نکات و ایده های بازاریابی دندانپزشکی برای دندانپزشکان

[ad_1]

در اینجا آنچه شما باید بدانید برای به دست آوردن ارزش پول شما است.

فقط این را تصور کنید: عمل دندانپزشکی شما آنقدر مشهور شده است که شما نیاز دارید تا در تمام برنامه های گفتگوی روزانه تورهایی را انجام دهید که در آن می توانید به لیست های گروه B نشان دهید که چگونه می توانند با جوش شیرین ، توت فرنگی و بریکت دندانهای خود را سفید کنند. عالیه ، درسته؟

خوب … ممکن است شما دوست نداشته باشید که یک دندانپزشک مشهور باشید اما من مطمئن هستم که شما مشتریان بالقوه تری دارید و احتمالاً تعداد بیشتری از بیماران در لیست شما بیش از حد بالا هستند تا بتوانند شغل دندانپزشکی خود را توسعه دهند.

دندانپزشکی فارغ از وضعیتی که در آن قرار دارید ، یک رشته بسیار رقابتی است. شهرهایی مانند لس آنجلس دارای بیش از 10،000 لیست دندانپزشکان Yelp است. در هر ساختمان و در هر مرکز عمده ای در هر شهر کلینیک دندانپزشکی وجود دارد. رقابت زیادی با شما روبرو خواهید شد و اگر به ابزار مناسب بازاریابی مجهز نباشید ، به قراضه خواهید رسید.

می دانم که شما قبلاً سعی کرده اید یک شرکت بازاریابی یا سئو را استخدام کنید تا به رشد دندانپزشکی شما کمک کند و آنها به شما قول می دهند بازده بزرگی داشته باشند اما نتوانسته اند این کار را انجام دهند. آنها همه چیز را چنان گیج کننده به نظر می رساندند که شما به پایان رسیدید که چک را چک کنید و هیچ سرنخی برای آنچه در واقع برای شما انجام می دهند ندارند.

جنون اینجا متوقف خواهد شد.

شما باید با راهکارهای بازاریابی دندانپزشکی که در واقع برای کمک به رشد عمل شما کار می کنند ، آشنا باشید. پس از درک تکنیک های بازاریابی دندانپزشکی ، می توانید به طور خاص از شرکت سئو سئوال خود بپرسید که چگونه این کارها را انجام دهد و به آنها گزارش دهید که چگونه می توانید به این اهداف برسید. اگر آنها نمی توانند ، پس وقت آن رسیده است که آنها را به پیاده رو بکشیم و یک فرد جدید پیدا کنیم.

در اینجا چه سئو باید برای شما انجام دهد:

وب سایت خود را برای سئو بهبود بخشید

حساب روزانه AdWords خود را نظارت کنید و تنظیمات خوبی را انجام دهید

لیست های محلی و سایت های مرور خود را ادعا و مدیریت کنید

مدیریت جیغ در مطب دندانپزشکی خود و فعالانه به شما کمک می کند تا برای بررسی های خوب کلیک کنید

محتوای جدید و جذاب دندانپزشکی را در وب سایت خود ایجاد کنید

محتوای منحصر به فرد جدید خود را تبلیغ کنید حتی اگر این مقاله وب سایت ها و رسانه های اجتماعی را به اشتراک بگذارد

برای وب سایت خود پیوندهای محکمی برقرار کنید

مدیر مطب دندانپزشکی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که آنها در ماموریت هستند

به شما کمک می کند قیف فروش خوبی بسازید که در آن مشتریان بالقوه بیمار می شوند

این به شما می دهد آسان به درک گزارش ها و آمار

بک لینک های قوی بسازید

برای اینکه وب سایت دندانپزشکی شما در گوگل رتبه خوبی کسب کند ، باید یک شهرت آنلاین خوب ایجاد کنید. چگونه این کار را می کنید؟ شما باید با ایجاد لینکهای قوی از سایر وب سایتهای مرتبط با دندان ، اعتماد به نفس خود را با Google به دست آورید. وقتی گوگل یک سایت دندانپزشکی یا سایت مرتبط با وب سایت شما را مشاهده می کند ، اساساً با خودش می گوید “سلام ، این وب سایت معتبر فکر می کند که این وب سایت دندانپزشکی شایان ذکر است. بیایید آن را به چند رده ارتقا دهیم.” با داشتن بک لینک های قوی کافی ، با گذشت زمان سایت دندانپزشکی شما به صفحه اول کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی منتقل می شود.

سایت های Yelp را مدیریت و بررسی کنید

شما واقعاً ممکن است از یلپ متنفر باشید اما حقیقت این است که اولین چیزی که بیشتر مردم در مورد دندانپزشکی مشاهده می کنند این است. شما نمی توانید از Yelp پنهان شوید زیرا کاربران لیست شما را هدایت می کنند حتی اگر شما خودتان ایجاد نکرده باشید. یک شرکت بازاریابی آنلاین خوب دندانپزشکی به طور مداوم شما را وادار می کند تا بررسی های خوبی را انجام دهید و به شما در ایجاد استراتژی های جدید در مورد چگونگی رضایت بیماران از ترک بررسی کمک می کند. همچنین سایتهای بازبینی دیگری مانند Google My Business ، Yellowpages ، Superpages ، Manta و بسیاری از سایتهای دیگر وجود دارد که آنها باید برای شما مدیریت کنند.

هنگامی که شما یک بررسی بد (اجتناب ناپذیر است ، اجتناب ناپذیر است ، همیشه شخصی وجود دارد که باید آن را ترک کند) یک تیم بازاریابی دندانپزشکی باید به شما اطلاع دهد و شما را در زمینه چگونگی پاسخی مفید راهنمایی کند. اغلب اوقات مشتری ارزیابی خود را نسبت به شما افزایش می دهد یا اگر این کار را نکند ، سایر ذینفعان این امر را خواهند دید

وب سایت خود را برای سئو بهبود بخشید

برای به دست آوردن رتبه خوب در Google ، باید SEO SEO بهینه شود. موارد بسیاری وجود دارد که گوگل به دنبال دستگاه های همراه پاسخگو ، برچسب های متا ، توضیحات زمان بارگذاری صفحه وب ، HTML ، CSS و غیره است. برای ایجاد یک پایه خوب برای بازاریابی آنلاین دندانپزشکی ، باید به همه این مشکلات برطرف شود. برای افزایش سرمایه گذاری ، وب سایت شما باید خوب کار کند و به خوبی تبدیل کند.

لیست های محلی خود را ادعا و مدیریت کنید

اگر می خواهید بیماران را از خارج از شهر یا فقط از رقبای محلی جذب کنید ، باید از جایی شروع کنید. شرکت بازاریابی آنلاین دندانپزشکی باید اطمینان حاصل کند که شما ابتدا بر شهری که دفتر شما در آن قرار دارد مسلط شوید و سپس از آنجا گسترش دهید. بخش بزرگی از این اطمینان است که همه لیست های محلی و بررسی شما ادعا شده و به خوبی بررسی شده اند. هرچه بیشتر در مناطق محلی خود باشید ، در نقشه ها و جستجوهای Google بهتر ظاهر می شود. در نهایت ، وب سایت شما رتبه بندی برای سایر شهرهای اطراف را آغاز می کند ، و اگر تیم SEO کار خود را انجام دهد ، بیماران را از سراسر ایالت دور می کند.

محتوای جدید و جذاب دندانپزشکی ایجاد کنید

Google عاشق محتوای جدید ، جذاب و جذاب است. هرچه محتوای دندانپزشکی جالب تر و اصیل تر باشد ، گوگل ارزش وب سایت شما را بیشتر می کند. بسیاری از شرکت های بازاریابی دندانپزشکی ادعا می کنند محتوای منحصر به فرد را برای وب سایت شما می نویسند ، اما در واقعیت آنها فقط مقالاتی را از جاهای دیگر برش داده و می چسبانند. اطمینان حاصل کنید که SEO شما در حال تحقیق و ارائه مطالب اشتراکی است که بازدید کنندگان شما را درگیر می کند. مدتی را بخوانید تا مطالبی که SEO Dental برای شما می نویسد را بخوانید. اگر برای شما مطلوب نباشد ، ممکن است گوگل نیز معتقد باشد که این مهم نیست و شما را آزار نمی دهد.

مقالات دندانپزشکی منحصر به فرد خود را تبلیغ کنید

فقط ایجاد مقاله دیگر کار نمی کند. یکی از استراتژی های قدیمی جستجوگرها قدیمی بود و به محض ایجاد مطالب قدیمی و چیزهای بی اهمیت از کلمات کلیدی مرتبط با دندان (مانند کاشت دندان ، کاشت دندان ارزان ، کاشت دندان با هزینه کم و غیره) در مقاله ای امیدوار بود که توسط ربات ها برداشت شود. گوگل رتبه خوبی دارد. این یک عمل بد سیاه است. Google می خواهد افرادی را ببیند که در مورد مقاله شما صحبت می کنند ، مقاله شما را پیوند می دهند ، به آنها اشاره می کنند. SEO Dental Good کمتر به ایجاد حجم زیادی از محتوا تمرکز خواهد کرد و در عوض منابع را برای تبلیغ مطالب سرگرم کننده ای که برای شما نوشتند اختصاص می دهد.

مدیریت دندانهای شما در AdWords

شاید بسیاری از شما در حال حاضر AdWords را برای دندانپزشکی خود امتحان کرده اید و بازده خوبی را ندیده اید. بعضی اوقات احساس می شود که هر ماه پول می اندازید. AdWords یک فضای بسیار دشوار است زیرا شما دائماً با صدها دندانپزشک و شرکت های دیگر با بودجه ای که ممکن است برای شما منفجر شود رقابت می کنید. برخی از شرکت های دندانپزشکی 10،000 تا 60،000 دلار در ماه صرفاً در AdWords خرج می کنند. اگر حساب AdWords خود را مدیریت کنید ، به احتمال زیاد ساعات کاری ندارید تا از ویژگی های آن به طور کامل استفاده کنید تا از بودجه خود نهایت استفاده را ببرید. با کلمات کلیدی که برای هر کلیک بین 2.50 – 8.00 دلار هزینه دارند ، باید بسیار مراقب باشید و به سرعت با استراتژی های جدید سازگار شوید. همین نگرانی ها با طراح وب سایت یا حرفه فناوری اطلاعات شما که متخصص AdWords نیستند برای مدیریت شما تنظیم شده است.

در اینجا چند سوال اساسی برای پرسیدن از مدیر AdWords آورده شده است:

گزارش حراج بینش چیست؟

پاسخ: گزارشی که عملکرد کمپین شما را در مقابل رقابت شما نشان می دهد.

از چه برنامه های افزودنی تبلیغی استفاده می کنید؟

نقشه سایت – پیوندهای اضافی در تبلیغ شما

فراخوان – متن توضیحی اضافی در زیر تبلیغ شما

قطعه های سازمان یافته – برنامه های افزودنی که جنبه های خاصی از خدمات شما را برجسته می کند

تماس – شماره تلفن خود را در آگهی خود نشان می دهد

موقعیت مکانی – نقشه را با آگهی خود نمایش می دهد

نقد و بررسی – بررسی های شخص ثالث را در تبلیغ خود علامت گذاری کنید

سایتهای برتر که تبلیغات ما را برای تبلیغات بازاریابی ما نشان می دهند چیست؟

از چه کلمات کلیدی منفی استفاده می کنید؟

پاسخ: مدیر شما باید از طریق اصطلاحات جستجو جستجو کند و کلمات کلیدی را که نمی خواهید در آنها ظاهر شوید (از جمله دندانهای طلا ، کاشت دندان رایگان ، مدارس دندانپزشکی) حذف کند.

همچنین برخی از مشکلات احتمالی وجود دارد که یک شرکت بزرگ جستجوگرها دندانهای شما را در AdWords مدیریت می کند. از آنجا که یک شرکت بزرگ SEO دارای مشتری های زیادی است ، حساب شما به یک مدیر AdWords کوچک منتقل می شود که تجربه بسیار کمی دارد که می تواند منجر به از دست دادن پول در مبارزات انتخاباتی شما شود. آنها معمولاً در اندازه کار می کنند و قیمت ارزان قیمت ارائه می دهند اما بندرت نتایج خوبی را به همراه می آورند.

حسابرسی مدیر دفتر خود و پیگیری عملکرد آنها

تهیه راهکارهایی که به طور خاص برای کمک به مشاغل دندانپزشکی شما در ایجاد مسکن و تبدیل آنها به بیماران طراحی شده است ، بسیار آسان است ، اما نکته دیگر اجرای آنها در کارهای روزمره دفتر است. یک شرکت بازاریابی خوب دندانپزشکی با مدیر دفتر شما همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که آنها کارمندان شما را به درستی مدیریت می کنند به گونه ای که همه وظایف لازم برای یک بازاریابی موفق دندانپزشکی را انجام می دهند.

مواردی وجود دارد که مدیر دفتر شما علاوه بر اطمینان از اینکه کارکنان شما به طور فعال از بیماران خوشحال در مورد بررسی ها سوال می کنند ، استفاده می کنید یا به موقع با مشتریان بالقوه تماس می گیرید ، یا اطمینان حاصل کنید که داده های مهم مانند مکان و نرخ انتقال را برای مشتریان بالقوه ضبط می کنید تا کمپین های بازاریابی شما اصلاح شود تا بیشترین سود را داشته باشید. روی او یک شرکت بازاریابی دندانپزشکی باید مدیر دفتر شما را به صورت هفتگی بررسی کند و از تمام شدن کارها اطمینان حاصل کند.

ساخت قیف فروش خوبی

می توانید هزاران دلار برای سئو و AdWords خرج کنید و صدها لپ تاپ بدست آورید ، اما اگر قیف فروش خوبی ندارید ، در نهایت آنها را از دست خواهید داد. یک شرکت بازاریابی آنلاین دندانپزشکی روشی را برای کمک به تبدیل این مشتریان بالقوه به بیماران ایجاد می کند. این کار با استفاده از نرم افزار CRM که تعامل مشتری را در طول مسیر فروش مدیریت و تحلیل می کند انجام می شود.

به زبان انگلیسی ساده ، این بدان معناست که اگر شخصی در صفحه فرود شما سؤال از کاشت دندان را پر کند ، شما روندی دارید که احتمال تبدیل آنها از مشتری بالقوه به بیمار را افزایش می دهد حتی اگر قرار ملاقات ها را لغو کنید ، به یک تلفن پاسخی ندهید ، یا بخواهید بعد از چند مورد با شما تماس بگیرد. روزها زیرا آنها در خارج از شهر خواهند بود. یک مسیر فروش خوب شما را به یاد تیم می اندازد و آنها را وادار می کند تا با این راهکارها ادامه دهند تا آنها بسته شوند و به بیماران تبدیل شوند. هر تعامل ردیابی می شود تا زمانی که می دانید محل نشت در قیف است.

ایجاد گزارش ، درک آسان و آمار

بسیاری از شرکتهای جستجوگرها گزارشهای پیچیده و پیچیده ای را ارائه می دهند که بطور خودکار تولید می شوند تا نشان دهند که آمار “خوب” آنها چقدر خوب است ، اما بسیاری از معیارها به سادگی اهمیت ندارند.

آمار مهم برای کمپین بازاریابی دندانپزشکی شما

بازدید کنندگان وب سایت بی نظیر – تعداد بازدید کنندگان جدید وب سایت شما

کلیک AdWords – تعداد کلیک های شما در AdWords می شود

CTR (کلیک بر روی نرخ) – احتمال اینکه مشتری بالقوه بعد از مشاهده آن روی تبلیغ AdWords شما کلیک کند.

کل تماسهای تلفنی – تعداد تماسهای تلفنی ایجاد شده از طریق وب سایت و صفحات فرود

تعداد کل آگهی ها – تعدادی از شرکت های بازاریابی اینترنتی اینترنتی دندانپزشکی از طریق بهینه سازی موتور جستجو و AdWords ایجاد کرده اند

منجر به قرار ملاقات ها – درصد مشتریان بالقوه که به قرار ملاقات ها تبدیل می شوند

نمایش تاریخ ها – درصد قرار ملاقات هایی که در واقع ظاهر می شوند

هیچ پیشنهادی – درصد مشتریان بالقوه که قرار ملاقات می گذارند اما هرگز آنها را نشان نمی دهند

بیماران – تعداد مشتریانی بالقوه که به بیمارانی که پرداخت می کنند تبدیل می شوند

هزینه برای هر بیمار – مبلغ دلار بازاریابی است که باید برای به دست آوردن مشتری بالقوه و تبدیل آنها به بیمار پرداخت کننده هزینه شود.

با گزارش ها و آمارهای دقیق و مفید ، شما و تیم بازاریابی آنلاین دندانپزشکی می توانید تنظیمات آگاهانه ای را در زمینه فعالیت های تبلیغاتی خود انجام دهید تا به شما در هزینه کمتری برای جذب بیماران بیشتر کمک کند.

نتیجه

این که آیا اهداف شما تبدیل شدن به یک دندانپزشک مشهور در جهان برای ستاره ها است یا اگر فقط می خواهید درآمد خود را به اندازه کافی افزایش دهید تا سودآور شوید ، باید در بازاریابی دندانپزشکی بصورت آنلاین سرمایه گذاری کنید. هنگامی که شرکتی مناسب برای همکاری با آن پیدا کردید ، لازم است که برای تأیید اعتبار آن ، از موثرترین شیوه SEO و AdWords آگاهی داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که ارزش پول خود را به دست می آورید. هنگامی که شما و تیم بازاریابی دندانپزشکی شما با هماهنگی کاملی کار می کنید ، می توانید شروع به تنظیم کمپین های خود کرده و در نهایت گسترش کسب و کار خود را انجام دهید ، و امیدواریم که برای شروع مجدد کل روند عالی ، روش های بیشتری را باز کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا