اندرو ClickBank بررسی سود – آیا واقعی است؟

[ad_1]

ClickBank سود طوفان ، توسط اندرو مک لود ، برای اولین بار به عنوان WSO (نمایشگاه فروش جنگجو) در تاریخ 31 مه 2010 در مجمع جنگجو ظاهر شد ، و نظرات هیجان انگیز از اعضای انجمن دریافت کرد. از افشای اندرو در مورد تجربه خود در زمان کمیسیون از انتشار برنامه ریز 1.0 ، او یک بازاریاب کهنه کار نسبتاً جدید اما آرام است که تاکنون 5 رقم ثابت ماهانه برای پرداخت زیر رادار را تهیه کرده است … تاکنون.

تاریخ مختصر

در تاریخ 31 مه 2010 ، اندرو فرمول پول سازی را در انجمن جنگجو راه اندازی کرد. وی در ابتدا با چک 5 ماهه با شک و تردید خصوصاً بدون سابقه پیگیری ادعای خود را بررسی می کرد. اما این شک و تردیدها به زودی به بررسی نظرات هذیان اعضای انجمن که محصول را خریداری کرده بودند ، دامن زد و من هم یکی از آنها بودم.

طی یک هفته پس از فروش WSO ، لینک دانلود مخفی این محصول به اینترنت فاش شد و این باعث ایجاد چنین سر و صدا و عصبانیت در بارگیری های غیرقانونی شد ، قبل از اینکه اندرو صفحه را پایین بیاورد. در آن زمان ، ClickBank سود طوفان قبلاً شروع به ایجاد طوفانی کرده بود ، که منجر به افزایش عظیم تقاضا شده بود و همین محصول را در حالت خود بازاریابی قرار می داد.

ClickBank سود طوفان – نمایش خودی

پس دقیقاً چیست؟ طوفان سود Clickbank؟؟؟ در این مقاله ، بدون آشکار کردن مکانیک واقعی ، یک بررسی وحشیانه و صادقانه از محصول ارائه خواهم داد.

اول از همه ، شما فاش می کنید که ClickBank Profit Storm چیست:

یک سیستم ترافیک پرداخت نشده است. ترافیک پولی مانند پرداخت هر کلیک (PPC) ، نمایش در هر پرداخت (PPV) یا تبلیغات بنر را فراموش کنید. کل سیستم مربوط به راه اندازی وب سایت های طوفان سودآور است که لیزرهایی را برای ترافیک ارگانیک از موتورهای اصلی جستجو هدف قرار می دهند.

یک سیستم SEO کامل نیست. شاید خیلی با این نظر موافق نباشید ، اما من تکرار می کنم که این دوره سئو نیست. با این وجود ، اگر از روش های تنظیم یک طوفان سود ClickBank برای کتاب پیروی کرده اید ، می توانستید به همه پیشرفت های سئو در صفحه دست پیدا کنید ، و

بدون طرح سریع ثروتمند. این قطعاً یک “دکمه فشار” نیست ، در طی راه اندازی اولیه برای برخی تلاش ها آماده باشید. با این حال ، از آنجا که اکثر سایت های ClickBank Profit Storm ، سایت های مینی با چند مقاله غنی از کلمات کلیدی هستند ، تلاش های حداقل ممکن است قابل شستشو و تکرار باشد. تجارت واقعی در تبلیغات سایت است. ارزش واقعی سیستم در افزایش سود از طریق برون سپاری (بیشتر در مورد بعداً) حاصل می شود.

ClickBank Profit Storm سیستمی است که به شما می آموزد سایتهای مینی هدفمند با کلمات کلیدی ایجاد کنید که برای موتورهای جستجو مغناطیس ترافیک هستند ، بیشتر از گوگل ، یاهو و بینگ. این سایت ها با استفاده از وردپرس ساخته شده اند ، یک بستر محبوب که به سرعت در حال ارائه محتوای وب است و در عین حال توسط موتورهای جستجوگر برتر ترجیح می یابد.

ساختن یک وبلاگ وردپرس یک کار دلهره آور نیست؛ چالش واقعی “نحوه ساختن آن” روشی است که موتورهای جستجوگر آن را دوست دارند. اینجاست که ClickBank Profit Storm برتری دارد. همه چیز درمورد رتبه بندی موتورهای جستجوگر برتر با ارسال هوشمندانه مطالب بسیار مرتبط با هدف قرار دادن کلمات کلیدی است. اندرو اصول اولیه را نمی دانست. او شامل یک مطالعه موردی ویدیویی بود که دقیقاً نشان می داد که چگونه او این کار را انجام داده است. در واقع ، هر واحد در ClickBank سود طوفان فیلم های خاص خود را “نگاه کنید به شانه من” دارد که طیف کاملی از ایجاد وب سایت را پوشش می دهد.

با دنبال کردن ویدیو ، شما در واقع می توانید “ببینید” چگونه اندرو یک مطالعه موردی را انجام می دهد و آن را به یک وبلاگ کامل ورد تبدیل می کند. در این فرایند ، من توضیح می دهم که چگونه باید بازار را انتخاب کرد ، چگونه می توان تحقیقات کلمات کلیدی را به طور مؤثر انجام داد ، چگونه آنالیز رقابت ، چگونگی پیش بینی رتبه سایت و درنهایت نحوه تهیه و تبلیغ وب سایت جدید برای طوفان سودآور را توضیح داد.

آیا این سیستم برای تمام سطوح تجربه بازاریابی اینترنتی مناسب است؟

برای بازاریاب تازه کار ، این سیستم مقدمه ای عالی برای روند افزایش ایجاد میکروسایت ها با وردپرس ارائه می دهد. اندرو تمام تلاش خود را برای ارائه دستورالعمل های گام به گام از طریق سریال “نگاه کن به شانه من” انجام داد. هر واحد شامل یک سند نقشه عملی ، یک سند ابزار پیشنهادی ، یک فیلم آموزشی و یک فیلم “نگاه به شانه من” است.

برای بازاریاب کهنه کار ، این سیستم به روز رسانی سریع فناوریهای جامع ارائه شده را ارائه می دهد. مانند بسیاری از دوره های آموزشی به طور یکسان ، یک بازاریاب فصلی ممکن است تعداد کمی از نکات و تکنیک های جدید را که ممکن است صدها یا هزاران نفر دیگر را وارد کمپین بازاریابی بعدی خود کند ، انتخاب کند.

گوهر واقعی در دوره ClickBank سود طوفان ماژول برون سپاری است ، جایی که اندرو تسلط خود را در افزایش سود از طریق برون سپاری نشان می دهد. برخلاف دوره دیگر در مورد این موضوع در زمینه برون سپاری ، الهام بخش اندرو در مورد این موضوع بسیار ساده است و بله ، تقریباً باورنکردنی است. همچنین در این واحد ، اندرو سلاح مخفی خود را برای تولید سایت های سودآور طوفان به مقدار زیادی در بودجه سری کفش رونمایی می کند. این راز صرفاً برای برون سپاری به تنهایی بیش از ده برابر هزینه ClickBank Profit Storm است.

اگر به دنبال نشانگرها و نکات اضافی برای به روزرسانی در وب سایت و یا برنامه ریزی برای گرفتن بک لینک های عظیم هستید ، ممکن است ناامید شوید که این موضوع همانطور که در ابتدا انتظار می رفت ، با جزئیات بیشتری پوشش داده نمی شود. با من اشتباه نکنید ، اندرو بیشتر تبلیغات وب را پوشش داده است اما احساس کردم برای یک بازاریاب مبتدی خیلی کوتاه است که کاملاً متوجه نشود. شاید از نظر اندرو ، چنین کارهایی را در صورت پیروی از دستورالعمل های برون سپاری خود به راحتی برون سپاری کنید.

نتیجه گیری نهایی

طوفان سود Clickbank به عنوان طبقه بندی می شود باید خریداری شود برای بازاریابانی که می خواهند از بازاریابی جستجوی ارگانیک ، از مزایای گردش پول استفاده کنند. مفاهیم و تکنیک های آنها در هر مکان قابل تصور آموزش داده می شود (نه تنها اعتبار کسب درآمد). زیبایی واقعی این سیستم سهولت و سادگی تنظیم آن به عنوان یک سایت کوچک برای پول و امکان کپی کردن این مدل در سوله های بی پایان است. اگر تمام دستورالعمل های کتاب اندرو را رعایت کرده اید و فرض کرده اید که رقابت در بازار مطلوب است ، Profit Storm باید به راحتی بدون استفاده از هر روش تبلیغی در وب در بین صفحات برتر موتورهای جستجو قرار بگیرد. حتی اگر در ارتقاء سایتهای خود تلاش کنید ، می توانید اطمینان داشته باشید که نتایج به دست آمده دائمی هستند و همچنان به عنوان مزایای آنها برای سالهای آینده استفاده خواهید کرد.

سرانجام ، واحد مورد نظر یک واحد برون سپاری است که واقعاً یک گوهر است. شما به راحتی می توانید با افزایش بهره‌وری خود با هزینه کمتری چهار برابر درآمد خود را ضرب کنید و چندین بار جریان درآمد خود را چندین برابر کنید. به نظر من ، این واحد به تنهایی ارزش سرمایه گذاری در Storm Storm ClickBank را دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا