دنیای وب

مطالعه موردی بازاریابی پادکست کسب و کار نتایج را اثبات می کند

یک مطالعه موردی بازاریابی پادکست تجاری نشان می دهد که پادکست ها چگونه نتایج شگفت انگیز را به مشتری تحویل می دهند. پادکستینگ از پتانسیل بازاریابی تجاری بزرگی برخوردار است. اگر استراتژی پادکست تجاری و برنامه دید آنلاین بطور صحیح اجرا شوند. پادکست ها می توانند ابزاری برای بازاریابی باشند که نتایج بازاریابی خوبی را ارائه می دهد.

بازاریاب های تجاری حرفه ای در marketingsherpa.com به تازگی مطالعه موردی جدیدی با عنوان “چگونه از پادکست برای تبلیغ کاغذ سفید تولید فرصت های فروش تجاری جدید” منتشر کرده اند.

این مطالعه موردی حول محور نحوه استفاده از پادکست Bearing Point برای تبلیغ یک کتاب سفید است و میزان ثبت نام بیش از 30٪ در مقابل 10٪ سنتی را مشاهده کرده است. این افزایش 200٪ نسبت به تکنیک های سنتی بازاریابی است.

در اینجا گزیده ای کوتاه آورده شده است: “دونای مطمئن نبود که پادکست موفق خواهد شد یا خیر ، به خصوص که چشم انداز اصلی وی تمایل داشت تا حدودی محافظه کار باشد. بنابراین او ترومپت ها و چراغهای قوی را برای پرتاب ارائه نکرد.

در عوض ، این تیم پادکست ها و تبلیغات را در چندین سایت مرتبط منتشر کرد از جمله http://www.Podblaze.com، http://www.FreshPodcasts.com، و iTunes (همه در حال حاضر پادکست های رایگان را تبلیغ می کنند). آنها همچنین یک اطلاعیه مطبوعاتی و یک ایمیل تبلیغاتی را در منوی خانه منتشر کردند. اولین پادکست آنها بی سر و صدا در 29 ژوئیه 2005 منتشر شد.

نتایج

شادی و نشاط! صدها نفر از مدیران پادکست ها را بارگیری کردند. دونا امیدوار بود که 10٪ از شنوندگان پادکست به پیشنهاد بارگیری کاغذ سفید پاسخ دهند. در عوض ، 30٪ این کار را کردند … “

این یک مثال عالی از نحوه استفاده متخصصان بازاریابی است و می توانند از رادیو صدا برای کمک به مشاغل خود استفاده کنند. این آینده پادکست است ، پادکست به ابزاری برای بازاریابی تبدیل خواهد شد که شنوندگان را به کار متصل می کند ، آموزش می دهد و به آنها سوق می دهد. در این حالت ، روش بارگیری یک کتاب سفید و تولید مؤثر چاپ ها بود.

من در این 9 ماه تلاش کردم بازارهای تجاری را از این روند مطلع کنم. من این سناریو خاص را در کتاب پادکست سفید که چند ماه پیش منتشر شد ، بحث کردم. مطالعه کامل پرونده را در ادامه بخوانید http://www.MarketingSherpa.com

کارشناسان بازاریابی آنلاین با تجربه که در زمینه های تولید پادکست ، استراتژی و چشم انداز مانند تجربه دارند http://www.LeveragedPromotion.com کسب و کار شما می تواند به شما در رسیدن به همان سطح نتایج به شما کمک کند. فقط ایجاد پادکست در خلاء فضا استراتژی اشتباه است. اطمینان حاصل کنید که در معرض قرار گرفتن در معرض پادکست خود را به حداکثر برساند تا بتواند نتایج بازاریابی قابل اندازه گیری را ارائه دهد.

کپی رایت 2005 رادنی رومفورد

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا