مزایا و مضرات ایجاد وبلاگ به جای وب سایت قسمت دوم

[ad_1]

مزیت دیگر وبلاگ نویسی این است که عملکردی دارد که به دیگران اجازه می دهد تا درباره فضای شما اظهار نظر کنند. این یک روش عالی برای بدست آوردن بررسی های خوب و یک سیستم عالی برای ارائه و ارائه است زیرا مشتریان می توانند در مورد واکنش های خود به محتوای صفحه خود به شما بگویند و متناسب با آن تنظیم کنند. وبلاگ های حرفه ای تر این را نشانه اعتماد می نامند ، زیرا شما به مخاطبان خود وابسته هستید تا انتقاد سازنده را برای شما فراهم کنند و انتظار دارند در صورت لزوم محتوای خود را تغییر دهید.

بگذارید اکنون به سمت منفی بحث خود برگردیم. قبلاً اشاره کردیم که عده ای هستند که چیزهای ارزشمند زیادی برای گفتن ندارند ، بنابراین این یک بلوف شروع است. یافتن وبلاگ های تجاری خوب کار سختی است زیرا تنها تعداد معدودی از وبلاگ نویسان وجود دارند که می توانند متنی را به راحتی قابل درک تهیه کنند که توجه مخاطبان را به خود جلب کند و آنها را به سمت کار ببرد. هر کسی می تواند یک وبلاگ را شروع کند ، اما کار واقعی وقتی به دست می آید که زمان نگه داشتن آن باشد. و در حالی که وبلاگ نویسی تبلیغات و بازاریابی رایگان ارائه می دهد ، باید یک عامل زمان نوشتن مطالب خود را نیز وارد کنید. نوشتن می تواند یک کار وقت گیر باشد ، به خصوص اگر شما به آن عادت نکرده اید یا اگر در حال حاضر مرده اید که به نظر می رسد خوب است. اگر نتوانید وبلاگ خود را با محتوای با کیفیت بالا به روز کنید ، خطر از دست دادن امتیازهای با ارزش را به خطر می اندازید.

در حالی که استخدام یک نویسنده حرفه ای برای به روزرسانی منظم وبلاگ سازمان خود با محتوای باکیفیت ، قدم خوبی برای شماست ، این موضوع باز هم مقرون به صرفه خواهد بود. این کار را فقط هنگامی انجام دهید که احساس کنید عده ای به اندازه کافی بزرگ تولید کرده اید تا هزینه های استخدام یک نویسنده حرفه ای را جبران کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا