نکاتی برای ایجاد محتوای تبلیغاتی جذاب

[ad_1]

بازاریابان برای جذب مشتری باید از محتوای تبلیغاتی عالی استفاده کنند. همه انتشارات به این منظور خدمت نمی کنند. برخی از تبلیغات ممکن است در برخی شرایط مزاحمتی برای مصرف کنندگان باشد. شما به راحتی می توانید با بررسی فروش و نفوذ به بازارهای جدید استراتژی های خود را ببینید. رکود اقتصادی بدان معنی است که برنامه های فعلی به هیچ وجه کار نمی کند. محتوای پشتیبانی نشده ناپدید می شوند.

آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا مصرف کنندگان برخی از پست ها را نادیده می گیرند؟ اگر از مردم سؤال کنید انواع پاسخ را دریافت خواهید کرد. نظرسنجی از بازار می تواند سرنخ هایی را مبنی بر اینکه چرا مسائل کار نمی کنند فراهم کند. مطالعات نشان داده اند که محتوای آگهی در صورت اجرای صحیح به خوبی و همچنین محتوای پشتیبانی نشده را انجام می دهد. در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند محتوای شما را جذاب کند

اطمینان حاصل کنید که بین تصویر و متن پیوند وجود دارد

شما باید عکس هایی با محتوای همراه داشته باشید که اصلاً زیاد نبود. به عنوان مثال ارسال چندین عکس از یک شخص مشهور در جاهای مختلفی مانند ساحل سرگردان در مزرعه و ناگهان محصولی ظاهر می شود. تعجب آور نیست اگر یک مصرف کننده به مکان دیگری بروید. ذهن بیننده از نشان دادن مکانهایی که شخصی از آن بازدید کرده است دلگیر است.

مصرف کنندگان بیشتر به تصاویر با محصولات استفاده شده علاقه مند می شوند. به عنوان مثال تصاویر تلویزیون باید مدل نشسته در اتاق نشیمن را در حال تماشای فیلم یا برنامه دیگری نشان دهد یا در کنار تلویزیون ایستاده با نام تجاری در صفحه نمایش ایستاده باشد. لباس باید پوشیده شود در حالی که فرآورده های غذایی باید در کنار یک میز نشسته باشند.

از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

هر تصویر نمی تواند در محتوای پشتیبانی شده ظاهر شود. عکس گرفتن ضعیف باعث می شود تغذیه کودک شما دردناک شود. هیچ کس نمی خواهد نگاهی به آنها نگاه کند. برای وضوح از یک دوربین HD استفاده کنید. فقط یک سلفی گرفته شده با یک سه پایه و دیگری را با اسلحه مقایسه کنید. سه پایه یک شاهکار می بخشد.

متن را روی تصاویر کاشت نکنید

از نوشتن وسوسه ها در طول تصویر خودداری کنید. ظاهر نام محصول در قسمتهای زیادی از تصویر مضر است. فقط یک توضیح کافی برای جلب توجه. به یاد داشته باشید که تصویر جذابیت اصلی است نه اسکریپت ها.

محتوای حمایت مالی با کیفیت پایین درگیر نمی شود. با کاهش تعداد مشارکت می توان میزان مشارکت را مشاهده کرد. برخی از نظرات به معنای عدم علاقه به مطالب است. هنگامی که محتوای حمایت شده شما حاوی تصاویر خوب است برچسب های کوچک و افراد می توانند به آن پیوند دهند. تحقیقات نشان داده است که به خوبی کار می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا