بررسی بازاریابی پلانت – آیا این شرکت مسافرتی معاملات واقعی است؟

[ad_1]

اخیراً چند پیام در مورد یک شرکت بازاریابی شبکه ای مستقر در مسافر بنام Plannet Marketing ارسال کردم. این امکان وجود دارد که اگر این مطلب را می خوانید ، ممکن است در هنگام انجام برخی تحقیقات لحظه آخری در مورد شرکت ، به فکر عضویت در بیایید. اگر چنین است، نگاه نکنید. در بررسی بازاریابی پلانت ، تمام جزئیات اساسی که قبل از پیوستن به آن نیاز دارید را پوشش خواهم داد. با این حال ، من می خواهم فاش کنم که من توزیع کننده بازاریابی پلانت نیستم. صادقانه بگویم ، من اگر به این روش پیوند بزنم ، دیگر به من اهمیتی نمی دهد ، بنابراین می دانید که شما یک بررسی واقعاً بی طرفانه خواهید گرفت.

بازاریابی پلانت کیست؟

پلان مارکتینگ شرکتی است که سفر را از طریق یک مدل کسب و کار بازاریابی شبکه ای انجام می دهد. شرکت مستقر در آتلانتا ، جورجیا است و طبق این نوشته ، بازاریابی پلانت تنها 6 ماه قدمت دارد. این شرکت توسط دونالد بردلی ، پیش از این در YTB و Paycation Travel تأسیس شده است. بردلی بیست سال تجربه بازاریابی شبکه ای دارد. قبل از شروع بازاریابی پلان ، بردلی توزیع کننده اصلی و اولین درآمد در Paycation Travel بود. او به معنای واقعی کلمه همه را در Paycation در خط پایین خود داشت و مسئولیت ورود گروه رهبری ارشد شرکت را بر عهده داشت. من مطمئن نیستم که چه اتفاقی افتاده است ، اما در آن زمان کریگ گراپاک و باری دونالسون 5linx را ترک کردند و به Paycation پیوستند ، تقریباً در همان زمان بود که بردلی تصمیم به ترک آن گرفت. شاید او هنگام توزیع اصلی توزیع کالا از این شرکت و رضایت وی راضی نبود. چه کسی را می شناسید؟ واقعاً چه کسی اهمیت می دهد؟ صرف نظر از این دلیل ، به نظر می رسد بردلی آماده بود تا از هر کاری که انجام داد دوری کند تا دوباره از ابتدا شروع کند. به طور کلی ، این شرکت بسیار قوی به نظر می رسد. اگرچه هنوز خیلی زود است که بگوییم آنها حتی در دراز مدت هم خواهند ماند زیرا تنها چند ماه عمر دارند ، اما بردلی و سایر اعضای تیم شرکتی تخصص و تخصص زیادی در زمینه بازاریابی در شبکه و مسافرت دارند ، که این یک چیز خوب است.

چگونه می توان با بازاریابی پلانت درآمد کسب کرد؟

برنامه جبران خسارت واقعی روش های مختلفی را برای توزیع کنندگان فراهم می کند تا پول خود را پس بگیرند. اما جواهر طرح جبران خسارت ماتریس 3X9 است. اگر می خواهید از عواقب آن استفاده کنید ، با استفاده از مدل ماتریکس مهم است که زودهنگام دریافت کنید. اگر در زیر ساخت و سازهای محکم قرار بگیرید ، می توانید از تلاشهای آنها بهره مند شوید زیرا آنها در حالی که ماتریس خود را پر می کنند ، افراد را در زیر شما قرار می دهند. با یک ماتریس کاملاً پرشده 3×9 ، 29.523 توزیع کننده در زیر خود خواهید داشت. اگر همه آنها فعال هستند و از هر نماینده فروش 4 دلار در ماه دریافت می کنند ، می توانید در ماه 118،092 دلار دریافت کنید. علاوه بر حقوق ماتریس ، می توانید برای توزیع کنندگان شخصی خود 10٪ مسابقه با حقوق ماتریس نیز کسب کنید.

علاوه بر ماتریکس ، این شرکت پاداش های ماهیانه ای را به مدیران ارائه می دهد. در اینجا شرح ساده ای در مورد نحوه عملکرد مدیر پاداش ها آورده شده است:

یک مدیر ستاره – 100 توزیع کننده فعال – 500 دلار در ماه

مدیر 2 ستاره – 300 توزیع کننده فعال – 1000 دلار در ماه

مدیر 3 ستاره – 500 توزیع کننده فعال – 2000 دلار در ماه

مدیر 4 ستاره – 1500 توزیع کننده فعال – 5000 دلار در ماه

مدیر 5 ستاره – 4000 توزیع کننده فعال – 10،000 دلار در ماه

مدیر 6 ستاره – 10،000 توزیع کننده فعال – 16،000 دلار در ماه

مدیر 7 ستاره – 25،000 توزیع کننده فعال – 30،000 دلار در ماه

مدیر 8 ستاره – 50،000 توزیع کننده فعال – 50،000 دلار در ماه

مدیر 9 ستاره – 100000 توزیع کننده فعال – 100000 دلار در ماه

بین Matrix Pay و یک بازی 10٪ در مورد شخصیت و کارگردان شما ، کاملاً مشخص است که در پایان پول زیادی وجود دارد. اگر شما یک تیم سازنده قوی هستید و استعدادی برای ایجاد یک فرهنگ خوب دارید ، بازاریابی پلانتی می تواند فرصتی بسیار سودآور برای شما باشد.

آیا باید به بازاریابی پلان بپیوندید؟

خوب ، شما واقعاً می توانید به آن پاسخ دهید. این شرکت به طور قطع جامد به نظر می رسد. مسافرت یک سرویس بسیار بازاریاب است که صحبت کردن در آن بسیار آسان است. طرح جبران خسارت و سخاوتمندانه است. همه این موارد با هم باید موفقیت را تضمین کنند ، درست است؟ متأسفانه ، می تواند بیشتر از حقیقت باشد. در پایان روز ، توانایی شما برای مراقبت از افراد در مشاغل خود به صورت مداوم ، منجر به موفقیت شما خواهد شد. به همین دلیل توصیه می کنم که بازاریابی جذاب را یاد بگیرید. اگر می توانید خود را در مقابل مشتری های بالقوه ای قرار دهید که در حال حاضر به دنبال ارائه چه چیزی هستند ، پس مشکلی برای دریافت بصورت آنلاین ندارید. و اگر تعداد زیادی سرب با کیفیت بالا دارید ، هیچ نشانی از موفقیت شما وجود ندارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا