چگونه برای جلوگیری از بازاریابی آنلاین و معلمان راه اندازی محصول Hyped Up

[ad_1]

برای آن دسته از ما که مدتی است در بازاریابی آنلاین هستیم ، عناصر بازاریابی خوب و راه اندازی محصول را می فهمیم. واقعیت غم انگیز این است که هر روز صدها هزار نفر از افراد جدید به اینترنت می روند و به دنبال ایجاد درآمد ثانویه یا تمام وقت در اینترنت هستند. یک مشکل بزرگ وجود دارد. این همه رعایت و انعطاف پذیری پیرامون راه اندازی محصولات بازاریابی آنلاین و دوره های تحصیل در منزل جدید جدید نیست.

بنابراین ، چگونه اطمینان حاصل می کنید که با یک بازاریاب مشروع کار می کنید ، یا اینکه خرید محصولی را انجام داده اید که به شما یاد می دهد شروع به کسب درآمد آنلاین کنید؟ برخی از اصول اساسی وجود دارد که شما باید قبل از خرید آنلاین آموزش و پرورش بصورت آنلاین پیروی کنید. در طول این مقاله ، ما برخی از این مباحث را مرور خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم در مورد چگونگی ماجراجویی در دنیای بازاریابی اینترنتی تصمیمی متفکرانه بگیرید.

بیایید با اولین پایه برای یادگیری مدیریت کسب و کار به صورت آنلاین شروع کنیم. اولین قدم برای یافتن اینکه آیا شما به یک منبع صوتی برای آموزش بازاریابی آنلاین برای مبتدیان تکیه می کنید این است که بازاریاب به آرامی به جزئیات توجه می کند و عباراتی را که شاید با آنها آشنا نیستید توضیح می دهد. اگر چنین است ، پس این فرصت خوبی وجود دارد که این بازاریاب اینترنتی شخص مناسب باشد. کسانی که در آموزش شما عجله می کنند ، در فیلم های تبلیغاتی خود ، این را تصور می کنند که شما از قبل می دانید چه کاری انجام دهید. هک ، اگر این طور باشد ، پس چرا به دنبال اطلاعات آنها هستید؟

معیار دوم برای کشف اینکه آیا معلم تازه پیدا شده شما معامله واقعی است یا پیشنهاد جعلی برای بازاریابان در وهله اول است. آیا شما مجبورید تحقیقات بازار را شروع کنید ، یا آیا شما را مجبور می کنند تا محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید یا P.L.R. مواد؟ این یک نشانه عاقلانه برای کسی است که امیدوار است هزاران مبتدی که در آنجا مظنون نیستند ، حداقل یکی از محصولات خود را بفروشند ، و از این طریق می توانند هزاران دلار قبل از اینکه مایل باشند اعتراف کنند ، خرج کنند.

با آموزش تحقیقات بازار مناسب ، در ابتدا معلم بازاریاب شانس موفقیت بهتری به شما می دهد و به شما در تعیین زمینه برای تجارت آینده خود بصورت آنلاین کمک می کند. من می دانم که صحبت کردن در مورد تحقیقات بازار کمی خسته کننده به نظر می رسد ، اما این چیزی است که در ابتدا برندگان واقعی در بازاریابی اینترنتی انجام می دهند. ما هرگز به بازار راه نمی یابیم بدون اینکه بدانیم بازار ما چه کسی است ، چگونه آنها ارتباط برقرار می کنند ، چگونه یاد می گیرند و راه حل های مورد نظر را جستجو می کنند.

مؤلفه مهم بعدی یک مربی بازاریابی آنلاین یا آموزش اطلاعات این است که آیا شما از طریق منابع اطلاعات چندرسانه ای تدریس می کنید؟ غالباً می بینم آنچه به نام gurus cast pdf خوانده می شود. فایلها یا کتابهای الکترونیکی روی شما قرار می گیرند و برای حدس زدن کار عکس می گیرند. بازاریابی اینترنتی بسیار شبیه به یک مدرسه تجاری در حال انجام است. شما به اطلاعات بصری در زمان واقعی نیاز دارید که به شما امکان می دهد نگاهی به شانه متخصصانی که کار را انجام می دهند ، بگردید. این همچنین به شما امکان می دهد تا زمانی که تجربه عملی داشته باشید ، با معلم کار خود را ادامه دهید. شما باید از p.d.f.s و کتاب های الکترونیکی استفاده کنید تا نمودارها و اطلاعات گام به گام به شما نشان دهند که می توانید با توجه به فضای کاری خود چاپ و در آن قرار دهید.

شکل دیگری از رسانه ای که باید در دسترس شما قرار بگیرد ، وبینارهای زنده ، وبینارها و استودیوها است. بسیاری از افراد به روش های مختلف یاد می گیرند. این موارد عبارتند از: صوتی ، حرکتی و تصویری. اگر معلم اینترنت از طریق مکانیسم های آموزشی و وسایل تعاملی تدریس کند ، می داند که شما برای راهنمایی کمی به راهنمایی نیاز دارید. هنگامی که ضبط صوتی یا تصویری بایگانی شده آن جلسه را برای شما فراهم می کند ، این مربی می داند که به دانش آموز اجازه می دهد تا اطلاعات را مرور کند تا به درستی مطالب را برای بهترین اجرا بیاموزد.

سرانجام ، این یکی از مهمترین عناصر هدایت مربیان محصولات و راه اندازی محصولات بازاریابی آنلاین است … ببینید بسیاری از بازاریابان برای هزاران نفر ، حتی برای ده ها هزار نفر ، برنامه ها و دوره های آموزشی را می فروشند. از دلار بدون اینکه به چشم بخورد. اما همین بازاریابان نماینده صدها هزار نفر از افراد جدید تجارت اینترنتی نیستند که واقعاً به پول احتیاج دارند ، به همین دلیل آنها به صورت آنلاین آمدند. باید برای بازاریاب جدید گزینه هایی وجود داشته باشد ، این گزینه ها باید رشد کنند و با رشد دانش آموز با دوره های قبلی می توانند در یک نقطه قیمتی بالاتر رشد کنند. برای همه باید یک نقطه شروع باشد.

در پایان ، یافتن بهترین برنامه آموزشی برای بازاریابان جدید بصورت آنلاین کار ساده ای نیست. این امر به ویژه هنگامی صادق است که همه را از پشت به دیگری تماشا می کنید ، و یک محصول هفتگی را راه اندازی می کنید که معلمان جعبه شما را بر روی آن می اندازند. بهترین سناریو این است که با شهود خود بروید ، دستورالعملهایی را که در بالا به آنها اشاره کردید پیدا کنید و نسبت به هزینه های خود هوشمند باشید. با یک محصول یا دوره شروع کنید ، آن را تکمیل کنید و آن را اعمال کنید ، پس از آنکه نتیجه ای دیدید یا به نتیجه نرسیدید … به سراغ یک محصول دیگر بروید. سعی نکنید خودتان را با ده تاکتیک به طور همزمان آموزش دهید. تجارت مانند همه چیزها ، یک قدم در یک زمان رشد می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا