذب مشتری وجود دارد. ما در حال حاضر شاهد اتصال بیشتر از طریق تلویزیون دیجیتال هستیم. و در سال های اخیر من به شرکت ها توصیه کرده ام که از دسترسی به بازار استفاده کنند تا به دلایل اجتماعی فراتر از جایگزینی کارگران داوطلب به مشتریان داوطلب حرکت کنند. خواهد آمد.

هشتم: مدیریت ریسک از جمله ریسک های مربوط به اعتماد

به اندازه کافی عجیب بخش مدیریت ریسک یا بخش کنترل شرکت هنوز روی ریسک مالی تمرکز دارد. الزامات مدیریت کسب و کار جدید در بریتانیا و بررسی جدید قانون شرکت می دانند که مدیران مسئولیت بیشتری دارند. ریسک را به طور موثر مدیریت کنید و می توانید از بسیاری از ریسک های مالی مانند قوانین و مقررات بیشتر مالیات باد یا تحریم مشتری جلوگیری کنید. اعتقاد شخصی من این است که رشته جدیدی به نام مدیریت ریسک صادقانه ظهور خواهد کرد. سخت نیست. ذهن استفاده می شود.

نه: از تغییرات اجتماعی بهره ببرید

این شرکت همچنان بر این باور است که نقش یک شرکت خوب مدیریت مسیر تاثیر آن بر جامعه است. اما پیشرفت واقعی زمانی حاصل خواهد شد که آنها از عضلات خود برای دستیابی به تغییرات اجتماعی مرتبط با تجارت خود استفاده کنند. من شاهد افزایش کمپین هایی بوده ام که فراتر از جمع آوری سرمایه اولیه برای امور خیریه یا روابط عمومی به مناطق جدید است – کار با یک هدف واحد و کمپینی که تغییرات اجتماعی ملموسی را به همراه دارد.

این حرکت دشواری برای ایجاد تعادل است اما می توان آن را به گونه ای انجام داد که اعتماد به دست آورد و منجر به مزایای واقعی اجتماعی و تجاری شود. هیچ اشکالی ندارد با هم کار کنیم. و انجام کارهای اجتماعی اشکالی ندارد.

ده: روی ارتباطات سرمایه گذاری کنید اما گفتگو کنید

یک داستان مخفی شگفت انگیز در مورد مشارکت شرکتی وجود دارد. آخرین سایت های رسانه های اجتماعی BT و Diageo را بررسی کنید. تقریباً در هر صنعتی جواهرات پنهان زیادی وجود دارد. اما حتی بهترین ها هم سرمایه گذاری نمی کنند. آنها روی ارتباطات سرمایه گذاری نمی کنند. و وقتی این کار را انجام می دهند تعدادی اشتباه بزرگ مرتکب می شوند:

گاهی اوقات فراموش می کنند که مردم علاقه مند هستند

«بعضی اوقات فراموش می کنند که ارتباط خوب مربوط به گفتگو است نه گزارش سالانه

و گاهی اوقات فراموش می کنند که ما به اندازه گذشته به برنامه های آینده علاقه مندیم

خب: این چیه؟

ده مرحله چیست؟ آنها روابط عمومی مسئولیت های شرکتی یا نام تجاری را اضافه نمی کنند. در اینجا چه بحثی مطرح است؟ آیا این یک ایده جدید است؟ آیا می توانیم آن را یک برند ماندگار یا یک فروشگاه اعتماد بنامیم؟ من عقل سلیم تجاری را ترجیح می دهم.

و این یک مهمانی پر زرق و برق نیست. بسیاری از این رویدادها اکنون در شرکت هایی با اندازه های مختلف اتفاق می افتد. همچنین تصور نکنید که این فقط برای مشاغل امکان پذیر است. این برای دولت مهم است و نه برای نهادهای سودجو. کارها اینگونه است.

انتخاب ما ساده است. آنها می توانند یک کسب و کار پایدار ایجاد کنند که واقعی است محصولات متعادل را هدف قرار دهند مسئولانه رفتار کنند و اعتماد را به خاطر سزاوار آن به دست آورند یا می توانند با افزایش انتقاد مشتری از جسارت بن بست دور شوند. کجا میخواهی بروی بیدار شدن یا در خیابان؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا