کارشناسان بازاریابی اینترنتی: 3 بازاریاب آنلاین کاملاً آنها را دوست دارند و آنها را تحسین می کنند

[ad_1]

بازار

بازاریابی اینترنتی به دروغ ، سر و صدا ، کلاهبرداری و کلاهبرداری مشهور است.

در صنعت ما ، سر و صدا به عنوان یک هنجار تعبیر می شود.

جای تعجب نیست که همیشه صفحات فروش را با گرافیک های رنگی ، فیلم های پخش خودکار ، تصاویر درآمدزایی clickbank و PayPal و تصاویر شیوه زندگی رویایی خواهید یافت (فراری ها و مارگریت ها را فراموش نکنید).

شما همچنین یک پرتاب پایان ناپذیر از سال 1997 دارید که باعث می شود صندوق ورودی شما مسدود شود تا اطلاعات بیشتری را اشتباه بگیرید.

با این حال ، تعدادی از بازاریاب ها هستند که مانند الماس های گل رس ایستاده اند.

در این مقاله می خواهم در مورد 3 مورد از آنها صحبت کنم.

1. کیم روشه: کیم روچ بازاریاب اینترنتی محبوب من است. در واقع من از استفاده از کلمه بازاریابی متنفرم زیرا شاید یکی از معدود افرادی باشد که بازاریابی را سرگرم کننده و فوق العاده می کند.

بهترین بخش در مورد کیم این است که او به سختی او را می فروشد اما در فروش بسیار خوبی است زیرا حتی بدون تلاش برای مهمترین اصول ترغیب دست می زند.

کیم بیشتر انرژی و زمان خود را صرف ایجاد رابطه با لیست خود می کند. اکنون ممکن است بسیاری از بازاریابان شنیده باشید که در مورد چگونگی عدم حضور پول در لیست و چگونگی ارتباط در ارتباط شما با لیست شما ، شنیده اند.

اما چند بازاریاب قصد دارند صحبت کنند؟

دقیقا حتی معلمان برتر نیز این توصیه را رعایت نمی کنند. اگر شک و تردید دارید ، کافی است صندوق پستی از نشانه مورد علاقه Guru مورد علاقه خود را بررسی کنید و ببینید که چند مرتبه فقط آنها برای ارسال یک محصول به شما ایمیل ارسال کرده اند.

کیم مطالب رایگان فوق العاده ای را در وبلاگ های خود ، در انجمن و فیلم های خود ارائه می دهد و همیشه محصولات خود را ارائه می دهد.

این یک بازاریاب است که من به شدت توصیه می کنم دنبال شما باشم

2 – تراویس ساگو: معروف به عنوان بازاریابی بوم و به دلیل اینکه وی عبارت “بازاریابی بوم” را ابداع کرده است ، تراویس یکی دیگر از بازاریاب های بزرگ با روشی بی نظیر و مؤثر برای برقراری ارتباط و ایجاد اعتماد با مشترکین و وابستگان است.

چیزی که من واقعاً در مورد تراویس دوست دارم سبک ساده و بدون عارضه آن است. او واقعاً دوست دارد چیزهای اساسی و ساده را حفظ کند. تراویس بیشتر روی استراتژیها و رویکردها تمرکز دارد نه تاکتیکها یا شکافهایی که همیشه نشانه خوبی از بازاریابی اینترنتی قوی است.

او فیلم های بسیار خوبی در کانال YouTube خود دارد که من به شما توصیه می کنم آنها را تماشا کنید. او همچنین یک سری فیلم عالی در وب سایت خود دارد – وبلاگ Project Mom’s.

3- جیمز شرامکو: بازاریاب بزرگ دیگری که واقعاً مطالب خود را می شناسد. نام من جیمز ترافیک هیولا است زیرا او بیشتر از 99٪ بازاریابان اینترنتی از ترافیک اطلاع دارد. بار دیگر ، جیمز از قبل ارزش زیادی را ارائه می دهد و حتی سعی در فروش ندارد زیرا وقتی فیلم های او را مشاهده می کنید یا گزارش او را می خوانید ، قبلاً فروخته می شوید.

البته بازاریابان اینترنتی خوب دیگری نیز وجود دارند ، اما من می خواستم روی سه شرکت برترم تمرکز کنم.

نکته اصلی نظارت بر کارهایی است که این بازاریابان انجام می دهند و تکرار آنچه انجام می دهند. بیشتر از دوره ها یا محصولاتی که آنها ارائه می دهند ، می توانید با عضویت در لیست آنها و یادگیری از پست ها یا فیلم های وبلاگ خود ، بسیاری از درسهای ارزشمند را بیاموزید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا