ZMOT را بشناسید و از استراتژی های بازاریابی ویدیویی پیروز استفاده کنید

[ad_1]

اگر یک بازاریاب آنلاین هستید و “ZMOT: Win Moment of Reality” را نخوانده اید ، پس احتمالاً می خواهید. این کتاب ، توسط گوگل در نوامبر 2011 منتشر شده است (نویسنده جیم لسینسکی) ، مطالعه ای است که بازاریابان را با یک طرز فکر “جدید” آشنا می کند که خریداران از زمان تحول دسترسی به اطلاعات پذیرفته اند.

طبق این کتاب ، ZMOT لحظه تصمیم گیری است که در رایانه های کاربر ، لپ تاپ و دستگاه های تلفن همراه صدها میلیون بار در روز اتفاق می افتد. این لحظه ای است که اطلاعات یافت می شود و مصرف می شود ، جایی که بازاریابی اتفاق می افتد و خریداران تصمیم به خرید می گیرند.

بنابراین چگونه می توانید از استراتژی های بازاریابی ویدیویی برای به دست آوردن ZMOT استفاده کنید؟ چهار نکته زیر به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه ویدیوهای شما ساخته شده و چگونه می توان آنها را به بازار عرضه کرد تا در صفر لحظه حقیقت پیروز شوید.

ZMOT را بشناسید و از استراتژی های بازاریابی ویدیویی پیروز استفاده کنید

  1. ZMOT لحظه ای است که یک زن تلفن همراه خود را بیرون می کشد تا در حالی که در فروشگاه ورزش زمستانی است ، به بررسی های اسکی ویدیویی نگاه کند. آیا می دانید 79 درصد از مصرف کنندگان می گویند از تلفن های هوشمند برای کمک به خرید استفاده می کنند؟ اطمینان حاصل کنید که فیلم های شما بهینه سازی شده تلفن همراه است و صفحه وب شما میزبان نیز هست. با توجه به زمان بارگیری و خلاقیت سازگار با تلفن همراه ، آن را برای بیشتر دستگاه های ممکن بهینه سازی کنید.
  2. ZMOT زن جوانی در یک کافه است که هنگام جستجوی هتلی ارزان در پاریس ، به بررسی ویدئوهای خود می پردازد. آیا می دانید 70 درصد آمریکایی ها می گویند که قبل از خرید ، بررسی محصولات را مطالعه می کنند؟ این را به سود خود استفاده کن. مجموعه ای از بررسی های ویدیویی درباره محصول یا خدمات خود را توضیح دهید که ویژگی ها و فواید آن را توضیح می دهد.
  3. ZMOT مدیر عامل شرکت مادر در دفتر خود است که بررسی های ویدئویی از شربت سرفه را قبل از رفتن به فروشگاه مواد غذایی را بررسی می کند. آیا می دانید 83٪ از مادران بعد از تماشای تبلیغات تلویزیونی برای کالاهایی که به نظرشان جالب است ، درباره این محصول تحقیق می کنند؟ به مخاطب مورد نظر خود فکر کنید ، چه زمانی و کجا ویدیوی شما را تماشا خواهند کرد. آیا او در ماشین از طریق تلفن همراه است؟ شاید روی دسک تاپ یا آی پد شما باشد. فیلم خود را برای برقراری ارتباط با کاربر مورد نظر طراحی کنید و آن را به گونه ای فرمت کنید که مشاهده آن به آسانی امکان پذیر باشد.
  4. بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان یاد می گیرند ، زندگی می کنند و تصمیم می گیرند بر اساس سایت های بررسی و رتبه بندی ، یکی در جاده و همچنین در خانه ، بر اساس رسانه های اجتماعی و بیش از گذشته در این ویدئو. از این ویدیو برای ایجاد راهنماهای مصرف کننده ، نمایشی محصول ، فیلم های نسخه ی نمایشی ، بررسی ها و Vlog ها استفاده کنید – سپس نصب این همه فیلم ها را آسان کنید (در Pinterest) و صدای جیر جیر و به اشتراک گذاری آنها در فیس بوک یا سایر سایت های شبکه های اجتماعی

ZMOT یک مدل جدید بازاریابی ذهنی است که کاربران را قبل از نقطه فروش هدف قرار می دهد. درک آن به شما کمک می کند فیلم های بهتری و مفیدتری برای ادغام در استراتژی های بازاریابی ویدیویی ایجاد کنید. این به نوبه خود شما را به بخشی از مکالمه آنلاین تبدیل می کند تا بتوانید در هنگام وقوع نقطه فروش اولویت اصلی خود باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا