پاریس هیلتون – مشهور Goss Fodder ، Gilbird یا کارشناس بازاریابی؟

[ad_1]

بازار | بازاریابی

اوه ، پاریس هیلتون کم حرف است ، همه چیز را در معرض دید و منصفانه قرار می دهد. آیا چیزی در مورد آن – هر بخشی از آن – وجود دارد که هنوز هم همه آمریکایی ها آن را نمی شناسند؟

این مشهور نهایی قرن بیست و یکم است که تنها به خاطر معروف بودن مشهور است. او به عنوان یک خواننده ، بازیگر ، مدل ، طراح ، نویسنده یا کارآفرین شناخته نمی شود ، اگرچه او همه این موارد است. او فقط به خاطر بودن شناخته شده است … خوب ، پاریس هیلتون. امروزه این برند جزء مشهورترین مارک های جهان است که دارای ارزش میلیون ها دلار است.

چگونه او به اندازه کافی مشهور شد تا از چراغ های رسانه ای همیشه در حال سوختن استفاده کند؟ از این گذشته ، بسیاری از افراد ثروتمند ، جذاب و مبهم در آمریکا وجود دارند که بیشتر آنها هر هفته در صفحه اول روزنامه ها نیستند.

(الف) حرفه او در مدلینگ بود که او در سن نوزده سالگی به صورت حرفه ای شروع کرد (البته او با دونالد ترامپ امضا کرد). یا (ب) حضور مکرر او در مسابقات لوکس و هیپ کلوپ. شاید (ج) ، با ظاهر شدن در فیلم ، زولاندر؟

اگر بگویید (D) ، هیچ یک از موارد فوق ، صحیح نخواهید بود. پاریس به دلیل داشتن فیلم سکس و فیلمبرداری 15 دقیقه از شهرت کسب کرد و بخش زیادی از آن – و در اینجا در یوتیوب ، نسل بازاریابی ویروسی ، 15 دقیقه می تواند یک عمر دوام داشته باشد (برای تبلیغات رایگان).

یک شب در پاریس ، استثمار جنسی خانم هیلتون در سال 2003 ، نزدیک به ظاهر مجموعه تلویزیونی واقعیت پاریس ، زندگی ساده ، منفجر شد. در بین نوار سکس و برنامه تلویزیونی ، پاریس مانیا از نظر شکل بسیار خوبی بود و با کسب جایگاه خود در گروهی از افراد مشهور که کارهای واقعاً احمقانه ای انجام می دادند ، گرفتار شد و از قرار گرفتن در معرض سود فراوان گرفت. یک شبه ، ظن او ، شخصیت بلوند احمق ، ثروت او را به رویا پاپاراتزی ، خیال هر مرد و هدف تحقیر ، تمسخر و مکالمه در کولرهای آبی در سراسر جهان تبدیل کرد. هیچ پولی نمی تواند تبلیغات شفاهی بلند مدت بخرد.

E! برنامه تلویزیونی “زندگی ساده” نشانه ای مثبت از این بود که این کشور عطش دارد هرچه پاریس متوقف نشود. این سریال در ابتدا به طرز عجیبی سرگرم کننده و بعداً ، با دردناک غیرقابل دسترس بود. در سال 2007 ، چهار سال پیاپی ، با رحمت از بین رفت.

پاریس در چند فیلم مانند House of Wax ظاهر شده است ، زیرا تماشاگران در حال از بین رفتن ناگهانی آن بودند. او یک آلبوم را منتشر کرد ، در سال 2004 کتابی را نوشت که به عنوان یک طراح جواهرات از آن استفاده شده است ، دارای یک عطر و بوی خاص خود است ، یک کلوپ شبانه دارد و سالانه میلیون ها نفر را به تنهایی می کند.

در سال 2007 ، پس از سالها مسخره كردن به سیستم حقوقی كالیفرنیا (كه بیشتر آنها به نوار صید شده بودند) ، پاریس به دلیل رانندگی با مجوز معلق ناشی از حادثه DUI قبلی دستگیر شد.

آمریکا ناگهان پر سر و صدا بود و از اخبار زندان پاریس هیلتون پر سر و صدایی نداشت و من از جزئیات مصیبت او و کمتر از رفتار با ستاره ها از گناه لذت می بردم. پوشش رسانه ها طنزآمیز بود. تلاشهای پاریس برای برانگیختن دلسوزی و همدردی از طریق خاطرات بیرون آمده توسط این سگها ، به تفصیل توسط سگهای شایعه‌کننده تشنه شده است. همه ما خندیدیم و با احتیاط تماشا کردیم.

و در حالی که همه دنیا می خندیدند ، این بازیگر زن پورنو در حال پرورش برند موفق و هیجان انگیز بازار – پاریس هیلتون بود. او می توانست زندگی خود را صرف انجام هیچ کاری کند ، نه فقط وانمود کند. در عوض ، توجه و تخیل جهان را به خود جلب کرد. آیا آب جادویی پاریس هیلتون را می خرید؟ من نیز چنین کاری نمی کنم ، اما بدون شک میلیون ها نفر علاوه بر 6 میلیون دلار در سال که طبق آن در حال حاضر درآمد دارد (طبق گفته فوربس) این کار را می کنند.

اگرچه ما برنامه ریزی این رویدادهای بازاریابی بسیار جذاب را به پاریس نسبت می دهیم ، اما نقش خود را کاملاً ایفا کرده است. با دقت منظم و آشفتگی سازمان یافته فکر کردن دشوارتر از آن است که مردم فکر کنند. به سادگی پاریس هیلتون ، مارک تجاری را با مارک های لیندسی لوهان یا بریتنی اسپیرز مقایسه کنید. عروسک های اشتباه آن رشته ها را می کشند.

چگونه می توانید بخشی خود را انجام دهید؟ چگونه می توانید در برنامه جهانی بازاریابی که سبک زندگی او را زنده نگه می دارد و پروژه بعدی یا توانمندی او را پرورش می دهد و نام تجاری را پرورش می دهد ، مشارکت کنید؟ مثل میلیون ها هوادار یا نفرت انگیز پاریس هیلتون هر روز کاری کنید و یا شوخی کنید. همه ما به حواس پرتی ها و تحولات زندگی کسل کننده و مرطوب نیاز داریم. همه ما به چیزی احتیاج داریم ، که وقتی خودمان احساس بدی می کنیم به آن متوسل می شویم تا احساس خوبی داشته باشیم … بهتر. خدا را شکر ، ما همیشه پاریس خواهیم داشت.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا