دنیای وب

بررسی مراقبت مغناطیسی – بررسی دوره بازاریابی جذاب مایک دیلارد

مایک دیلارد به دلیل شروع ایده بازاریابی جذاب مشهور است. وقتی مایک برای اولین بار شروع به ساخت فرانشیزه کرد ، سالها تلاش کرد. وی در مراقبت از افراد در مشاغل خود با روشهای بازاریابی قدیمی مدرسه که شامل نوشتن لیستی از همه دوستان و خانواده شما ، خرید سرب و تماس تلفنی ، آزار و اذیت افراد در یک فروشگاه فروشی و غیره بود ، مشکل داشت. مایک می دانست که تعداد زیادی از افراد در شرکت MLM وی استخدام می شوند.

مایک دیلارد می خواست به جایی برسد که هر روز حداقل پنج نفر در آن تماس می گرفتند. وی گفت: اگر هر روز پنج نفر با او تماس بگیرند ، او روی کیک پیاده روی می کند. بنابراین سالها طول کشید تا بفهمم چگونه این کار را انجام دهم ، و در نهایت او دوره ای به نام مراقبت مغناطیسی را طی کرد. در اصل آن را به خط پایین خود داد. او با استفاده از روشهای بازاریابی در مراقبت مغناطیسی درآمد زیادی کسب کرد و بعداً این کتاب را برای عموم مردم منتشر کرد.

Magnetic Care یک کتاب الکترونیکی است که به بازاریاب های شبکه درباره مفاهیم جذاب بازاریابی و تولید سرب آموزش می دهد. در برنامه حمایت مالی مغناطیسی ، دلایل ارتقاء خود را ابتدا ، سیستم بازاریابی دوم خود و سومین فرصت اولیه خود را یاد خواهید گرفت.

مایک دیلارد در مراقبت مغناطیسی تأکید می کند که تنها افرادی که این صنعت را بزرگ می کنند رهبر هستند. مردم به سمت دیگران روی می آورند که خصوصیات رهبری را نشان می دهند و از ارزش شخصی بالایی برخوردار هستند. اگر می خواهید آن را در حق رای دادن یا چیز دیگری در زندگی عالی کنید ، باید یاد بگیرید که چگونه این خصوصیات را منتقل کنید و درنهایت رهبر شوید و ارزش خود را به دیگران تحویل دهید. رانندگی صفتی است که می توانید با گذشت زمان روی آن کار کنید.

شما می توانید با ارائه ارزش بیشتر به صنعت بازاریابی شبکه ، ویژگیهای رهبری خود را توسعه دهید. هرچه ارزش شما بالاتر باشد ، تمایل دیگران برای انجام کار با شما بیشتر می شود. مایک دیلارد توضیح می دهد که می توانید با سرمایه گذاری در آموزش خود ارزش خود را به بازار افزایش دهید. وی در این دوره توضیح می دهد که سرمایه گذاری هرچه بیشتر در دوره های اطلاعات و کتاب های مربوط به بازاریابی و توسعه شخصی مهم است. هرچه دانش بیشتری کسب کنید ، ارزش بیشتری به بازار خواهید آورد.

علاوه بر این ، مایک دیلارد توضیح می دهد که تجارت شما هیچ ارتباطی با حق رای اصلی شما ندارد. بازاریابی شبکه ای فقط به این دلیل نیست که در اینجا برای فروش کالاها و خدمات و ورود افراد به مشاغل خود باشید. درباره بازاریابی شما باید بدانید که چگونه محصول را به افراد مناسب عرضه کنید. بنابراین محصول سیستم بازاریابی است که شما استفاده می کنید و افرادی که از طرف دیگر به عنوان مشتری و رهبر بیرون می آیند. شما یک سیستم بازاریابی را به توزیع کنندگان می فروشید و سیستم بازاریابی کالاها و خدمات شرکت شما را می فروشد.

بیشتر (حدود 97 درصد) افرادی که در بازاریابی شبکه ای کار می کنند ، محصولات خود را می فروشند و سعی می کنند دیگران را ترغیب به خرید آنها کنند ، در حالی که سه درصد دیگر راه حل ها و تجربیات بازار ، مردم را به سمت آنها سوق می دهد. این کار مردم است. هرچه بیشتر در مورد مردم یاد بگیرید ، موفق تر خواهید بود.

مراقبت مغناطیسی دوره ای است که اگر می خواهید در صنعت موفق باشید باید آن را خریداری کنید. این کار به شما می آموزد که چه کاری باید انجام دهید تا خود را به عنوان یک متخصص و چگونگی رشد تجارت خود در بازاریابی شبکه ای قرار دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا