وب 2.0 – آشنایی با Metacafe

[ad_1]

تعداد وب سایت ها 2.0 است. Metacafe بزرگترین سایت اشتراک ویدیو است اگرچه می توان گفت رقیب آن در یوتیوب بهتر شناخته شده است. این متخصص در سرگرمی کوتاه اصلی است و مانند رقبای YouTube و Dailymotion به کاربران امکان می دهد فیلم ها را بارگیری مشاهده و مشاهده کنند. با این حال بر خلاف آنها کارها را کمی متفاوت انجام می دهد. این سایت برای اطمینان از از بین بردن کلیپ های تکراری و فیلتر کردن محتوای بزرگسالان کار می کند.

Metacafe در ابتدا توسط کارآفرینان اسرائیلی Eyal Herzog و Arik Cherniak در تل آویو تأسیس شد. ترافیک سایت به طرز چشمگیری افزایش یافت و دفتر مرکزی به پالو آلتو کالیفرنیا منتقل شد. اریک هاچنبرگ که پیش از این در Electronic Arts و Pogo کار می کرد بعدا مدیرعامل این شرکت را بر عهده گرفت. پس از آن Metacafe با ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی Skype وارد معامله شد تا فیلم هایی را برای کاربران اسکایپ فراهم کند که به آنها در بهبود پیام های حالت کمک می کند که با نسخه جدید بتا Skype نسخه 3.5 برای ویندوز ادغام شده است.

سایر ویژگی های منحصر به فرد Metacafe شامل برنامه ای به نام VideoRank است. این سیستم با استفاده از رتبه بندی ها برای برجسته ترین محبوب ترین بین بینندگان واکنش های بیننده را به فیلم ها ارزیابی و مرتب می کند. علاوه بر این تنها چیزی که Metacafe ارائه کرده است برنامه پاداش تولید کننده است. وقتی سازندگان ویدیو به یک اثر اصلی برسند که بیش از یک آستانه تعیین شده برای کل نمایش ها (20000) و سیاهههای مربوط به VideoRank (3.00 یا بالاتر) باشد Metacafe به آنها 5 دلار در هر 1000 بازدید می پردازد. سرانجام سومین راهی که Metacafe در آن متفاوت است این است که دارای یک کمیته بررسی از 80000 عضو جامعه است.

بزرگترین تهیه کننده ویدیو KipKay موفق به کسب بیش از 100000 دلار برای محتوای محبوب و اصلی است که نقض حق چاپ نمی کند. 19 محصول بزرگ دیگر هر کدام حداقل 10000 دلار درآمد کسب کردند.

این وب سایت 2.0 به طور متوسط ​​ماهانه 28 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد دارد که 7 میلیون نفر از آنها در ایالات متحده و 68000 بازدید صفحه در ایالات متحده است. Metacafe با تعداد نظرات کاربران ارسال شده در پاسخ به فیلمهای تماشا شده در رتبه دوم پس از MySpace قرار گرفت. نظرات کاربران معادل تعامل کاربر با سایت است.

با توجه به ترافیک زیاد کاربران و موفقیت های کاربر فیلم های Metacafe در برنامه هایی از جمله Launch Launcching یخچال در امشب نمایش با جی لنو و Ron Paul Girl توسط Liv Films ظاهر شده اند سریالی که در Fox News و Cable News Network ظاهر شده است. یخچال فریزر Beer یک مینی بار اصلاح شده با استفاده از سیستم بدون کلید از راه دور برای تحویل آبجو برای نوشیدنی مورد نظر همچنین سازنده آن مهندس برق جان دبلیو کرنل از طریق برنامه پاداش Proacer برای تولید کنندگان Metacafe 9400 دلار درآمد کسب کرده است.

Metacafe همچنین الهام بخش یک سری به اصطلاح webisode است یک سریال تلویزیونی آنلاین. این عنوان کافه محرمانه است و دارای 44 قسمت است. کلیپ های ویدئویی کوتاه که عکس های نزدیک به هم هستند از مصاحبه با بیش از 100 نفر تهیه شده است که در مورد لحظات فراموش نشدنی در زندگی خود صحبت می کنند.

از آنجا که فن آوری در وب 2.0 همچنان در حال تکامل است و وب سایت های میزبانی ویدیو در جامعه معاصر اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند Metacafe در صورت تمایل به ماندن در صدر باید به کاربران بیشتری نسبت به رقبای خود ادامه دهد.

برای موفقیت در وب 2.0 شما!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا