چگونه تبلیغات و بازاریابی شروع شد

[ad_1]

تبلیغات همانطور که ما آن را می دانیم ممکن است در سال 1904 شکوفا شود وقتی جان E. کندی این تعریف را به جهانیان داد: تبلیغات هنر فروش چاپ است. تعریف از آن زمان بهبود نیافته است و بسیاری نیز تلاش کرده اند.

اما تبلیغات در دوره مدرن چند سال قبل از کندی آغاز شد که ریچارد سیرز اولین فروشگاه سفارشات پستی را تولید کرد (حدود سال 1892). این فروشگاه شامل صدها صفحه مقاله برای فروش است و هر کدام نسخه فروش خود را دارند. سیرس روبوک امروز در بازاریابی و فروش قدرتمند است.

در این زمان آژانس های تبلیغاتی در همه جا ظاهر می شدند. و افرادی که آنها را به کار گرفته و آموزش داده اند ما را با چنین گنجینه هایی رها کردند که همه بازاریابان بزرگ امروز در کتابخانه های منابع خود ارائه می دهند و از آنها به نفع آنها استفاده می کنند.

اندکی پس از رسیدن کندی به صحنه کلود هاپکینز ظاهر شد. او میراثی را برای ما به جا گذاشت که همه باید از آنها سپاسگزار باشیم. وی پیشگام تست های بازار نمونه گیری کوپن و موارد دیگر بود.

در اواخر قرن گذشته بسیاری دیگر وجود داشتند: والتر دیل اسکات ماکسول ساکهایم هالدمن جولیوس جان کاپلز که نام های معدودی دارند.

سپس در حدود اواسط قرن نبوغهایی چون المر ویلر رابرت کولی و سایر معاصران ظاهر شدند.

پس از جنگ تبلیغات دیوید اوگلیوی جو کاربو و گری هالبرت نیز نشان خود را از بین برد.

اسطوره های زنده جی آبراهام جان کارلتون دن کندی و تد نیکلاس میلیون ها میلیون دلار برای خود و مشتریانشان ساخته اند.

در اواخر قرن گذشته بزرگترین ابزار بازاریابی که تاکنون در جهان راه اندازی شده است – اینترنت. پیشگام اینترنت کن مک کارتی هنوز هم در اطراف است و قسمت های سیستم او را باید در آن شرکت کرد.

اینترنت دنیای کاملاً جدیدی از تبلیغات و بازاریابی را باز کرده است. نژاد جدیدی از تجارت به وجود آمده است. مردانی مانند مرحوم کوری رودل مارلون سندرز رابرت ایمبریال یانیک سیلور جیم ادواردز و بسیاری دیگر نشان داده اند که در چنین مدت زمانی کوتاه چه کاری می توان انجام داد.

اما یک چیز مشترک این معلمان این است که آنها بازارها را مطالعه کرده اند. آنها وقتی مردم خریداری می کنند روانشناسی را مطالعه کرده اند. آنها این اصول را از استادان بزرگ گذشته جان اف کندی کلود هاپکینز والتر دل اسکات و المر ویلر آموخته اند.

این موضوع مقالات من است.

شما از ابتدای تبلیغات گرفته می شوید و به بینش ها ایده ها و فلسفه های بیشتر بازاریاب هایی که تاکنون زندگی کرده اند بینش می دهید.

مطمئناً در هنگام گشت و گذار با بسیاری از مطالب ذکر شده آشنا می شوید اما جای تردید است که همه آنها را پیدا کرده اید.

همه بازاریاب های برتر توصیه می کنند که مرتباً به آموزش خود بیفزایید و بهتر از برداشتن مواد (یا همه) مطالبی که در تور خود در معرض دید آنها قرار می گیرید بهتر عمل نخواهید کرد.

هر نسخه خطی که در این تور ذکر شده است علاوه بر مطلوب کتابخانه منبع شماست.

آنها را انتخاب کنید شاید یک بار. شما دقیقاً مانند تمام اساتید بزرگ در گذشته و حال از آن بهره مند خواهید شد.

این مقاله تاریخچه مختصری از وقایعی است که در سال 1904 به جان ا. کندی منجر شد.

اما همچنین برخی از نکات برجسته آگهی را برجسته می کند.

1704 اولین آگهی مطبوعاتی ظاهر شد. او در خبرنامه بوستون بود و خریدار به دنبال املاکی در Oyster Bay لانگ آیلند بود.

1729 بنیامین فرانکلین شروع به انتشار روزنامه پنسیلوانیا کرد که شامل تبلیغات می شد.

1742 اولین تبلیغات مجله آمریکایی توسط بنیامین فرانکلین به طور کلی منتشر شد.

1784 نخستین روزنامه موفق روزانه آمریکا پنسیلوانیا پکت و دیلی ماجراجویی در فیلادلفیا آغاز شد.

1833 Benjamin Day اولین روزنامه موفق خورشید را منتشر می کند. بازرگانی تا سال 1837 به 30000 رسید و این بزرگترین تجارت در جهان بود.

1843 ولنی پالو اولین آژانس تبلیغاتی را در فیلادلفیا افتتاح کرد.

1868 فرانسیس دبلیو آیر و فرزندانش فقط با 250 دلار در فیلادلفیا گشودند.

اولین مشتری وی شامل Montgomery Ward فروشگاه های جان Wanamaker چرخ خیاطی Singer و کرم آرایشی Bonds می باشد.

1873 اولین کنفرانس آژانس های تبلیغاتی در نیویورک برگزار شد.

1877 GW تامپسون كولتر و اسمیت را از ویلیام جی خریداری می كند. کارلتون 500 دلار برای تجارت و 800 دلار برای مبلمان اداری پرداخت می کند.

در سال 1880 جان واناماکر بنیانگذار فروشگاه اولین خرده فروشی شد که از نویسنده تمام وقت تبلیغاتی John E استفاده کرد.

واناماکر جمله معروفی را بیان می کند: نیمی از تبلیغات من ضایعاتی هستند من نمی دانم کدام نیمی است.

1881 دانیل ام. لرد و امبروز برای. توماس شاران لرد و توماس در شیکاگو.

1881 پراکتر و گمبل صابون عاج را با بودجه عظیم 11000 دلار اعلام کرد.

1886 NW با تبلیغ با شعار: حفظ آن برای همیشه موفقیت آمیز است.

1886 ریچارد وارن سیرز اولین بازاریاب مستقیم در جهان شد.

1891 جورج پاتن و شرکت افتتاح شد.

1892 NW Ayer نویسنده کپی تمام وقت استخدام می کند.

1892 سیر روبوک تشکیل شد.

1893 جوهر چاپگر توسط جورج بی. رول کردن این مجله به عنوان مدیر مدرسه کوچک در هنر تبلیغات فعالیت می کند.

در سال 1898 Northwest Ayr به شرکت ملی بیسکوییت کمک می کند تا اولین بیسکویت دست نخورده خود Uneeda را به بازار عرضه کند.

سال 1899 میلادی سوپ کمپبل اولین تبلیغ خود را انجام داد.

1899 JWT نخستین آژانس برای افتتاح دفتر در لندن شد. 1900 Northwest Ayer یک واحد تجاری را برای برنامه ریزی تبلیغات تبلیغاتی ایجاد می کند.

1904 جان E. کندی به صحنه آمد تا چهره آگهی را برای همیشه تغییر دهد.

مقاله بعدی من همانطور که آنرا می شناسیم به تکامل آگهی ادامه خواهد داد.

تد نیکلاس معلم سفارش نامه گفت که بازاریابان قدیمی بهترین هستند و آنها و مشاغلی که تولید می کنند باید مطالعه کنند – او این کار را کرد!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا