6 نکته برای بازاریابی دیجیتال موثر برای طراحان داخلی

[ad_1]

دیجیتال

رفته است روزهایی که افراد برای جستجوی مجله ها یا کتاب ها به منظور الهام گرفتن از طراحی داخلی ، به کاوش در مجلات می پردازند.

اینترنت منبع اصلی ایده های هر موضوع شده است. به عنوان یک صاحب مشاغل ، این بدان معنی است که مشتریان بالقوه روزانه در حال مرور گوگل هستند تا از ایده های الهام بخش طراحی داخلی استفاده کنند.

هنگام توسعه مشاغل طراحی داخلی ، اولین سؤالی که باید بپرسید این است که “چگونه به مشتری برسیم و آنها را به خدمات طراحی داخلی خود ارائه دهیم؟” بهترین روش بازاریابی دیجیتال است. بازاریابی دیجیتال به تنهایی برای طراحی داخلی شما می تواند مزایای بسیاری را ارائه دهد. این می تواند به شما نشان دهد شغل شما ، دیدار با مشتریان بالقوه ، جذب بازدید کنندگان جدید و به دست آوردن راهنمایی های بیشتر در یک بار. تنها چالش این است که اطمینان حاصل کنید که استراتژی بازاریابی دیجیتالی شما برای دستیابی و بهبود همه این موارد در کنار هم به اندازه کافی مؤثر است.

در اینجا اصول اولیه بازاریابی دیجیتال آورده شده است که شما باید در سال 2018 از آنها استفاده کنید تا جریان شما و درآمد کسب شود. حضور پررنگ دیجیتال نیاز به تلاش و زمان زیادی برای توسعه دارد ، اما استراتژی های بازاریابی آنلاین نتایج مثبت فوری را ارائه می دهد. نگاهی به استراتژی های بازاریابی طراح داخلی زیر بیندازید:

ساختن یک سایت موثر:

در زمینه بازاریابی دیجیتال ، گروهی از کانال های بازاریابی وجود دارد ، اما اولین نکته تعامل بین شرکت و سایت اصلی یک وب سایت مؤثر است. در اینجا افراد می توانند درباره کسب و کار شما و شما چه کسی اطلاعات بیشتری کسب کنند. وب سایت شما مقدمه ای برای خدمات شما و ارائه شغل شماست. همچنین مکانی برای دسترسی بازدید کنندگان به شما و پیدا کردن آنها هنگام جستجوی خدمات شما است. به یاد داشته باشید که کیف پول شما بخش مهمی از وب سایت کسب و کار شما است. حتما چند عکس حرفه ای اضافه کنید که بزرگترین آثار شما را به نمایش می گذارد. برای توضیحات بهتر سعی کنید از نمودارها استفاده کنید. وب سایت چشمگیر به شما کمک می کند تا ایده های تجاری عالی خود را به یک برند موفق تبدیل کنید.

شروع به وبلاگ نویسی:

وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه ها برای به اشتراک گذاشتن تجربه و استعداد شماست. برای بهترین نتیجه بلاگ و بلاگ ها را هفته ای یک یا دو بار شروع کنید. شما می توانید هر چیزی را در وبلاگ خود بنویسید که می خواهید بنویسید. می توانید در مورد خدمات خود بنویسید ، پروژه های قبلی ، مطالعات موردی را به اشتراک بگذارید ، یا فقط در مورد دکوراسیون منزل مشاوره دهید. حرفه ای باشید و فقط چیزهای با معنی را ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما تجربه شما در زمینه خود را با محتوای شخصی خود درک می کنند.

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید:

اگر در رسانه های اجتماعی حساب کاربری ندارید ، اکنون بروید و ایجاد کنید! ایجاد یک حساب کاربری در رسانه های اجتماعی کاملاً رایگان است و راهی عالی برای ارتباط با مخاطب هدف و مشتریان بالقوه شما است. بهترین عکس های پروژه را در اینستاگرام و فیس بوک با مطالب جالب بارگذاری کنید تا توجه طرفداران خود را جلب کنید. عکس های پروژه های فعلی خود را با قلم های توصیفی جذاب ارسال کنید. اگر دنبال کنندگان شما پست های شما را جذاب می دانند ، ممکن است آنها را با پیروان خود نیز به اشتراک بگذارید! پینترست یک بستر رسانه اجتماعی نیست بلکه مکانی عالی برای طراحان داخلی است. پانل هایی با عکس از خانه ها و اتاق های به خوبی طراحی شده از جمله پروژه های گذشته و فعلی خود ایجاد کنید.

از مزیت قدرت ویدیو:

ادغام ویدئو در برنامه بازاریابی شما این روزها از نظر استراتژی بسیار رتبه بندی می شود. یكی از مهمترین مزایای استفاده از فیلم این است كه به خودی خود در نتایج موتور جستجو رتبهبندی می كند بدون آنكه تلاش زیادی برای بهینه سازی انجام دهد. سعی کنید جذابیت سبد برند خود را با فیلم های خلاقانه بهبود بخشید. یک فیلم مقدماتی بسازید که رویکرد و تاکتیکهای شما را نسبت به آنها توضیح دهد. طراحی داخلی و به اشتراک گذاری آن در YouTube!

سعی کنید کار یا طرح های خود را از طریق رسانه های تصویری به نمایش بگذارید و دید کلی و مشخصات خود را بهبود بخشید. در صورت تمایل می توانید این فیلم ها را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا از آنها در پست های وبلاگ خود برای بهبود سئو و بهبود ترافیک به وب سایت شغلی خود استفاده کنید.

SEO برای کار طراحی داخلی شما:

یکی از چشمگیرترین راهها برای بهبود حضور تجاری در سراسر وب ، سئو است. جستجوی کلمات کلیدی مرتبط را شروع کنید و سایت طراحی داخلی خود را با بهترین کلمات کلیدی برای تجارت خود بهبود بخشید. وقتی صحبت از طراحی داخلی می شود ، کلمات کلیدی وجود دارد که افراد در جستجوی خود از آنها استفاده می کنند. آنها “طراح داخلی” و “دکوراتور داخلی” هستند. با این حال ، اگر در یک شهر بزرگ ، مارک تجاری خود را تبلیغ می کنید ، به عنوان مثال از “طراحان داخلی لس آنجلس” استفاده کنید تا رتبه بالاتری در منطقه خود کسب کنید. فراموش نکنید که طاقچه یا تخصص خود را ذکر کنید. شاید این یک سبک ساحلی یا صنعتی کلبه مدرن باشد. هرچه هست ، شغل خود را به نمایش بگذارید و از این کلمات کلیدی استفاده کنید! صفحات مجزا ایجاد کنید تا افراد تخصص شما را بدانند و تخصصهای شما را به راحتی پیدا کنند.

شهرت خود را حفظ کنید:

شکی نیست که تأثیرگذارترین محتوای بازاریابی برای تجارت شما توسط مشتریان شما ایجاد می شود ، نه شما. بررسی های آنلاین ارائه شده توسط مشتریان شما به عنوان یک ارزیابی صادقانه از تلاش ها و پروژه های گذشته شما انجام می شود. علاوه بر این ، این بررسی ها تأثیر قابل توجهی در تصمیمات اشتغال دارد. سه نکته اصلی که باید روی آن تمرکز کنید:

هر پروژه ای که انجام می دهید تأثیرات ماندگاری را برای اعتبار تجاری و تلاشهای بازاریابی شما دارد. برای بررسی های عالی ، مشتریان خود را از کار خوب خود خوشحال کنید. اگر مشکلی پیش نیاید ، بازبینی کم می کنید که بر بازاریابی تأثیر می گذارد.

برای دریافت نظرات مثبت از مشتریهای خوشحال خود همیشه پیشگیرانه باشید. تلاش کنید و از همه مشتریان شاد خود بخواهید که بررسی های خوبی را انجام دهند.

نظارت بر همه نظرات در مورد نام تجاری خود را در رسانه های اجتماعی یا سیستم عامل های دیگر برای جذب بازدید کننده.

در اینجا چند نکته مؤثر برای بازاریابی دیجیتال برای طراحان داخلی آورده شده است. از این استراتژی ها استفاده کنید و راه خود را برای بهبود رتبه خود در نتایج موتور جستجو و به دست آوردن مزایای بزرگ برای تجارت داخلی خود انجام دهید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا