ابزار بازاریابی – کلید واژه JUMBO

[ad_1]

کاربران با تجربه و تازه کار کمپین های بازاریابی آنلاین PPC می دانند که یک لیست کامل و کلیدی که به خوبی طراحی شده است برای کسب درآمد آنلاین ضروری است. کارآفرینان خانگی متوجه خواهند شد که یک ابزار تمیز کردن کلمات کلیدی بخش مهمی از زرادخانه آنلاین آنها است. برنامه های اساسی برای فعالان کم تجربه و همچنین مجموعه ای کامل از امکانات پیشرفته برای متخصصان فصلی وجود دارد.

این ابزار چیست

آیا به دنبال کلمات کلیدی اضافی برای کمپین بازاریابی آنلاین خود هستید؟ آیا می خواهید با ایجاد اصطلاحات گسترده یا کلمات کلیدی با دم بلند یک منطقه جدید را کشف کنید؟ اگر چنین است پس باید در جای دیگری جستجو کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد بصورت رایگان یا با هزینه که می تواند به شما در تهیه لیست کلمات کلیدی شما کمک کند.

راه سریع و آسان برای مقابله با دنیوی

هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را دریافت کردید کلید واژه JUMBO به شما کمک می کند تا همه کارهای تحریریه و خانه داری را که با ایجاد یک کمپین بازاریابی آنلاین کامل و موفق انجام می شود مقابله کنید.

لیست کلمات کلیدی خود را در ابزار برش داده و چسبیده و با یک کلیک می توانید:

  • حروف کوچک در لیست به طور خودکار
  • نسخه های تکراری را پیدا کنید و از بین ببرید
  • ترتیب حروف الفبا را مرتب کنید
  • ایجاد یک عبارت [Exact] لیست های گسترده بازی – یا هر ترکیبی از آنها
  • لیست های منطبق منفی ایجاد کنید

با تجربه ترین پیشگامان بازاریابی از ویژگی های پیشرفته ای استفاده می کنند که عبارتند از:

  • یافتن و جایگزین کردن
  • مرتب سازی بر اساس URL یا پیشنهادات
  • پیشنهادات نشانی اینترنتی یا تنظیمات برگزیده موقعیت را حذف کنید
  • فاصله ها را حذف کرده یا تیرچه ها استراحتها یا شکست های خط را اضافه کنید

تبلیغات متنی ایجاد کنید

سرانجام قابلیت Ad-Maker به بازاریابان آنلاین اجازه می دهد تبلیغات متنی را بطور مستقیم از ابزار ایجاد و بارگیری کنند. این تنظیمات ما را به یاد ابزار Google تا پیشخوان شخصیت برای هر خط از تبلیغ می اندازد. شما می توانید یک تبلیغ کوچک یا یک تبلیغ گسترده ایجاد کنید و به محض ایجاد یک تبلیغ بازاریابان این گزینه را دارند که آن را به عنوان یک آگهی کوچک یا یک تبلیغ گسترده کپی کنند. پاک کردن یا حذف یک تبلیغ نیز ممکن است. پس از رضایت از نتایج تبلیغات خود را به عنوان یک فایل متنی ذخیره کنید.

قیمت مناسب است – و مجموعه ای کامل از ویژگی ها باعث می شود کار کوتاه روند سخت و مهم تمیز کردن مورد نیاز برای ایجاد یک لیست کامل و موفق در بازاریابی آنلاین انجام شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا