درک زندگی جوان: آیا واقعاً می توانید از زندگی جوان درآمد کسب کنید؟

[ad_1]

زندگی جوان یک شرکت بازاریابی در سطح مولی است که در سال 1993 تأسیس اسانس و سایر محصولات مرتبط تأسیس شد. علاوه بر این ، آنها فرصت اشتغال یا درآمد را برای كسانی كه می خواهند شركت یا محصولات خود را برای دستیابی به گردش درآمد بازاریابی كنند فراهم می كنند. یک مورد که فکر می کنم ظریف است این است که Young Living همچنین دارای یک سازمان غیر انتفاعی است که به جوامع و خانواده ها در مناطق فقیر اکوادور ، کرواسی و اوگاندا کمک می کند.

چیز:

Young Living حاوی محصولات زیادی در مورد روغنهای اساسی است. برخی از کالاهایی که ارائه می دهند روغنهای اساسی ، روغنهای ماساژ ، دیفیوزرها ، محصولات مراقبت از دهان ، روغنهای پخت و پز سالم ، روغنهای مراقبت از حیوانات ، روغنهای تصفیه خانه و البته لوازم جانبی برای حمل روغنهای شما هستند.

  1. صنوبر آبی آیداهو – این روغن برای آرامش ذهن و بدن ساخته شده است و ارزش خرده فروشی را با 37.83 دلار به فروش می رساند.
  2. شامپو حیوانات – شوخی نکن. این محصول حاوی روغنهای مختلفی از جمله YLTG است که توسط D. Garry Young تهیه و تنظیم شده است و ارزش خرده فروشی را با قیمت 20.72 دلار به فروش می رساند.
  3. دهان تازه دزد دهان – این دهانشویه به منظور تمیز کردن کامل دهان و از طعم نعنا و نعنا تهیه شده است و 8 اونس ارزش خرده فروشی را با قیمت 14/47 دلار به فروش می رساند.

توجه به این نکته مهم است که Young Living چندین نوع محصول مختلف را ارائه می دهد! دسته بندی محصولات و کالای واقعی که توضیح دادید از همه چیز Young Living فاصله دارد!

فرصت:

سؤال باقی مانده است. آیا واقعاً می توانید با Young Living درآمد کسب کنید؟ برای پاسخ به این سؤال باید برنامه جبران خسارت آنها را در نظر بگیریم!

3 پرداخت عمده برای افرادی که به Young Living وابسته هستند از جمله پاداش شروع سریع ، پاداش شروع مستقیم و سود خرده فروشی وجود دارد.

  1. پاداش شروع سریع – شما می توانید 25٪ درخواست های ثبت شده توزیع كننده سطح 1 را از شخصاً در سه ماه اول عضویت دریافت كنید. همچنین می توانید 10٪ اضافه سفارش را از توزیع کنندگان ثبت شده سطح 2 کسب کنید.
  2. پاداش زندگی را شروع کنید – هر بار که یک فروشنده را با کیت استارت پریمیوم ثبت نام کنید ، می توانید یک پاداش نقدی یکبار 25 دلاری کسب کنید.
  3. درآمد خرده فروشی – با این بازده ، شما می توانید 24٪ از قیمت خرده فروشی و قیمت عمده فروشی سفارشات مشتریان ثبت نام شده خرده فروشی را به شخصه بدست آورید.

در پایان ، بله ، شما می توانید با زندگی جوان درآمد کسب کنید!

هزینه:

برای برخی ، این مهمترین سؤالی است که باید حتی قبل از ورود به این تجارت به آن پاسخ داده شود! من بیشتر از این که مجری این پاسخ باشم خوشحالم!

اما در ابتدا درک کنید که اگر می خواهید در Young Living شرکت کنید و شروع به کسب درآمد کنید ، کاری که انجام می دهید این است که کار خود را از خانه باز کنید! همه شرکت ها نیاز به هزینه شروع دارند! با این حال ، در دنیای بازاریابی چند سطحی ، قیمت در مقایسه با یک شرکت از نوع سنتی بسیار ارزان است. به عنوان مثال ، در مشاغل سنتی ، مانند ساخت و ساز ، فقط برای شروع کار می توانید حدود 5 تا 10 هزار دلار هزینه کنید! در این صنعت احتمالاً بسیار کمتر از این هزینه خواهید کرد! از آنجا که ما می توانیم این را درک کنیم ، بیایید ادامه دهیم.

برای اینکه درگیر شوید و با Young Living شروع کنید ، باید کیت استارت را خریداری کنید! آنها چندین بسته در دسترس هستند. توضیح مختصری از سه مورد از آنها خواهم داد!

  1. گروه مبتدیان پایه – 45.00 دلار این مجموعه حاوی روغن 5ml Stress Away Away ، AromGlide Roller Fitment ، 10 بسته نمونه و 10 عاشق آن است؟ به اشتراک بگذارید کارت ویزیت ، 10 آیا آن را دوست دارید؟ به اشتراک بگذارید نمونه بطری روغن ، 2 NingXia قرمز 2 اونس. نمونه ها ، راهنمای محصولات و لیست قیمت محصولات ، مجله روغنهای اساسی ، لبه ضروری و منابع عضو.
  2. گروهی از سارقان حق بیمه – 160.00 دلار این کیت استارت پریمیوم است و شامل 15 میلی لیتر روغن سارق ، خمیردندان Thevis Aroma Bright ، دهانشویه تازه Essence Plus ، پاک کننده سارقان ، صابون کف سازی اکسیژن ، 2 سارق سمپاش ، 2 سارق برای تصفیه دستان بدون آب و همه چیز را شامل می شود در گروه اصلی استارت که در بالا ذکر شد.
  3. کیت پریمیوم نینگشیا 170.00 دلار این کیت همچنین یک مجموعه پریمیوم ممتاز است و شامل NingXia Red 2-Pack ، 30 روغن NingXia Red Single و NingXia Nitro و همه چیز موجود در کیت اولیه استارت بالا است.

افکار نهایی:

محصولات ارائه شده توسط Young Living جالب هستند و قطعاً اصالت او را دارند. آنها همچنین محصولات زیادی برای انتخاب دارند!

فرصت کسب و کار چیزی است که قطعاً می توانید از آن درآمد کسب کنید. با این حال ، به نظر من ، فکر می کنم برنامه جبران خسارت آنها در سطح مقایسه با سایر شرکت هایی که من حسابرسی کرده ام ، تا حدودی ضعیف است. اگر دقیقاً می دانستید که چه کاری انجام می دهید و یک بازاریاب حرفه ای شبکه سازی هستید ، با این شرکت خوب کار می کنید و حتی به موفقیت می رسید. با این حال ، اگر شما یک مبتدی کاملاً هستید و تصوری ندارید که چگونه درآمد عظیمی از شبکه بازاریابی کسب کنید ، در این صورت با درآمدزایی دشوار روبرو خواهید شد.

هزینه معمولاً ارزان است. کیت اولیه استارت تنها 45.00 دلار است و گرانترین دسته کوچک موسیقی جاز آنها 260.00 دلار است. این بدان معناست که شما می توانید یک تجارت را شروع کنید و درآمد خود را از خانه با کمتر از 300،00 دلار شروع کنید ، که عالی است!

* داستین هیل وابسته به Young Living یا فرصت های شغلی و درآمد آنها نیست

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا