[ad_1]
نود درصد از متخصصان محتوای آنلاین از معنای واقعی مفهوم وب 2.0 آگاه نیستند. با این حال کسانی که می توانند تفاوت گسترده بین 1.0 و 2.0 را درک کنند عموماً افرادی هستند که درک عمیق تری از خلاقیت مورد نیاز برای تهیه برنامه های جدید هیجان انگیز تجارت الکترونیکی دارند. واقعاً وب 2.0 چیست؟
وب 2.0 مفهومی است که در چند سال گذشته توسط اینترنت گوروس و غیر متخصصان به طور یکسان مورد بحث قرار گرفته است. بسیاری از فرهیخته ترین کارآفرینان همیشه شهادت دارند و همیشه گواهی می دهند که اصطلاح وب 2.0 کمی بیشتر از این اصطلاح است. این متفکران آنلاین که با جسارت اعلام می کنند 2.0 فقط یک تاکتیک بازاریابی در یک سری بی پایان از تکنیک های بازاریابی است.
برخی دیگر که با اصطلاحات سایبری کاملاً آشنا نیستند فرض می کنند که این یک برنامه واقعی است که براساس شبکه گسترده ای از برنامه های فردی ساخته شده است و باعث می شود اینترنت به روشی که انجام می دهد کار کند. مسخره است که ممکن است به نظر برسد. این حدس کمی آب تصویری دارد.
حقیقت این است که هیچ یک از این دو هر دو مورد و موارد دیگر را نمی توان در نظر گرفت. تا به امروز هیچ یک از دانشمندان بزرگ اینترنت نتوانسته اند مفهوم واقعی پشت وب 2.0 را تدوین کنند.
همانطور که مشاهده می کنید وب 1.0 گاهی اوقات شروع و پایان هایی در انقلاب آنلاین است که زمان کشف انفجار خالص را مشخص کرده است. در حالی که وب 1.0 به معنای واقعی کلمه شروع است تا زمان ظهور وب 2.0 انقلاب واقعی اینترنت واقعاً شروع نشد. انقلاب در تعریف تحت اللفظی خود تغییر را تعریف می کند. شما به سادگی نمی توانید چیزی را که وجود ندارد تغییر دهید و بنابراین Web 1.0 نمی تواند یک انقلاب واقعی باشد که در آن اتفاق افتاد زیرا در قالب قبلی وجود نداشت.
در اوایل در دوره وب 1.0 سایتهای برجسته تجارت الکترونیکی با سایتهای امروزی کاملاً متفاوت بودند. مثلاً موتورهای جستجو را می گیریم. نسخه های وب یاهو 1.0 و نت اسکیپ بودند. نسخه وب 2.0 که به نظر می رسد امروز بر وب حاکم است گوگل است اگرچه آمارها نشان می دهد که یاهو ممکن است تا حدودی برگشته است. آیا این همه برنامه برنامه های مختلف و حضور اینترنت وجود دارد؟ با این حال نه کاملاً یک طرف است.
امروزه همانطور که در دوره 1.0 وجود داشت یک ذهنیت جایگزین قابل توجه برای یک کارآفرین موفق وجود دارد. روشها برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق بالقوه جهت کاملاً متفاوت را هدف قرار می دهد. به عنوان مثال با وب 1.0 یکی از موثرترین و بسیار مطلوب تکنیک های بازاریابی شبکه های گسترده ایمیل و تبلیغات است. امروزه تجارت الکترونیکی بسیار اندکی برای ایجاد مزاحمت در آنها وجود دارد. در این محیط مدرن مؤثر نیست.
توضیح در یک جمله تعریف وب 2.0 تقریباً غیرممکن است. نامشهود بسیاری برای بیان کلمات وجود دارد و برای بسیاری از آنها هیچ کلمه ای در دسترس نیست. وب 2.0 به عنوان یک احساس نگرش و رویکرد تاکتیکی تعریف شده است.
بیایید با استفاده از جنبه منظره اسطوره ای یعنی ققنوس مفهوم 1.0 و 2.0 را تحقق بخشیم. ققنوس موجودی پرندگان اسطوره ای باستانی مانند در فننیا بود که زندگی بسیار طولانی داشت. سرانجام هرچه سایه مرگ نزدیک باشد خود موجودی نیز لانه ای را بنا می کند در آن طور که هست در آن مستقر شود و هنگامی که می میرد آن را آتش می زند. از خاکستر موجودات مرده همانطور که پرندگان کوچک ظاهر می شوند دوباره بلند می شوند رشد می کنند و دوباره در پایان عمر آن به شعله می ریزد. مقدر بود که برای همیشه زندگی کنیم اما برای همیشه بلند شدن و سقوط.
وب 1.0 بسیار شبیه به ققنوس بود که در آن بدنیا آمد بالغ شد دنیوی شد و بعد از دنیا رفت سپس از خاکستر 1.0 2.0 به دنیا آمد. این وب جدید به تازگی به بزرگسالی رسیده و زندگی طولانی و دلچسب در پیش دارد.
این رویکرد استعاره ای ما را با همان سؤال مانند زندگی دایره ای ققنوس کنار می گذارد. آیا رشد 2.0 دنیوی گذر و 3.0 خواهد داشت؟ بیشتر کارآفرینان می گویند که او خواهد کرد. این روش ققنوس و روش اینترنت است. 2.0 واقعاً یک مفهوم و حضور بسیار کارآمد است. با این حال همه چیزهای خوب باید پایان یابد و هر دری بسته است یک درب باز وجود دارد.
دلیل موفقیت یک تاجر موفق اینترنتی است که می تواند این مفهوم را درک کند صرفاً توانایی درک موج جدید مفاهیم و ایده ها پشت سر گذاشتن طرح قدیمی است. اگر اولین بار کسی تلاش کند یا بار دوم چیزی کار نکند به احتمال زیاد بار سوم و چهارم کار نخواهد کرد. کسانی که به متد 1.0 و وضعیتی که می گویند من می توانم این بار این کار را انجام دهم انجام دهم کسانی هستند که از بسته بندی عقب مانده اند و تنها بخشی از پتانسیل خود را به دست می آورند. دانستن مفهوم واقعی وب 2.0 بلافاصله شما را به طور کلی در صدر کاربران اینترنت قرار خواهد داد.
[ad_2]