5 سوال بازاریابی آنلاین برای پاسخ در سال جدید

[ad_1]

بازار | بازاریابی

با توجه به سال نو در اینجا ، به راحتی می توان گفت که برای آینده شغل خود امید زیادی دارید. در حالی که مطمئناً در سال 2015 چالش هایی وجود دارد ، اگر کارت های خود را به درستی بازی کنید ، می دانید که شما در موقعیتی برای انجام کارهای بزرگ هستید.

شما نمی خواهید دیگر صبر کنید تا در سال جدید در استراتژی بازاریابی خود مستقر شوید. اگر در این زمینه از شغل خود عقب مانده اید ، در اینجا پنج سؤال وجود دارد که باید بدون تأخیر به آنها پاسخ دهید:

  1. در بازاریابی در سال 2014 چه چیزی مناسب بود؟ هنگامی که پاسخ این سؤال را می دانید ، باید طرحی را اجرا کنید که به شما امکان می دهد از 2015 در همین زمینه سود بیشتری کسب کنید.

  2. سال گذشته چه کاری برای تجارت شما انجام نداد؟ به راحتی می توان گفت که برخی از روش های بازاریابی شما شکست خورده است. هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد ، تا زمانی که شما در آینده اشتباهات مشابه را تکرار نکنید. شما نمی خواهید به طور مداوم وقت و هزینه خود را صرف استراتژی هایی کنید که نتیجه نمی دهند.

  3. آیا ایده جدیدی برای امتحان کردن دارید؟ همیشه ایده خوبی است که در هنگام استراتژی بازاریابی شرکت شما باز باشد. اگر سال گذشته از تلاش برای ایده های جدید غفلت نکردید ، زمان آن رسیده است که طرز فکر خود را تغییر دهید.

  4. آیا از رسانه های اجتماعی سود می برید؟ این یکی از راه های قدرتمند برای بازاریابی شرکت شما و دستیابی به مخاطبان گسترده است. توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام و لینکدین فقط تعداد معدودی از سرویس های رسانه های اجتماعی برای تمرکز بر روی آنها قرار دارند. شما دیگر نمی خواهید این حوزه از بازاریابی اینترنتی را نادیده بگیرید.

  5. به کمک نیاز دارید؟ برخی از شرکت ها تعداد کافی از کارمندان را برای انجام کلیه وظایف بازاریابی دارند. با این حال ، دیگران به کمک احتیاج دارند. افراد و شرکتهایی وجود دارند که از ایجاد محتوا گرفته تا مدیریت رسانه های اجتماعی و موارد دیگر می توانند به همه چیز کمک کنند.

ممکن است برای پاسخ به این سؤالات از جمله موارد دیگر ، مدتی طول بکشد ، بنابراین دلیلی برای عجله وجود ندارد. تا زمانی که به دنبال پاسخ هستید و به جلو حرکت می کنید ، در جای خوبی قرار خواهید گرفت.

شما یک سال کامل را در پیش رو دارید ، بنابراین اکنون زمان تسویه یک برنامه بازاریابی است که می توانید به آن اعتماد کنید. پاسخ به سؤالات فوق به شما کمک می کند تا با اعتماد به نفس و قدرت پیش بروید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا