بازاریابی شبکه ای مبتنی بر بازاریابی شبکه ای: چگونه می توانید از تجارت مبتنی بر خانه MLM بهره ببرید

[ad_1]

بازنگری مبتنی بر بازاریابی شبکه ای:

چگونه می توانید از MLM Home Business Business برای ایجاد درآمد باقیمانده استفاده کنید که می توانید بازنشسته شوید! قرار دادن یک تئوری تقلب روی تخت.

فرصت های بازاریابی شبکه ای

همه از آن شنیده اند. شرکتهای بازاریابی شبکه نامیده می شوند. هر دوست دوستی دارد که او را از طریق “فرصت کاری” برای بازاریابی آنلاین فراخوانی می کند و از او می خواهد “در یک جلسه شرکت کند.” به نظر می رسد که این شرکت های حق رای دادن و افرادی که این خدمات و محصولات را به بازار عرضه می کنند ، در نگاه اول کمی از رزرو فاصله دارند. با این حال ، من فکر می کنم کمی بیشتر از العین وجود دارد تا تعداد معدودی از این شرکت های بازاریابی شبکه ای که سوابق قدرتمند خود را جستجو می کنند و سهم بازار را در بزرگترین صنعت ارتباطات تریلیون دلاری جهان مشاهده می کنند.

فرصت فرانشیز و قدرت درآمد باقیمانده

بیایید وانمود کنیم که ما یک شرکت چند میلیارد دلاری ، با سابقه اثبات شده 20 ساله ، که از نزدیک در فروش مستقیم ارتباطات و خدمات انرژی درگیر است ، داریم. ایده و قدرت موجود در مورد فرصت تجاری دریایی موجود بسیار ساده است. این شرکت یک پیشرو جهانی در خدمات ارتباطی است و طیف گسترده ای از آنها را شامل می شود ، اما محدود به تلویزیون ماهواره ای ، اینترنت ، تلفن تلفنی VoIP ، خدمات تجاری ، امنیت منزل و همچنین خدمات برق و گاز طبیعی نیست.

سحر و جادو وقتی شروع می کنید به برنامه جبران خسارت یا به عبارتی دیگر ، وقتی در نظر بگیرید که چگونه می توانید پرداخت کنید ، ظاهر می شود! این شرکت عمدتاً خود را با صاحب مشاغل مستقل برای تبدیل شدن به یک کارگزار ارتباطات با امکان ارائه خدمات از بهترین شرکت هایی مانند؛ Verizon Wireless ، DirecTV ، شبکه ظرفشویی ، Century Link ، Cox ، Time Warner و غیره. فرصت MLM به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد تا خدماتی را که مردم هر روز از آنها استفاده می کنند ، به بازار عرضه کنند. این ترفند به مردم نشان می دهد که چگونه خدمات می توانند مشکلی را حل کنند و بیشتر در صورت صرفه جویی در مصرف کننده می توانند در صورتحساب های ماهانه خود استفاده کنند ، سپس آنها را در چرخه صورتحساب قرار دهید تا از کارهایی که یک بار انجام داده اند بهره ببرند ، در ازای حقوق باقی مانده در طول عمر این حساب.

هربار که شخصی صورتحساب تلویزیون خود را پرداخت می کنید ، حقوق می گیرید!

در مورد آن فکر کنید! شما می توانید از طریق شبکه DirecTV و بلیط بلیط NFL یکشنبه به یک میلیون مرد آمریکایی وصل شوید که هر کاری انجام می دهند تا بتوانند هر یکشنبه تیم های موردعلاقه خود را تماشا کنند و هر ماه هنگام پرداخت صورتحساب خود می توانید پرداخت کنید. این یک منبع درآمد ایجاد می کند که فقط چندین بار به شما پرداخت می کند تا یک حساب کاربری یک بار افت کنید. این به درآمد باقیمانده و سنگ گفته می شود! این راز است که فقط ثروتمندان می دانند ، و آنها به شدت سعی در نگه داشتن کلاه این شخص دارند.

بیایید همان مدل جریان باقیمانده درآمد را برای گاز طبیعی و انرژی اعمال کنیم. هرکسی که در یک کشور توسعه یافته زندگی می کند ، برای بقیه عمر خود از برق و گاز طبیعی استفاده و هزینه خواهد کرد. جای تعجب نخواهد بود که هر بار که همسایه خود صورتحساب گاز طبیعی را پرداخت می کند ، پرداخت می کنید؟ چه عالی خواهد بود اگر شما می توانید هر بار کازینو محلی خود قبض برقی خود را بپردازید ، کت و شلوار جدید بخرید؟

10،000 اعتصاب کارت اعتباری در هر ثانیه در سراسر جهان! خدمات بازرگان وارد شده اند! چگونه می توانید درآمد کسب کنید؟

آخر ، اما نه چندان مهم ، ما باید نگاهی گذرا به یکی از آخرین موارد اضافی و خروج از زرادخانه خدمات MLM که این شرکت ها به نمایندگان بازاریابی شبکه خود ارائه می دهند ، بیاندازیم. خدمات بازرگانی به عنوان صاحبان مشاغل خانگی ، ما ممکن است بطور روزانه کارهای بسیاری را با فروشگاه های محلی مادر و پاپ انجام دهیم. ما همچنین به احتمال فراوان فرصت های حق رای خود را به افرادی در کافه های کوچک یا کافه های محلی منتقل خواهیم کرد. چه فایده ای خواهد بود که بتوانیم در هر زمان پول بدست آوریم که کسی کارت اعتباری خود را در یکی از این مکان ها بگذرد؟ چه می شد اگر ما یک تجارت 100000 دلار اعتبار در هر ماه می دانستیم ، و می توانستیم هر ماه بخشی از آن پول را برای بقیه زندگی خود مصرف کنیم؟ چه فرقی خواهد کرد و 500 دلار اضافی در هر ماه در سبک زندگی خانواده شما؟

به نظر من ، در دنیای حق رای دادن فرصتی بسیار بزرگ وجود دارد که شما وقتی به شرکت های حق رای دادن و ترکیب آنها از خدمات رقابتی بازاریابی شبکه ای که همه قبلاً از آن استفاده می کنید ، نگاه کنید و آموزش و پشتیبانی گسترده آنها را در طول راه ارائه دهید. من معتقدم هرکسی که به دنبال شرکتی باکیفیت برای مشارکت در مشاغل برای ایجاد درآمد باقیمانده است ، گروهی از شرکتهای مختلف را برای انتخاب خود پیدا خواهد کرد ، بنابراین شما باید هنگام انتخاب پروژه خود بسیار مراقب باشید زیرا می خواهید پرشور باشید و درگیر محصولات یا خدماتی باشید که به بازار عرضه خواهید کرد. . شرکت MLM به همراه انگیزه و رهبری شما یک انتخاب عاقلانه است و من فکر می کنم این فرصت را وقتی در نظر بگیرید طیف خدمات ارائه شده را نشان می دهد رکود اقتصادی و بسیار هیجان انگیز است.

من در بسیاری از فرصت های شغلی دریایی شرکت کرده ام و فهمیدم که همه آنها در مدل های تجاری خود مشابه هستند و تنها تفاوت آن در افرادی است که شما با آنها به اشتراک می گذارید و میزان زمان و تلاش لازم برای موفقیت است. امیدوارم که شما این مقاله را به نوعی برایتان مفید واقع کرده باشید ، و امیدوارم سفر کاری MLM شما مرفه و سودآور باشد!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا