دنیای وب

چگونه بدون سردرد صاحب شوید

به نظر می رسد تقریباً همه افراد وقتی می خواهند مالک شوند به نقطهای از زندگی خود می رسند. از برنامه های تلویزیونی واقعیت گرفته تا داستان های پر زرق و برق که چگونه تعدادی از افراد ممتاز از کار تمام وقت به ساخت صدها هزار دلار از ملک اجاره خود روی آورده اند ، واقعاً جای تعجب نیست که چرا مردم فکر می کنند داشتن یک ملک بسیار سودآور و لذت بخش است. از این گذشته ، در ابتدا به نظر می رسد که داشتن گروهی از املاک و مستغلات و انتظار برای کنترل اجاره هر ماه آسان و ساده خواهد بود. ناگفته نماند که با اداره هر بانک می توانید پول زیادی بدست آورید.

البته در واقعیت زندگی به عنوان یک مالک اصلاً ساده نیست.

صاحبخانه ها باید همه چیز را از سکسکه کوچک در سیستم لوله کشی گرفته تا مشکلات الکتریکی ، به روزرسانی در منزل ، خسارت مستاجران و موارد دیگر کنترل کنند. در بسیاری از موارد ، آنها همچنین باید از باغ خود برای املاک خود مراقبت کنند ، تاریخ ثبت نگهداری را تهیه کنند و انواع تعمیرات را بپردازند – که غالباً توسط مستاجرانی که بیرون می روند ایجاد می شود. ماندن در بالای مهلت و مهلتها یکی دیگر از دشواری ها است ، و با شروع جستجوی لیست طولانی از مسئولیت هایی که از طرف شما انتظار می رود مالک باشد ، آشکار می شود که ممکن است به هیچ وجه گزینه خوبی نباشد.

اما علی رغم همه سردردها ، باز هم بسیار سودآور است. و اگر مستاجران مناسب را بدست آورید ، می توانید دردسرهای زیادی را پس انداز کنید. با این حال ، حتی با رعایت این موارد ، صاحبخانه ها هنوز هم باید از باغ مراقبت کنند ، خانه را حفظ کنند ، این تعمیرات به موقع انجام شود و تمام موارد مطرح شده توسط مستاجرین مورد توجه قرار گیرد. این به معنای دریافت تماسهای تلفنی زیادی ، برنامه ریزی بازدیدهای زیاد کارگر ماهر و حتی مواجه شدن با پول برای این کارها از جیب است. چک های اجاره نامه معمولاً برای حفظ الهام صاحبان کار برای ادامه کار کافی است زیرا این کار سخت قطعاً در پایان پول پرداخت می شود ، اما بین حقوق می توان رسیدگی به همه چیز را دشوار کرد.

اینجاست که شرکت تعمیر و نگهداری املاک وارد می شود. این که آیا شما مالک یک یا چند ملک هستید ، یک شرکت نگهداری ملک می تواند به شما کمک کند تا به سرعت ، به راحتی و با لبخند از همه چیز مراقبت کنید. شرکت نگهداری املاک به جای گذراندن ساعتهای بی شماری برای صحبت با مستاجرین ، برنامه ریزی تعمیرات و ملاقات با افرادی که شاغل هستید ، این نقش را بر عهده خواهد گرفت و با هرگونه سردرد مالکیت دارایی برخورد خواهد کرد.

هنگامی که شماره به مستاجران داده شد ، آنها سپس با این شرکت تماس می گیرند تا درمورد هرگونه مشکلی در مورد املاک گزارش دهند. این شرکت پس از آن مسئولیت رسیدگی به کلیه تعمیر و نگهداری و تعمیرات مورد نیاز را خواهد داشت و سپس خلاصه ای از آنچه در هر هفته اتفاق می افتد را برای شما فراهم می کند. به عبارت دیگر ، وظیفه آنها رفع استرس و اطمینان از مراقبت از همه چیز است.

نتیجه نهایی این است که شما زمان و انرژی بیشتری برای توسعه بازاریابی ملک خود ، نگرانی در مورد موعد مقرر و چک های نقدی دارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا