بررسی برنامه – اسرار دکتر ایرفان خیری درباره میلیونرهای اینترنتی فاش شد

[ad_1]

بررسی | برنامه

بسیاری از بازدید کنندگان سایت ما از ما می خواهند که نظر خود را در این باره بنویسیم ، و از آنجا که تعداد درخواست ها بسیار زیاد است ، ما امروز درخواستهای آنها را در اینجا انجام خواهیم داد. بررسی امروز به واقع روی یک برنامه متمرکز نمی شود ، بلکه در واقع کتابی است که توسط یکی از کارآفرینان برتر اینترنتی مالزی به نام دکتر ایرفان خیری نوشته شده است. دکتر ایرفان خیری مردی استثنایی است. وی به اولین میلیون نفر در مقیاس مالزی در 25 سالگی در سال 2002 از طریق اینترنت دست یافت. کتابی که وی نوشت و منتشر کرد را می توان او را راهی برای به اشتراک گذاشتن اسرار موفق خود با مردم دانست. آنها البته مجبورند مبلغی بپردازند. این کتاب به دو زبان انگلیسی و مالزیایی منتشر شده است و هم اکنون به ازای هر نسخه 39.90 دلار در Ringgit در مالزی به فروش می رسد. هم اکنون در کتابخانه های اصلی در سراسر مالزی موجود است و همچنین می توانید کتاب را از طریق وب سایت دکتر ایرفان خیری خریداری کنید.

هنوز هم اولین باری را که چند سال پیش در MPH دیدم ، به یاد می آورم. این کتاب به زیبایی بسته بندی شده است و خود این عنوان به مشتریان التماس می کند که آن را خریداری کنند. “اسرار میلیونرهای اینترنتی” یا “Rahsia Jutawan-Jutawan Internet Terbongkar” به زبان مالایی. عالی به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ شکی نیست که دکتر ایرفان خیری کار خوبی را انجام داد و کتاب خود را با جلد زیبا و عنوانی از قاتل خود درآورد. اگر می خواهید کتاب های طولانی را منتشر و به بازار عرضه کنید ، می توانید برای نمونه ای از چگونگی یک لمس یا دو لمس ساده ، به کتاب دکتر ایرفان خیری نگاهی بیندازید.

بگذارید کلاه را کنار بگذاریم و به آنچه در داخل است نگاه کنیم. از ابتدا تا پایان ، دکتر ایرفان خیری همه آنچه را که باید در مورد انجام تجارت بصورت آنلاین بدانید ارائه داد. این تقریبا همه موارد ضروری را پوشش داده است و من وقت خود را با تمام جزئیات کوچک هدر نمی دهم. دکتر ایرفان خیری بیشتر رازهایی را که میلیونرها در کتاب خود به کار برده اند ، فاش کرد. حال اگر به کتابهای الکترونیکی دیگری که می توانیم در اینترنت بیابیم و آنها را با کتاب منتشر شده دکتر Irfan Khairy مقایسه کنیم ، بررسی کنیم ، می توانم جدی بگویم که کتاب دکتر ایرفان خیری یک ارزش باورنکردنی برای پول است. فروش در Ringgit در مالزی 39.90 دلار است که تقریبا 12.00 دلار است! این یک معامله بزرگ است!

تنها چیزی که درمورد کتاب دکتر ایرفان خیری ناقص دیدم ، کمبود اطلاعات و دانش در ایجاد ترافیک برای هر مشاغل آنلاین است. این امر به ویژه مهم است زیرا امروزه کاربران اینترنت نسل کاملاً جدیدی از نسل وب 2.0 هستند. بیشتر کارآفرینان مشاغل آنلاین پس از ایجاد چند ماه تجارت آنلاین و خرید و فروش کم یا زیاد ، به این نتیجه رسیده اند. تولید ترافیک توسط مشاغل جدی و بازاریاب آنلاین هرگز نباید دست کم گرفت ، مگر اینکه مسلماً یک شخص مشهور مشهور مانند جوئل کم و یا خود دکتر ایرفان خیری باشد! افراد مشهور که به خانواده تبدیل شده اند می توانند بدون نگرانی در مورد ایجاد ترافیک در سایت های خود که درآمد کسب می کنند ، بصورت آنلاین درآمد کسب کنند.

بیایید نمونه ای از دکتر ایرفان خیری را بررسی کنیم. از وی دعوت شده است که در بسیاری از برنامه های تلویزیونی محلی مالزی حضور پیدا کند و بیشتر ، او خودش یک نویسنده مرتب در برخی مجلات بزرگ محلی است! به عبارت دیگر ، دکتر ایرفان خیری استاد هنر تبلیغ رسانه های آفلاین است. هیچ تاجر دیگر مالزی بهتر از دکتر ایرفان خیری در رسانه های آفلاین مسلط نیست. خرید کالاهای خود به صورت آنلاین برای او آسان است زیرا او برای تبلیغ آفلاین آماده است! من صمیمانه معتقدم که دکتر ایرفان خیری در حال حاضر دیگر کل جهان را هدف قرار نمی دهد. من مدتی است که جاسوسی می کنم و فکر می کنم دکتر ایرفان خیری بیشتر روی صحنه محلی مالزی تمرکز دارد. فکر نمی کنم او حریص باشد ، مدتها پیش یک میلیون ساخته است. دلیل این را می گویم دلیل این است که من هیچ پیشرفت مهمی در آمار وب وی ندیده ام. در زمان نوشتن این گزارش ، دکتر ایرفان خیری ، مدیر ارشد سرب سرب (RahsiaInternet Dot Com) در الکسا در رتبه 300،521 قرار گرفته است! این به سختی قابل توجه برای یک میلیونر اینترنتی است ، درست است؟ او یک متخصص بازاریابی اینترنتی است و می تواند به راحتی در هر زمان که بخواهد ترافیک را در وب سایت خود ایجاد کند ، اما فکر می کنم این دیگر نگرانی های وی نیست. بازخورد دوستان و همکارانم شبهات من را تقویت می کند. به نظر می رسد امروز دکتر ایرفان خیری یک مرد در حال تغییر است ، او بیشتر علاقه مند است تا دیگران را در دستیابی به آنچه مدتها پیش به دست آورد ، یاری دهد. اگر این واقعیت داشته باشد ، من دعا می کنم و امیدوارم که دکتر ایرفان خیری بتواند مالزیایی بیشتری را به مانند کارآفرینان موفق آنلاین تبدیل کند. دوست دارم آن را ببینم!

بنابراین این ارتباط امروز با داوران من چیست؟ ساده! اگر به عنوان دکتر ایرفان خیری یا جوئل کام شناخته شده و شناخته شده باشید ، نیازی به نگرانی در مورد ارتقاء تجارت خود از طریق بازاریابی آنلاین و تبلیغات نیست. اما شانس معروف بودن شما در چیست؟ شاید صفر مثل هر بوته در خیابان باشد. از این رو ، برای ارتقاء تجارت آنلاین خود که بعداً این کار را انجام می داد ، باید دو برابر سخت کار کنید ایجاد ترافیک بیشتر برای وب سایت خود وقتی ترافیک بیشتری داشته باشید ، از نظر تئوری شانس شما برای دستیابی به فروش بیشتر و تبدیل بیشتر خواهد بود. همانطور که قبلاً گفتم ، لطفا هنگام شرکت در مشاغل آنلاین ، این عامل مهم را دست کم نگیرید.

به طور کلی ، کتاب دکتر اسفند Mystery of the Internet Milioner را به امتیاز 4 ستاره می دهم. کم و بیش کامل است اما نیاز به کار بیشتری در سمت ترافیک دارد. من کتاب او را به جویندگان دانش آموزان و مبتدیان تجارت آنلاین توصیه می کنم. برای بازاریابان با تجربه و تولیدکنندگان پول ، در صورت تمایل می توانید به کتاب بروید اما باید اطلاعات خوبی برای تولید ترافیک پیدا کنید.

قبل از رفتن ، من مطمئن هستم که بسیاری از شما که چندی پیش کتاب را خریداری کرده اید وجود دارد. نظرت چیه؟ آیا مفید است و آیا با آن موفق شدید؟ لطفا رای خود را بگذارید اینجا.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا