[ad_1]
من واقعا کمپین های بازاریابی هوشمند را دوست دارم! در زیر یک مطالعه موردی در مورد کمپین بازاریابی تصویر Paramount برای فعالیت ماوراء الطبیعه با بودجه کم و برخی از نکاتی درباره نحوه استفاده از برخی ایده ها در بازاریابی خود آورده شده است.
پارامونت پیکچرز با انتشار «فعالیت فوق العاده» که در 12 تئاتر در روز جمعه و 20 شهر دیگر این هفته افتتاح شد محتاطانه عمل کرد.
بودجه Slamdance در سال 2008 به طور مسخره 15000 دلار کم و رویکرد سینمایی به هیجان فوق طبیعی که موفقیت نهایی خواب را به همراه دارد پروژه جذاب بلر است.
چرا اینقدر محتاط هستند؟
پرونده Trick ‘s Treat را در نظر بگیرید – فیلمی در سطح جهانی ساخته شده که در ابتدا برای انتشار هالووین ’07 تنظیم شده بود اما در نهایت با فشار آوردن آن به جایی رسید که تنها نسخه ای که در ماه اکتبر منتشر می شود DVD است. برادران وارنر نتوانستند دقیقاً بدانند چه موقع (یا چگونه) فیلم اکران شد و آنها نسبت به نحوه فروش آن غافل بودند.
بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که در اینجا چه می گذرد و چگونه می توانید آن را در تجارت خود اعمال کنید.
چه خبر است؟
ما یک فیلم با بودجه بسیار کم داریم Paranormal Activity (15000 دلار بسیار کم) که توسط یک استودیوی بزرگ به نام Paramount Pictures اسیر شده است. به گزارش واریته کارگردان اورین بیلی در طول یک هفته فیلم را با یک دوربین پرقدرت در خانه خود با بازیگران ناشناس کیتی فایرستون و میکا سیلوات که بیشتر اوقات دوربین را اداره می کرد فیلمبرداری کرد. این فیلم در ژانویه سال 2008 در جشنواره فیلم Slamdance به نمایش درآمد و توسط Dreamworks / Paramount با هدف تولید مثل فیلم با کارگردانی Oren Peli خریداری شد.
اینجاست که جالب می شود.
آنها چند نسخه ی نمایشی انجام دادند تا ببینند کدام قسمت های فیلم کار می کنند و کدام یک از آنها نبود. این به خوبی آزمایش شده است آنها تصمیم می گیرند که تغییرات جزئی ایجاد کنند و آن را به همان شکلی که هست راه اندازی کنند … به طور سنتی فیلم ها یک بودجه تبلیغاتی عظیم تبلیغات و غیره می گیرند اما مهمترین چیز این است که آنها تصمیم گرفتند کاری جالب تر انجام دهند.
در نوامبر گذشته آنها این فیلم را به خریداران بین المللی نشان دادند. این تکامل است آنها ده ها کودک و نوجوان بزرگتر را دعوت کردند تا در کنار 150 خریدار در تئاتر سانتا مونیکا بنشینند. این یک شورش نبود. – در 24 ساعت آینده آنها تمام حقوق بین المللی را در 52 کشور به فروش رساندند. (آیا این یک نبوغ نیست؟ جمع کردن یک عرشه!)
پس از نمونه برخی از فیلمسازان DIY که نمایش های نیمه شب را در 13 شهر دانشگاه آماده می کردند – این کار به فعالیت شفاهی ادامه داد.
پارامونت پیش بینی کرد که در حالی که فعالیت مافوق طبیعی به صورت شفاهی ابراز می شود افرادی که فیلم را ندیده اند از eventful.com/demand برای درخواست فیلم در شهرهای خود استفاده می کنند. بیش از 250000 دانش آموز خواستار فیلم در شهرهای خود بودند!
اینترنت توسط عاشقان موسیقی که مایل به پخش گروههای محلی هستند استفاده می شد. فعالیت ماوراء الطبیعه اولین کسی است که از این سرویس برای یک فیلم استفاده می کند.
مگان کولیگان مدیر ارشد بازاریابی پارامونت می گوید: این امکان را به ما می دهد تا واقعاً در مقابل آنچه واقعاً اتفاق می افتد پاسخگو باشیم.
پارامونت با استفاده از ترکیبی از رسانه های اجتماعی به مبارزات بازاریابی شفاهی کمک می کند. آنها با راه اندازی حساب توییتر و فیس بوک (فن صفحه) بستری را برای افراد فراهم کرده اند تا بتوانند به راحتی این کلمه را پخش کنند.
صفحه طرفداران فیس بوک اکنون بیش از 24000 هوادار دارد که نظرات و نظرات خود را ترک می کنند (بهترین فیلم ترسناک تا کنون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! / تقاضا کنید تا مردم بتوانند فیلم را در منطقه خود تماشا کنند – شما با من کار کردید.
چگونه می توان از این ایده در بازاریابی شما استفاده کرد؟
در اینجا روشهایی را که باید دنبال کنید در صورت الگوبرداری از آنچه اتفاق می افتد با Paranormal Activity استفاده می کنید:
- یک محصول یا خدمات مناسب ایجاد کنید.
- آن را به چند نفر بدهید تا آنها بتوانند نظرات / توصیفات شما را ارائه دهند و به دوستان خود بگویند. حتما از آنها سؤال کنید!
- بهره مندی از شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک در بازاریابی شما – دسترسی زیاد و تلاش کم.
- شماره 2 را ببینید – از مردم دعوت کنید تا اقدام کنند.
- به مخاطبان خود (طرفداران مشتری و مشتریان) گوش فرا دهید و به نیازهای آنها پاسخ دهید.
مهم نیست چه کالایی یا خدماتی را ارائه می دهید مراحل فوق می تواند برای کمک به کمپین بازاریابی شما استفاده شود.
[ad_2]