بازاریابی شبکه های اجتماعی و SEO برای وب سایت شما

[ad_1]

بازار | بازاریابی

گوگل در حال آماده سازی برای تنگ تر کردن پیچ های مارک ها و فناوری های رتبه بندی سنتی است ، و اکنون این تغییر طبیعی به ذکرهای اجتماعی و همچنین متغیرهای دیگری وجود دارد که به بعد تعامل اجتماعی کمپین سئو می پردازند. در حالی که بازاریابی جستجوی رایگان شالوده اصلی صلاحیتهای اصلی متخصصین سئو بوده است ، تغییرات در منظر اجتماعی منجر به ایجاد تغییرات عمده در رویکردهای تبلیغاتی SEO در ضمن قدردانی از جنبه های مربوط به مشارکت اجتماعی به جای تمرکز فقط بر نگرانی های ایجاد لینک برای اکثر وب مسترها شده است. .

امروز ، به اصطلاح کارشناسان سئو و مربیان بازاریابی اینترنتی با همان لحن آواز می خوانند و اکنون می شنوند که آنها در هماهنگی با اهمیت بازاریابی محتوای مرتبط و تلاشهای بازاریابی رسانه های اجتماعی استناد می کنند. این تحول برای چندین سال در جریان بوده و برای برآورد ارزش و اهمیت واقعی سایتهای شبکه های اجتماعی و همچنین تصویر کلی از ادغام رسانه های اجتماعی و سئو ، لازم است مراحل اصلی این تحول بزرگ را در نظر بگیرید.

نقش رسانه های اجتماعی در وب سایت سئو

رسانه های اجتماعی اکنون ستون مهم کمپین ما برای بهبود رتبه وب سایت ها و اطمینان از موفقیت طولانی مدت در تلاش های بازاریابی آنلاین است. لازم به ذکر است که هرکسی که می داند چگونه در وب گشت و گذار کند ، احتمالاً در بسیاری از سایتهای رسانه های اجتماعی حضور پررنگی دارد.

با توجه به وضعیت حاکم بر رسانه های اجتماعی ، نتیجه گیری که تلاش برای بازاریابی آنلاین باید همیشه روند و تحولات فعلی در رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرد دشوار نیست. به راحتی ، حضور پررنگ در رسانه های اجتماعی می تواند ترافیک مرتبط و با ارزش را به وب سایت شما افزایش دهد. به دلیل محبوبیت سایت های شبکه های اجتماعی ، اکنون بازاریابی اجتماعی جزء ضروری تلاش کلی سئو شرکت ها و متخصصان است.

رسانه های مهم اجتماعی

بنابراین از کجا شروع به کاشت بذر برنامه رسانه های اجتماعی خود می کنید؟ شما بدیهی است که باید از رسانه های اجتماعی پر طرفدار شروع کنید و سایتهایی که به راحتی به ذهن خطور می کنند شامل توییتر ، فیس بوک و یوتیوب هستند.

توییتر – این یک پلت فرم محبوب تعامل اجتماعی برای افراد و تبلیغ کنندگان است. این سرویس میکروبلاگینگ ابزاری ایده آل برای کسانی است که می خواهند از طریق اینترنت هدف واقعی خود را با مشتریان هدف خود برقرار کنند.

فیس بوک – با بیش از 750 میلیون دنبال کننده ، بدون شک فیس بوک “زمین بازی” مورد علاقه برای بازاریابان اینترنتی و وب مسترها است. به دلیل در دسترس بودن گسترده ، متخصصان و شرکت ها در ایجاد پیوندی که برای مشتریان و بازارهای بالقوه خود اختصاص داده شده ، از فرصت های بسیاری برخوردار خواهند شد.

YouTube – بازاریابان اینترنتی و وب مسترها می توانند از مطالب ویدیویی به خوبی اجرا شده به عنوان ابزاری برای بازاریابی موثر استفاده کنند. با عنوان و محتوای مناسب ، آپلود کردن ویدیوی YouTube شما می تواند تأثیر ویروسی بزرگی در وب سایت و مارک تجاری داشته باشد.

سایر رسانه های مهم اجتماعی که باید در تلاش های بازاریابی اینترنتی خود در خاطر داشته باشید عبارتند از MySpace ، LinkedIn ، Reddit ، Digg و StumbleUpon.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا