بازاریابی تجاری آنلاین – یافتن زمان!

[ad_1]

بازار | بازاریابی

به عنوان یک صاحب مشاغل ، زمان احتمالاً یکی از کارهایی است که می توانید با کارهای بیشتری انجام دهید! مدیریت زمان مؤثر برای موفقیت شما و همچنین استفاده از ابزاری که می توانند از وقت شما استفاده کنند ضروری است.

البته بازاریابی برای رشد شغلی شما بسیار مهم است ، با این حال صاحبان مشاغل با کلمات متفاوتی از کلمه های مختلف بمباران می شوند ، بخصوص در مورد بازاریابی آنلاین.

رسانه های اجتماعی برای هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد ، به یک بستر به راحتی قابل دسترسی تبدیل شده است و درها را برای سازمان ها می بخشد تا آگاهی از برند خود را افزایش داده و مکالمات با مشتری را تسهیل کند. علاوه بر این ، رسانه های اجتماعی به عنوان یک بستر نسبتاً ارزان برای سازمانها برای اجرای مبارزات بازاریابی عمل می کنند. سازمان ها می توانند نظرات را مستقیماً از مشتریان خود و بازارهای هدف دریافت کنند.

این می تواند بسیار خسته کننده باشد ، زیرا نه تنها به درک این ابزارهای مختلف زمان نیاز دارد بلکه فکر کردن برای یافتن زمان مناسب برای استفاده از آنها ممکن است به نظر یک کار تمام وقت به نظر برسد!

توییتر ، فیس بوک و لینکدین از معروف ترین ابزارهای شبکه های اجتماعی و تجاری در دسترس هستند ، همه آنها عضویت رایگان با LinkedIn را ارائه می دهند در صورت نیاز به ویژگی های اضافی ، عضویت پیش پرداخت اختیاری را ارائه می دهند ، اگرچه بیشتر آنها سرویس رایگان را انتخاب می کنند. فیس بوک به شما امکان می دهد تا یک صفحه شخصی و شرکت داشته باشید.

این موارد می تواند برای ارتقاء نام تجاری شما و افزایش ترافیک به وب سایت شما بسیار قدرتمند باشد ، اما زمانی که مشغول اجرای مشاغل خود هستید ممکن است یافتن زمان برای بروزرسانی همه آنها به نظر بیاید.

خوشبختانه ، برخی از ابزارهای رایگان عالی برای گرفتن زمان و جبران بازاریابی رسانه های اجتماعی در دسترس است. یکی از بهترین ابزارها HootSuite است که یک برنامه مبتنی بر وب است که به شما امکان می دهد وضعیت خود را در توییتر ، فیس بوک و لینکدین همه از یک مکان به روز کنید و همچنین به شما امکان می دهد تا پیش نویس های خود را از قبل بنویسید و سپس برنامه ریزی کنید. به علاوه ، یک برنامه آیفون رایگان وجود دارد ، بنابراین شما می توانید از زمان خود استفاده بهتری داشته باشید ، خواه در یک میز پذیرایی بنشینید که منتظر یک جلسه هستید یا حتی در فرودگاه.

Tweetdeck یکی دیگر از ابزارهای شناخته شده است ، در واقع این برنامه دارای یک دسک تاپ رایگان است و بسیار خوب است ، اما به نظر می رسد برنامه آیفون فاقد توانایی به روزرسانی LinkedIn است که به نظر من یک اشکال اساسی است.

بدیهی است که این ابزارها می توانند در بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) کمک کنند. با این حال ، پیاده سازی یک استراتژی بسیار مهم است ، همانطور که شما می توانید شکل دیگری از بازاریابی برای به دست آوردن بهترین نتیجه را کسب کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا