بازبینی دوره بازاریابی وابسته: قانون جدید ClickBank

[ad_1]

به معنای واقعی کلمه هزاران آموزش Clickbank در آنجا وجود دارد. با رو به رشد بازار برای شروع بازاریابی اینترنتی عده ای هستند که ادعا می کنند که مربی هستند و اطلاعات بی فایده ای را در مورد بازاریابی ClickBank بصورت آنلاین می فروشند. گذشته از نرم افزار و متون تقلبی هزاران مقاله و کتاب الکترونیکی در مورد کسب درآمد آنلاین ایجاد شده است. 90 درصد آنها فقط نسخه مرمت شده از یک محصول قدیمی هستند. برای دیدن اینکه آیا کد جدید ClickBank می تواند نتایج واقعی داشته باشد بررسی جامع را در زیر بخوانید.

قانون Clickbank جدید چیست؟

دوره بازاریابی Affiliate وعده داده است که یک برنامه دوستانه برای مدیریت تبلیغات و تبلیغات کمپین ClickBank ارائه دهد. از جمله آموزش و اسکریپت به نظر می رسد که آموزش خوب است. با این حال برخی از اطلاعات موجود در صفحه فروش وجود ندارد و به نظر می رسد این فیلم شبیه به راه اندازی برخی از این تمرینات آنلاین جعلی است. با بسیاری از مشتریان خوشحال باید چیزی در پشت دوره بازاریابی شرکت های وابسته قرار داشته باشد.

سازندگان قانون Clickbank جدید

جسی ریگان و تیم بیکر از موفق ترین شرکت های وابسته آنلاین ClickBank هستند که دائما در جستجوی روش های جدید برای بهبود تبدیل عملکرد کمپین و شهرت هستند. آنها همچنین غالباً اسکریپت ها و نمونه هایی از صفحه فرود را برای شرکت های وابسته ایجاد می کنند که آنها را آزمایش می کنند تا یاد بگیرند که چگونه کمیسیون های وابستگی خود را افزایش دهند. اگرچه اتوماسیون سیستم با خط مشی های ClickBank مغایرت ندارد اما باید هنگام استفاده از اسکریپت های پیشرفته دقت لازم را انجام دهید.

آنچه در آیکون ClickBank جدید به من کمک کرد تا به دست بیاورم

هنگام تنظیم کمپین های پیشنهادی برای ClickBank بزرگترین چالش یافتن محصولات مناسب تنظیم هدف گذاری بازار و بهبود وبلاگ ها و صفحات وابسته است. بسیاری از بازاریابان وابسته پس از موانع فنی اولیه تسلیم می شوند و درآمد کافی کسب نمی کنند. این در مورد عرضه محصولات صادق است. اگر بازاریاب به اندازه کافی سریع اقدام به تنظیم صفحات خود و شروع به گرفتن رتبه بندی و ترافیک به موقع نکند بر این رقابت غلبه دارد.

آیا ارزش واقعی و اطلاعات منحصر به فردی در دوره بازاریابی کمیسیون وجود دارد؟

نماد ClickBank جدید برای بازاریابی مناسب است که هیچ ایده ای برای شروع راه اندازی کمیسیون ندارند یا می خواهند کمپین های خود را به سطح بعدی برسانند صفحات خود را تست کرده و افزایش تبدیل را مناسب کنند. درست است که می توانید زمان زیادی را با نماد ClickBank جدید صرفه جویی کنید و از آنجا که 60 روز ضمانت برگشت پول کامل وجود دارد و قیمت تخفیف در آن موجود است قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد. اگر می خواهید جزئیات بیشتری کسب کنید باید تمام جزئیات را بخوانید وبلاگ جدید ClickBank را مرور کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا