برنامه های وابسته

[ad_1]

یک برنامه وابسته چیست؟

شرکت های سهامی ساده ترین راه برای شروع و کسب درآمد آنلاین از طریق مبتدیان هستند زیرا بیشتر آنها رایگان برای عضویت هستند. در اصل شرکتی است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا محصولات خود را بفروشید و با این کار سود کسب کنید. بسیاری از این برنامه های وابسته به شما یک وب سایت و الگوهای تبلیغاتی را برای کمک به شما در شروع کار ارائه می دهند.

مرکز بازاریابی اینترنتی شما را با محصولی به نام دوره بازاریابی آنلاین آشنا می کند که به شما نشان می دهد چگونه می توانید در اینترنت درآمد کسب کنید. مرکز بازاریابی اینترنتی برنامه وابستگی خود را طوری تنظیم کرده است که بتواند محصولات خود را به مردم سراسر اینترنت بفروشد. هنگامی که به عنوان یک شرکت فرعی عضو می شوید یک کد رهگیری ویژه ای در انتهای آدرس اینترنتی شما ارائه می شود که به شما ارائه می شود. هنگامی که یک بازدید کننده یک دوره بازاریابی آنلاین را خریداری می کند کد رهگیری ثبت شده و سپس به فروشنده داده می شود.

بسیاری از شرکت ها برنامه های وابسته ایجاد کرده اند زیرا به آنها اجازه می دهد محصولات خود را به طیف گسترده ای از مردم بفروشند. همچنین برای ما سودمند است زیرا ما می توانیم تقریباً هزاران محصول را بدون ایجاد واقعی محصول تبلیغ یا فروش کنیم.

بسیاری از شرکت های آنلاین کمیسیون هایی را برای کمک به فروش محصولات خود به شما ارائه می دهند. با قرار دادن آگهی ها یا تبلیغات متنی در وب سایت خود و با تبلیغ محصولات آنها می توانید از آنها درآمد کسب کنید. شما در مورد فروش هایی که در سایت شما ایجاد شده است کمیسیون می گیرید. فروشنده با خیال راحت محصول را تحویل می دهد. کمیسیون برنامه های وابستگی از 2٪ تا 75٪ متفاوت است.

با این حال بیشتر مبتدیان کسب درآمد بسیار دشوار است زیرا اکثر مردم نمی دانند چگونه بطور مؤثر برنامه های وابسته را ارتقا دهند. بنابراین اکثر آنها معمولاً بعد از چند هفته یا چند ماه ناامیدی کنار می روند.

بهترین گزینه جایگزین برای موفقیت در حال انجام کمیسیون ایجاد وب سایت شما با محتوای ارزشمند و دانستن نحوه بهبود آن برای بدست آوردن ده موتور جستجوگر برتر است. سپس برنامه های وابسته متناسب با موضوع سایت خود اضافه کنید.

چگونه یک برنامه وابسته را انتخاب کنیم؟

برنامه وابسته باید با توجه به انواع افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنند انتخاب شود و نه مطابق با سیستم پرداخت. شما باید ضمن انتخاب یک برنامه وابسته مخاطب مورد نظر خود را بشناسید.

به عنوان مثال اگر یک کارآفرین را در سایت خود هدف قرار دهید پیوندهای مربوط به برنامه بازاریابی کتابهای الکترونیکی مرتبط با تجارت و موارد مشابه ممکن است درآمد بیشتری نسبت به تبلیغات بنری که به شرکتهای میزبان وب پیوند دارد بدست آورند.

نکته مهمی که باید در هنگام انتخاب یک برنامه ارجاع به خاطر بسپارید این است که آیا واقعاً می خواهید به هر برنامه وابسته ای که به راه شما می رسد بپیوندید؟ برخی از مطالعات نشان داده اند که سایت هایی که بیشترین درآمد را از برنامه های وابسته کسب می کنند فقط به تعداد کمی از برنامه ها تعلق دارند. تبلیغات صدها شبکه وابسته مختلف در سایت ممکن است درآمد شما را فقط از چند شبکه در ماه به چند دلار افزایش دهد. اگر مقداری که تبلیغ کننده به شما می پردازد بسیار بیشتر از آنچه می توانید در هر ماه بدست آورید ممکن است مدت زمان طولانی طول بکشد تا شما به اندازه کافی که شارژ کرده اید جمع کنید.

با این حال این فرمول در مورد هر صفحه سایت شما صدق نمی کند. به عنوان مثال اگر یک شبکه وابسته فقط از یک یا دو تبلیغ کننده مناسب برای یک موضوع خاص از سایت شما پشتیبانی می کند ممکن است بخواهید برای به دست آوردن تبلیغات مرتبط تر در چند شبکه وابسته مشترک شوید. سرانجام تبلیغاتی که برای مخاطبان شما اعمال می شود بیشتر از تبلیغات عمومی جذب می شوند.

چگونه می توانید با برنامه های وابسته درآمد کسب کنید؟

پس از عضویت در یک برنامه وابسته ممکن است شما تا به حال دریافت اولین چک در مورد ثروت های ناگفته ای که به سادگی با داشتن یک وب سایت همراه هستند خواب داشته باشید.

اما بسیاری از طراحان وب جدید این واقعیت را ثابت کرده اند که خیلی روان اجرا نمی شود. بارها و بارها آزمایش های واقعیت شما در یک ماه به اولین آزمایش شما تبدیل می شوند.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در رانندگی جمع کردن تبلیغات خود آورده شده است.

1 بار

قبل از ترک سیگار یا گامی اشتباه همیشه به یاد داشته باشید که مانند بسیاری از موارد دیگر این موارد مدتی طول می کشد. برای بسیاری از وب مسترهایی که اولین برنامه ارجاع خود را شروع می کنند درآمد ماه اول آنها معمولاً پایین تر از حد انتظار آنهاست. درآمد شما هنگام ویرایش سایت به همراه تبلیغات و بانرهایی که استفاده می کنید افزایش می یابد.

2. تبلیغات خود را هدف قرار دهید

برای ثبت نام در یکی از برنامه هایی که به طور خودکار تبلیغات را در سایت شما انجام می دهد باید سعی کنید بنرها و پیوندهای جذاب یا جذاب را که در سایت خود نمایش می دهید در معرض دید عموم قرار دهید. به عنوان مثال اگر سایت شما مربوط به ورزش است تبلیغات و آگهی هایی را قرار دهید که روی افرادی که به سایت شما می آیند تأثیر می گذارد. اماکن ورزشی حداقل برای سه نوع افراد کنجکاوی ایجاد می کنند: جوانان مربیان تیم های مختلف و ورزشکاران جوان.

تبلیغاتی را طراحی کنید که مورد علاقه این افراد باشد. اما این بدان معنی نیست که شما همه انواع دیگر تبلیغات را حفظ می کنید. تعداد تبلیغات به اندازه کافی محبوب است که باعث تشویق بسیاری از مخاطبان می شود.

3. تبلیغات برای کارهای آزاد بهتر انجام می شود

انتظار داریم هنگام خرید چیزی از فروشگاه پول کالاهایی را که خریداری کرده ایم بپردازیم. اما وقتی از یک وب سایت بازدید می کنیم موقعیت های غیر معمول را با خود به همراه می آوریم. ما انتظار داریم اطلاعات کالاها و خدمات را به صورت رایگان بدست آوریم.

با این تبلیغات در مورد چیزهایی که بازدید کنندگان شما می توانند بصورت رایگان دریافت کنند معمولاً هزینه های بهتری نسبت به مواردی که باید برای آنها بپردازید دریافت می کنید.

مسائل مربوط به سرمقاله را امتحان کنید که برنامه وابسته شما را به سایت خود معرفی می کند تا ببینید عملکرد آن چگونه است.

4- ترافیک همه چیز است

برای پوشاندن افرادی که روی آگهی ها کلیک می کنند و پیشنهادات ارائه شده در آنجا را می گیرند باید روی ترافیکی که از طریق سایت شما عبور می کند کار کنید. هیچ جایگزینی برای این وجود ندارد. اگر فقط چند بازدید کننده از سایت خود داشته باشید هر تغییری در تبلیغات شما به شما کمک نمی کند.

به خاطر داشته باشید که همه بازدید کنندگان روی آرم شما کلیک نمی کنند. بنابراین شما باید برای به دست آوردن درآمد ترافیک کافی ایجاد کنید.

5- محتوا پادشاه است

بسیاری از وب مسترها هستند که با بارگذاری سایت خود با پیوندهای برنامه های وابسته سریع سود می کنند. سایت آنها حاوی لینک هایی نیست که از آنها حمایت مالی شود به همراه نظرات نظیر پیشنهادات عالی پیشنهادات عالی و بهترین. من مطمئن هستم که شما این سایت ها را نیز مشاهده کرده اید.

اگر سایت شما اینگونه است باید از این واقعیت آگاه باشید که تایید خصمانه ممکن است بازدید کننده های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد اما بعید است که این بازدید کنندگان سایت شما را نشانک کنند و به تعداد بیشتری بازگردند. حتی برخی از آنها آنقدر خسته اند که به آنچه می گویند نگاه نمی کنند.

بنابراین بهتر است وب سایت شما دارای محتوای اصلی باشد. لیست های ابدی پیوندهای تبلیغاتی ممکن است برای مدت کوتاهی برخی افراد را فریب دهند اما مدت طولانی نیست.

6. اعتبار

تعدادی از تبلیغ کنندگان به شما پیشنهاد می دهند که محصولات خود را شخصاً توصیه کرده و در صورت انجام این کار لینک تبلیغ برای شما مفیدتر خواهد بود. استفاده از محصول یا خدمات آنها بسیار مفید است. شما همچنین باید با این وضعیت موافق باشید زیرا چنین پیوندی می تواند مثمر ثمر باشد.

پیوند ایمان بین شما و بازدید کنندگان شما وجود دارد. مردم معمولاً اعتقاد راجع به آنچه معمولاً می گویند شروع می کنند تا زمانی که فاش نشوید که شما فقط یک فروشنده هستید که در تلاش برای کسب درآمد سریع هستید.

در حقیقت اگر چیز زیادی راجع به یک محصول نمی دانید یا آن را امتحان نکرده اید وانمود نکنید. بدیهی است اگر خودتان از آن استفاده می کنید و فکر می کنید کامل است به هر حال فقط باید آن را توصیه کنید. اساساً صداقت بهترین سیاست است

7. متن در مقابل آگهی ها پیوند می یابد

در حال حاضر برخی وب سایت ها ادعا می کنند که پیوندهای متنی بسیار بهتر از لینک های بنر هستند. برخی دیگر ادعا می کنند که علائم دوباره در حال حرکت هستند. چنین ادعاهایی در مقیاس بزرگ تا حدی واجد شرایط بود.

اما حقیقت این است که پیوندهای متنی که عنصری از محتوای سایت شما هستند معمولاً بهتر از بنرها یا سایر پیوندهای متنی عمل خواهند کرد.

وب مسترهای برخی از سایتهایی که از کپی تبلیغاتی طولانی و مفصل از لینک خود استفاده می کنند در واقع دریافتند که داستانهای طولانی مانند اینها کارهای خوبی برای نوع مخاطب خود هستند. شاید شما می توانید آزمایشاتی را در سایت خود انجام دهید تا ببینید چه نوع تبلیغات متنی برای مخاطبان شما کار می کند.

اگرچه تبلیغات بنری وجود دارد اما به نظر می رسد که در سایت بسیار خوب عمل می کنند اما به یاد داشته باشید که صفحه در صفحه اصلی تمایل به حمل و نقل مناسب از آن دارد زیرا تعداد بیشتری از افراد جلوی زیر صفحات را می گیرند.

8- چرخش و علفهای هرز

همیشه به آمار تبلیغ خود توجه داشته باشید. اگر تبلیغات در ابتدا خوب بود و عملکرد آن به مرور زمان کند شد ممکن است زمان چرخش این بنر یا دکمه باشد. علاوه بر این احتمال زیاد وجود دارد که اگر مدت طولانی در صفحه بماند ممکن است افراد از دیدن تبلیغ دست کشند. گاهی اوقات می توانید به سادگی با استفاده از یک بنر متفاوت از همان تبلیغ کننده عمر تبلیغ را طولانی کنید

به همین ترتیب اگر آگهی به ندرت حاوی متقاضیان باشد آن را حذف کنید. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا بنرهای کلمه ای اغلب این کلمات را می گویند این اثر بازدارنده یا مخاطب هدف سایت شما به این نوع خدمات یا کالاها جذب نمی شود. فقط به این دلیل که نرخ پرداخت بالایی دارد به آن متوسل نشوید بنابراین اگر کسی هرگز آن را نگیرد نرخ پرداخت بالایی دارد.

بیش از همه صبور باشید. برای بهبود ترافیک خود و تنظیم تبلیغاتی که در صفحات شما ظاهر می شوند کار خود را ادامه دهید. از این گذشته رم در یک روز ساخته نشده است.

راهنمای برنامه های وابستگی

در فهرست های بعدی جستجو کنید و هزاران برنامه وابسته پیدا خواهید کرد که می توانید به صورت رایگان به آنها بپیوندید و درآمد کسب کنید.

ClickBank

Clickbank حاوی بیش از 10000 کالای انفرادی است؛ بسیاری از آنها کتابهای الکترونیکی برنامه ها و خدمات هستند. هر دو هفته یکبار کمیسیون پرداخت می شود. Clickbank به عضویت رایگان است.

لینکدین

Linkshare برخی از بزرگترین فروشندگان نام تجاری را در دایرکتوری خود دارد از جمله Dell Disney GE و …

با فروش سهام سود کسب درآمد کنید

اشتراک فروش یکی دیگر از شبکه های عالی است که لیستی از برنامه های وابسته با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

سایر راهنماها و برنامه های وابسته که مورد توجه قرار می گیرند شامل SiteSell FineClicks اتصالات کمیسیون مرکز بازاریابی اینترنتی و Tiger Direct می باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا