بازاریابی مقاله برای وبلاگ ها – هیچ راهی بهتر برای تبلیغ وبلاگ شما وجود ندارد

[ad_1]

دقیقاً مانند هر وبلاگ نویس دیگر من کاملاً مطمئن هستم که تمرکز اصلی شما تبلیغ وبلاگ شما در عرصه آنلاین است. شما قطعاً می خواهید کاربران آنلاین متوجه وبلاگ شما شوند. شما می خواهید بیشترین میزان ترافیک ممکن را به خود جلب کنید و امیدوار هستید که برای این صفحه رتبه بهتری کسب کنید. خوب شما می توانید با تبلیغ ساده وبلاگ خود توسط بازاریابی مقاله همه این موارد را عملی کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

  1. کلمه کلیدی را جستجو کنید. همیشه یک مرحله هوشمندانه برای شروع کل مراحل با چک کردن بیشترین جستجوی اصطلاحات و عبارات مربوط به مکان انتخابی شماست. با این کار می توانید اطلاعات دقیقی از مخاطبان مورد نظر خود کسب کنید. این کار همچنین به شما کمک می کند وقتی سعی می کنید مقالات خود را در عرصه آنلاین جستجو کنید بهترین کلمات کلیدی مورد نظر خود را تعیین کنید.
  2. اطلاعات مفید و فعلی را ارائه دهید. اگرچه بازنویسی یا بازنویسی مقالات در عرصه آنلاین بسیار سریعتر از نوشتن مقالات جدید است اما ارائه اطلاعات جدید و مفید به خوانندگان بهترین راه برای به دست آوردن آنها است. موضوعات جدیدی را که هنوز کاوش نشده اند کشف کنید و سعی کنید اطلاعاتی را که هنوز از آنها نشنیده اید به خوانندگان ارائه دهید. این کار زمان بیشتری می برد اما من می توانم به شما تضمین کنم که تلاش شما پس انداز خواهد شد.
  3. در مورد مشکلات یا اهداف خوانندگان خود صحبت کنید. با استفاده از محصولات شما چه مشکلی قابل حل است؟ با استفاده از خدمات شما می توانید به چه اهدافی برسید؟ در اینجا بهترین موضوعاتی که می توانید برای مقالات خود بنویسید آورده شده است. این به شما امکان می دهد توجه مخاطبان مورد نظر خود را به خود جلب کنید و به شما این امکان را می دهید تا دانش عمیق خود را در زمینه انتخابی خود به نمایش بگذارید.
  4. برای شهروندان تایپ کنید. کاربران آنلاین در مقایسه با خوانندگان آفلاین ترجیحات مختلفی دارند. این افراد به دنبال مقالاتی نسبتاً کوتاه و بسیار ساده هستند. از آنجا که برخی از آنها زبان انگلیسی را به عنوان زبان اصلی خود استفاده نمی کنند اگر مقالات خود را بنویسید انگار که با دانش آموز کلاس دهم در حال گفتگو هستید از آن تشکر می کنند. در صورت آسان ساختن مقالات خود به شما کمک می کند. با تقسیم آن در چندین پاراگراف کوتاه آن را پاک کنید. هر وقت ممکن است از شماره گلوله یا لیست استفاده کنید.
  5. تا آنجا که ممکن است مقالات با کیفیت بالا بنویسید. بازاریابی مقاله واقعا یک ابزار بازاریابی آنلاین موثر است. با این حال درست مانند هر ابزار دیگری دارای روند نزولی نیز هست – وقت گیر و از نظر روحی استرس دارد. برای پیشبرد بسته باید روزانه 5-10 مقاله کوتاه بنویسید. شما باید این کار را انجام دهید بدون اینکه کیفیت مقالات خود را قربانی کنید.
  6. با هدف افزایش کلیک خود از طریق نرخ. خوانندگان بیشتری را به خود جلب کنید تا با ظاهر بسیار جذاب روی کادر منبع خود کلیک کنند. با گفتن اینکه اطلاعات اضافی فوق العاده در انتظار آنهاست خوانندگان خود را به بازدید از وبلاگ خود جذب کنید. سپس با ارائه کتاب های الکترونیکی گزارش ها و خبرنامه ها به آنها پاداش دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا