بررسی بازاریابی شبکه ای OneBode

[ad_1]

ثبت دامنه OneBode در اواخر ژوئیه 2006 ثبت شد. به نظر می رسد در Towson ، آریزونا قرار دارد. از این نوشتار ، به نظر می رسد تایلن مگلی و شان لوومر اطلاعات بنیانگذاران و شان لوومر در سوابق Whois هستند. این شرکت یکی دیگر از شرکتهای بازاریابی شبکه ای نسبتاً جدید برای دسترسی به اینترنت در دو سال گذشته است. آنها در بهبودی كامل تخصص دارند و پروژه خود را براساس نیاز مشتریان برای دسترسی سریع به مکمل های غذایی با كیفیت بالا در حال ساختند. آنها مواد مغذی باکیفیتی را تأمین می کنند که از تحقیقات گسترده ای برخوردار است و ثابت کرده است که از کل بدن حمایت می کند.

نظریه OneBode این است که اگر از ابتدا بهترین مواد مغذی بدن خود را تأمین کنید ، در وهله اول بیمار نخواهید شد. فقط بخاطر داشته باشید که هنگام ارتقاء این شرکت ، شما کارفرمای هستید و نه فقط کارمند فروش. من سالهاست که می دانم فروش نه یک کلمه کثیف است و نه. در حقیقت ، تنها افرادی که فکر می کنند آنها هستند که در وهله اول فروش زیادی ندارند. می توانید آموزش شرکتی را بگذرانید یا می توانید بصورت آنلاین آموزش رایگان دریافت کنید.

مردم تمام وقت مقالات رایگان در زمینه آموزش بازاریابی شبکه می نویسند. در واقع ، من فقط یک کلیپ ویدیویی عالی در مورد Mefeedia توسط جاناتان باود را تماشا کردم که در لبه بازاریابی شبکه ای باقی می ماند. او یک فیلم عالی ساخته است که به شما ابزارهای مختلفی را ارائه می دهد که می توانید برای رشد و پیشرفت در تجارت خود ایجاد کنید. تمام آنچه من می گویم این است که اگر شرکتی که به آن ملحق می شوید دارای یک برنامه شرکتی سرنوشت ساز باشد ، یک اسپانسر بزرگ دریافت خواهید کرد. ممکن است این متعصب بازاریابی که در مورد آن آرزو دارید نیست باشد ، اما اگر این فقط مفید باشد ، همیشه می توانید در هر کجا که بخواهید آموزش این برنامه را بدست آورید. این چیزی است که من فکر می کنم بیشتر ما بسیاری از بازاریابان آنلاین را فراموش می کنیم این واقعیت است که همه ما گزینه های مختلفی داریم. گاهی اوقات وقتی احساس ناامیدی یا تنبلی می کنیم ، آن را فراموش می کنیم.

بنابراین اگر تصمیم دارید به OneBode بپیوندید ، از روز اول خود را به عنوان یک شبکه دهنده توسعه دهید. بگذارید اطلاعات کلی شما جدی باشد و بگذارید اطلاعات آنها افراط کند ، اما در عین حال به تنهایی منفجر شود و راهنماهای موفق دیگری را پیدا کنید تا به شما کمک کنند. توجه داشته باشید که من موفقیت آمیز گفتم ، به شما توصیه می کنم ، به عنوان یک قاعده ، از افرادی که مبارزه می کنند پیروی نکنید ، زیرا در اکثر موارد حتی اگر اهداف آنها خوب باشد ، کمک زیادی نخواهند کرد. من نمی گویم که حامی مستقیم شما باید موفقیت بزرگی باشد ، تا زمانی که کسی در خط تو باشد باید خوب باشد.

محصولاتی که ارائه می دهند Define، Blend، AO، Escalate، Essential و Build هستند. همه این محصولات نوعی توان درمانی جهانی دارند و سالانه میلیون ها و میلیون ها انسان وجود دارد و این یک اغراق نیست ، آنها که این محصولات را برای کاری که می توانند برای آنها انجام دهند و چگونه می توانند به آنها کمک کنند زندگی واقعی تری داشته باشند خریداری می کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا