همانطور که می روید بازاریابی آنلاین

[ad_1]

بازار | بازاریابی

انقلاب بازاریابی وابسته

همانطور که می روید بازاریابی آنلاین آنچه مردم متوجه نمی شوند در صنعت بازاریابی وابسته اتفاق می افتد.

“کسب درآمد هنگام فروش بازاریابی” هنگامی که برنامه های وابسته برای اولین بار وارد بازار شدند ، اکثر مردم برای دیدن پتانسیل های خود کمی آهسته بودند. در حالی که بازاریابی شبکه ای بسیار گسترده بود و ساختار کمیسیون بسیار بهتر به نظر می رسید ، به نظر می رسید بازاریابی شبکه های وابسته کمیسیون کمی برای این تلاش است.

مطمئناً مدتی طول کشید ، اما شبکه های شبکه به سرعت شروع به گزارش از پتانسیل عجیب بازاریابی شرکت های وابسته کردند و اکنون سریع ترین مکان در حال رشد در بازاریابی شبکه ای است.

“کسب درآمد هنگام فروش بازاریابی” یا محصولات بازاریابی کمیسیون در واقع “نسخه پیمان شده از بازاریابی شبکه ای” با نتایج سریع تر بود. همه اشکال بازاریابی شبکه متعلق به برخی از میزان فروش است و فرض می کنیم که مردم با نوعی کالا یا ایده خدمات آشنا می شوند. در بازاریابی شبکه ای ، ضروری است که فرد محصول را بخواهد اما باید آنقدر مشتاق آن باشد که بخواهد افراد دیگری را نیز به سمت خود جلب کند.

با نگاهی به سالهای بازاریابی شبکه ای ، من متنفرم که اگر هدف جذب افراد علاقه مند به محصول یا جذب آنها به کار باشد ، تمام پولهایی را که از دست داده ام بشمارم. بسیاری از مردم محصولات من را دوست داشتند اما کمتر کسی علاقه مند به کار کردن است. ممکن است بخشی از این تقصیر من باشد زیرا من بهترین شبکه ای که در آنجا هستم نیستم و مطمئن هستم که نتوانستم ارتباط برقرار کنم ، نه چند برابر کافی.

مانند بیشتر افراد به طور دائم در بازاریابی شبکه ای. او برای مدت طولانی از بازاریابی کمیسیون امتناع ورزد ، زیرا برای من مهم نبود زیرا بدون ارزیابی او ، دقیقاً شبیه به بازاریابی شبکه ای بود. چندین سال طول کشید تا تفاوت این دو را تخمین بزنم.

مشکلی که مرا در بازاریابی شبکه ای ناامید کرد تفاوت اساسی در بازاریابی کمیسیون بود. در بازاریابی کمیسیون ، سود حاصل می شود که آیا شخصیت می خواهد در محل کار تجسم شود یا اینکه فقط محصول را می خواهد. به آسانی پیدا کردن یک وب سایت واقعاً بسیار عالی است که از آن هیجان زده می شوید و به دوستان خود می گویید چقدر شگفت انگیز است ، بنابراین آنها می روند و آن را بررسی می کنند. مطمئناً شما به افراد بیشتری احتیاج خواهید داشت تا بیشترین سود را داشته باشید ، اما این مفهوم همچنان یکسان است.

کافی نیست! “تجارت خوب بهتر است”

هنگامی که من واقعاً مصرف بازاریابی کمیسیون را شروع کردم و مردم به سرعت ثروت خود را ساختند ، دوباره فهمیدم که وقتی فهمیدم نوعی بازاریابی کمیسیون بسیار خاص چگونه رقابت را منفجر می کند ، جورابهایم را دوباره جور کردم.

یکی از مشهورترین مشاغل خانگی در اینترنت برای کسب درآمد ، بازاریابی سود توسط شرکت سهامداران برای هر فروش است. این بهترین از همه مفاهیم “به دلیل بازاریابی شبکه” ناموفق است. بیشتر مردم در مورد شبکه بازاریابی وابسته خود شنیده اند ، و بیشتر مردم تصور می کنند که این چیست و چگونه کار می کند.

اگر از طرفداران برنامه های مختلف تلویزیونی هستید ، ممکن است بین برنامه ای که مشاهده می کنید انواع مختلفی از محصولات را که در تلویزیون چشمک می زند ، توجه کرده باشید. اگرچه از طرف شما ناراحت است که هنگام قطع نمایش مورد علاقه خود “وقفه های غیر ضروری” وجود دارد ، اما شما نمی توانید کاری در مورد آن انجام دهید. همانطور که بسیاری خواهند گفت ، این بخشی از برنامه برنامه نویسی شبکه تلویزیونی است.

از طرف دیگر ، اگر شما یک طرفدار روزنامه ، چه از یک روزنامه محلی و چه از نیویورک تایمز هستید ، نمی توانید از بسیاری از تاییدیه های محصول و خدمات که در بخش های مختلف روزنامه درج شده است خلاص شوید. اگرچه تبلیغات طبقه بندی شده بخشی از این پشتیبانی است ، اما شما هنوز هم در صفحه اول ، صفحه ورزشی و حتی در بخش داستانی روزنامه ، بسیاری از تاییدیه های محصول و خدمات را می یابید. درست مانند تلویزیون ، بسیاری خواهند گفت که این بخشی از “فعالیت های درآمد زایی” این روزنامه است.

هنگامی که به بازاریابی می روید بازاریابی آنلاین را وابسته کنید

در میان روش های مختلف تبلیغاتی ، این فرصت در اینترنت بیشترین فرصت را دارد ، خصوصاً اگر قصد دارید تجارت بازاریابی اینترنتی را تبلیغ کنید. این یکی از سودآورترین تلاش هایی است که می توانید در زمینه تبلیغات آنلاین انجام دهید. و اگر مهارت و مهارت تبلیغاتی لازم و همچنین مبانی بازاریابی آنلاین را دارید ، این توانایی را دارید که برنامه ارجاع خود را برای شرکتهای بازاریابی آنلاین شروع کنید.

اگر تصمیم دارید که شرکت های وابسته خود را بصورت آنلاین بازاریابی کنید ، باید جنبه های مختلف بازاریابی آنلاین را بیاموزید تا بتوانید یک روش تبلیغاتی موثر برای مشتریان مستقر در اینترنت خود پیدا کنید.

این از نظر فروش محصول متداول است ، که به یک شرکت بازاریابی آنلاین کمک می کند ثروت خود را از طریق پرداخت کمیسیون در چندین سطح جمع کند. برخی از نمونه شرکتهای مستقر در اینترنت که از MLM استفاده می کنند خطوط تولید لوازم آرایشی و دکوراسیون منزل هستند. فروشندگان کتاب مانند آمازون و دیگران ، MLM یا بازاریابی چند سطحی یک روش مؤثر برای تولید همزمان فروش و تبلیغات است. این یک سیستم منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد تا کمیسیون هایی را برای فروش خود و همچنین افرادی که استخدام کرده اید جمع کنید.

Ezines یکی دیگر از روشهای تبلیغاتی برای ارائه محصولات و / یا خدمات یک شرکت بازاریابی آنلاین است. Ezines شکل ژورنالهای الکترونیکی است که معمولاً به یک منطقه مورد علاقه خاص توجه می کنند. مانند یک مجله سنتی کار می کند. شما فقط باید یک دفترچه ایده آل بنویسید که خوانندگان آن را متقاعد کند تا از محصولات و / یا خدمات مشتری خود حمایت مالی کنند.

پس از آموزش خود در مورد این مفاهیم تبلیغاتی ، شما آمادگی یادگیری برخی از طرح های تبلیغاتی پیچیده و مؤثر را دارید و بازاریابی برنامه های وابسته خود را بصورت آنلاین در بسیاری از شرکت ها و افراد بازاریابی آنلاین آغاز می کنید.

ایجاد شهرت و بازاریابی وابسته در صنعت بازاریابی آنلاین بسیار آسانتر از آنچه فکر می کنید است.

شما ممکن است با علائم نئونی مشاغل مختلف در اطراف منطقه تجاری در منطقه خود آشنا باشید. بسیار شبیه به آن عمل می کند ، شما باید برخی از اصول اولیه مانند وب سایت ، مشارکت های وابسته و روش تبلیغ را یاد بگیرید و تهیه کنید ، همه این موارد را می توانید با صرف وقت در یادگیری از راحتی صندلی خود انجام دهید.

تبلیغات نام بازی است. ماموریت آن بدست آوردن “بیشترین تعداد ممکن مشتری” است. مسدود نیست فقط کار ناب.

برخی افراد می دانند که برنامه های بازاریابی شبکه ای کاملاً مطابق با آنهاست و قادر به مدیریت کافی تجارت از این برنامه ها هستند. با این حال ، حق رای دادن به دنبال مشاغل جدید در مشاغل خانگی ، یک برنامه بازاریابی شبکه ای سودآوری را می یابد ، تا اطمینان بیشتری در یافتن موفقیت خود داشته باشد. اعتماد به نفس یک کلید کافی برای موفقیت است. اعتقاد به توانایی ایجاد درآمد مناسب ، نیمی از آنچه برای موفقیت در هر مشاغل اینترنتی است ، لازم است.

هر بار که فکر خود را بپوشانید ، می توان به دلایل مختلف سرزنش کرد. اما حقیقت این است که آنها تا پایان مشاغل و سایر سازمانها و مردم به آن احتیاج دارند و کار خود را ادامه خواهند داد و احتمالاً برای همیشه وجود دارد. آنچه شما باید تصمیم بگیرید این است ، آیا می خواهید بخشی از آن باشید یا نه؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا