تاریخچه مختصری از بازاریابی آنلاین

[ad_1]

به نظر می رسد بازاریابی کالاها و خدمات در اینترنت اکنون دوم است ، اما در حقیقت بازاریابی آنلاین پدیده ای نسبتاً جدید است. هنگامی که اینترنت برای اولین بار شروع به کار کرد و مخاطبان بیشتری به آن دست یافتند ، شرکت ها متوجه شدند که می توانند از اینترنت برای ارائه اطلاعات به مشتریان بالقوه استفاده کنند. اولین نمونه های بازاریابی آنلاین سایت های متنی بودند. بسیار ساده و ساده بود بدون عکس و گرافیک. با شروع به تکامل اینترنت ، بیشتر و بیشتر شرکت ها فهمیدند که مخاطبان جهانی در اختیار دارند. وب سایت ها پیچیده تر شده اند. این شامل تصاویر و گرافیک های محصول است که برای حفظ علاقه مشتری در نظر گرفته شده است.

طبق استانداردهای امروز ما ، این وب سایت های اول قدیمی نیستند. با این حال ، آنها هدف خود را به عنوان مردم شروع به روی آوردن به اینترنت برای به دست آوردن اطلاعات در مورد شرکت ها و آنچه را که آنها باید ارائه دهند خدمت کردند. اگر شخصی می خواهد چیزی بخرد ، با شماره تلفن تهیه شده توسط وب سایت با این شرکت تماس بگیرید. در نهایت ، فناوری وجود داشته است تا شرکت ها بتوانند محصولات خود را مستقیماً از وب سایت خود بفروشند. تجارت الکترونیکی به محض وجود راه هایی برای تهیه ایمن شماره کارت اعتباری شما ، خیلی سریع شروع به رشد می کند. مصرف کنندگان هم اکنون می توانند محصولاتی را از خانه خود سفارش دهند. شرکت ها می توانند در سراسر جهان به مشتریان برسند. سایت های حراج آنلاین بسیار محبوب شده اند زیرا مردم می توانند کالای خود را با هزینه کمی به یکدیگر بفروشند.

همچنین در استفاده از اینترنت به عنوان منبع تبلیغات افزایش یافته است. شرکت ها برای تبلیغ محصولات خود اقدام به قرار دادن تبلیغات در وب سایت های دیگر کرده اند. تبلیغات روزانه با هر کلیک برای ناشران وب سایت ها و شرکتی که کالاهایی برای فروش دارد مفید است. برنامه های وابسته نیز بسیار محبوب هستند. این امر به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا محصولات را در وب سایت خود تبلیغ کنند و در صورت خرید مشتری کالای مورد نظر ، صاحب وب سایت درصد فروش را بدست می آورد. اینترنت به عنوان منبع اصلی تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته است. شرکت ها برنامه های تبلیغاتی نوآورانه ای ایجاد کرده اند که گاه به آن بازاریابی ویروسی می گویند. بازاریابی ویروسی به دنبال ایجاد حواشی در مورد یک محصول از طریق گفتار شفاهی است. برخی از برنامه های بازاریابی ویروسی حتی از بازی های واقعیت جایگزین برای تبلیغ یک محصول خاص استفاده می کنند.

به دلیل ماهیت گسترده بازاریابی آنلاین ، گاهی اوقات برای یک شرکت تعجب آور است که بداند از کجا شروع کند. خوشبختانه متخصصان زیادی در این زمینه وجود دارند که می توانند طرحی را ایجاد کنند که مطمئناً موفق خواهد شد. حتی شرکت هایی وجود دارند که می توانند به شما در حداکثر رساندن مشاغل محلی خود کمک کنند. به عنوان مثال ، می توانید افرادی را پیدا کنید که بتوانند یک برنامه بازاریابی اینترنتی را در بوستون تنظیم کنند و بهینه سازی موتور جستجو را در بوستون به عنوان بخشی از برنامه کلی بازاریابی خود به حداکثر برسانند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا