نحوه نوشتن صفحه فروش خوب

[ad_1]

فروش

به عنوان یک بازاریاب وابسته ، باید صفحه فروش خود را آنقدر جذاب کنید که یک بازدید کننده به صفحه فروش فروشنده مراجعه کند. اما به نظر می رسد بازاریابان وابسته مبتدیان با مفهوم نویسندگی کشیش دست و پنجه نرم می کنند.

با این حال ، اگر سعی می کنید در هنگام نوشتن یکی موارد را حفظ کنید ، دیگر نیازی به مبارزه نیست.

هیچ کس برای فروش آنها به اینترنت نمی رود. آنها به صورت آنلاین می روند تا اطلاعاتی در مورد چگونگی حل یک مشکل یا مشکلاتی که با آنها روبرو هستند پیدا کنند. امروزه همه با تبلیغات روزانه بمباران می شوند ، بنابراین جای تعجب نیست که کاربران اینترنت فقط از افرادی که در تلاشند چیزی برایشان بفروشند خسته شوند.

شماره 1 – برای به دست آوردن بیشترین تعداد خوانندگان خود از طریق صفحه فروش فروشنده ، باید فرایند پیش فروش خود را بیشتر مانند ویرایش از یک آگهی بخوانید که باید اطلاعات قوی در مورد آنچه خواننده جستجو می کند ، ارائه دهد.

روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. پیش فروش را مانند خواندن کنید

گواهی

مطالعه موردی

بررسی کنید

احراز هویت

تحریریه

مشاوره

شماره 2 – تصمیم شما باعث می شود ذهن شما این را بخواند که می خواهید چه چیزی را بگویید یا هرگز سایت خود را ترک نکنید به طوری که پس از دیدن آدرس شما در حدود 10 ثانیه دیگر برنگردد. به همین دلیل است که باید خوانندگان خود را در آهنگ های خود متوقف کنید. توجه آنها را جلب کنید و پیش فروش را تا آخر ادامه دهید.

بسیار مهم است که عنوان و زیر عنوان شما به اندازه کافی قانع کننده باشد تا بتواند بقیه نسخه خود را بخواند. عنوان باید کنجکاوی را برانگیزد. تزریق شور ، درام و احساس فوریت.

شماره 3 – 4 نکته مهم وجود دارد که باید قبل از شروع نوشتن قیمت خود بدانید.

1. هدف خود را بشناسید

2. مخاطب مورد نظر خود را بشناسید

3. محصول خود را بشناسید

4- فواید داشتن این محصول را آشکار کنید

اگر پاسخ این سؤالات را می دانید ، پس از نوشتن پیش نویس خود در راه هستید.

شماره 4 – محصولی را که تبلیغ می کنید خریداری و استفاده کنید. این مهم است زیرا بدون استفاده از محصول و دانستن اینکه چه کاری باید انجام شود ، نوشتن پیش کتاب خود را واقعاً دشوار خواهید دید زیرا نمی دانید چه کاری انجام دهید یا آن را گنجانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا