دنیای وب

اگر وبلاگ اشتباه است، من نمی خواهم "نوشتن"

راه های مختلفی برای نشان دادن نام خود در تبلیغات وجود دارد. برخی می توانند بخش زیادی از وقت شما را بگیرند در حالی که برخی دیگر بسیار راحت هستند. ما فیس‌بوک، مای اسپیس و توییتر را پوشش داده‌ایم، اما چطور به مردم اجازه می‌دهیم صدای شما را بشنوند؟ و حالا چند کلمه در مورد وبلاگ نویسی …

نوشتن یک وبلاگ واقعاً آسان است، به همین دلیل است که انواع بسیاری از وبلاگ ها در آنجا وجود دارد. کلید یک وبلاگ با استقبال خوب، یافتن موضوعات جالب و منحصر به فرد است. در حالی که باید چیزی بنویسید که می دانید، باید در نظر داشته باشید که مردم چه چیزی را می خواهند بخوانند. می‌توانید در مورد بوق‌های کفش ادامه دهید، اما اگر کسی گوش نمی‌دهد (یا واقعاً نمی‌خواند)، چه فایده‌ای دارد؟ از آنجایی که وبلاگ نویسان زیادی برای یک مخاطب با هم رقابت می کنند، شما باید متمایز شوید.

بنابراین اکنون که یک ایده واقعا جالب دارید که مطمئناً توجه عمومی زیادی را به خود جلب می کند، قدم بعدی راه اندازی وبلاگ خود است. اما اگر شما مانند من هستید، این ایده می تواند ترسناک باشد. یعنی من فقط می خواهم یک وبلاگ بنویسم، کسی نمی تواند آن را برای من بگذارد؟ مطمئناً می توانید آن مسیر را طی کنید. یا، می‌توانید به وردپرس بروید و وبلاگ خود را سریع‌تر از آنچه که می‌توانید آن را «کمانچه‌ها» بنامید نصب کنید. داستان واقعی. تنظیم آنها برای مبتدیان بسیار آسان است (از جمله خودم)، و آنها موضوعات زیادی برای انتخاب دارند، بنابراین لازم نیست نگران آشنا بودن وبلاگ خود باشید.

خوب، پس شما وبلاگ خود را راه اندازی کرده اید، در حال نوشتن یک مقاله متحرک جدی هستید، اما ترافیک مورد نظر خود را دریافت نمی کنید. چند هفته پیش را به یاد دارید که در مورد بازاریابی اجتماعی صحبت می کردم؟ وقت آن است که با عزیزان جدید خود ارتباط برقرار کنید: فیس بوک، مای اسپیس و توییتر. در هر یک از این شبکه ها حضور داشته باشید و وبلاگ خود را برای افراد مناسب منتشر خواهید کرد. فیس بوک حتی فیدهای RSS شما را کنترل می کند و هر بار که یک پست جدید می نویسید یک یادداشت صادر می کند – آن را بگذارید و فراموش کنید.

پس برای چی منتظری؟ همه این مهارت ها را برای خود نگه ندارید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا