[ad_1]
انیمیشنی که چیزی بیش از یک فیلم سریع و دست ساز برای تطبیق صحنه های متعدد یک فیلم با موسیقی متن آن نیست اخیراً به نوعی رسانه برای آنها تبدیل شده است. در دنیای امروز animatic اغلب به عنوان نام یک محصول – به عنوان مثال یک نوع ویدئو در رسانه های اجتماعی – و فرآیند ایجاد آن محصول استفاده می شود. به دلیل هزینه نسبتاً کم زمان تولید کوتاه و قابلیت استفاده تقریباً بی پایان – مانند غرفه های تلویزیونی نمایش های تجاری مواد آموزشی ابزارهای برندسازی ویدیوها در رسانه های اجتماعی و موارد دیگر- انیمیشن در بین شرکت های بزرگ در ایالات متحده و جاهای دیگر محبوب شده است. . .
اکثر تولیدات متحرک امروزی به مدت 30 تا 120 ثانیه معمولاً از فیگورهای طبقه بندی شده استفاده می کنند – گاهی اوقات چیزی جز شکل های درختی ساده ندارند – با پس زمینه ای که دسته بندی شده است. اغلب شکل و محیط اطراف آن می توانند در این طرح ها حرکت کنند – برای مثال بازویی که به سمت یک محصول می رود یا درب خانه ای که به عنوان یک حرکت تبریک باز می شود.
هدف از پیام یا هدف انیمیشن هرچه که باشد همه آن ها در یک فیلمنامه حرفه ای طراحی شده که کل تولید بر اساس آن است منتقل می شود. هدف این اسکریپت این است که هسته پیام بازاریابی مورد نظر را به تصویر بکشد و تصویری نهایی از دیدگاه نویسنده محتوا به سازنده بدهد. هدف آن محدود کردن مهارت های خالق نهایی نیست.
پس از تایید فیلمنامه ممکن است تولید انیمیشن ها یک هفته یا کمتر طول بکشد. در مورد قیمت یک انیماتیک به سطح جزئیات و تکنیک هنری مورد نظر بستگی دارد. برای مثال استفاده از تصاویر ساده – و آنها می توانند پیامی را به طور مؤثر منتقل کنند – البته برای تصاویر دقیق تر هزینه بر نیست.
چرا از انیمیشن استفاده کنیم؟ زیرا آنها راهی آسان برای آزمایش محصولات یا بسته های جدید ایده های جدید دلایل یا روش های جدید فروش هستند. آنها همچنین در ترویج محصولات خدمات خیریه ها و اهداف جدید موثر هستند. هنگامی که یک اسکریپت محکم برای پیام خود دارید آماده شروع تولید انیمیشن خود هستید. اکثر تولیدکنندگان بزرگ انیمیشن می توانند همه چیز مورد نیاز برای تکمیل یک پروژه را فراهم کنند … از هنر گرفته تا موسیقی و حتی گنجاندن خلاقیت برای افزایش اثربخشی فیلمنامه و پیام اصلی در آن.
Animmatics قرار نیست جایگزین رسانه های سنتی فعلی شود که یک شرکت ممکن است از آن استفاده کند. هدف تکمیل این اطلاعات تقویت یک پیام کلیدی از طریق تصاویر ارزان قیمت و جذاب است که اغلب در وب سایت یک شرکت یا در صفحه فرود شخصی نمایش داده می شوند.
[ad_2]