دنیای وب

تولید اینترنت راهی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی است

اکنون در مورد شما مطمئن نیستم اما اولین سلیقه اینترنت من در نوجوانی آمد – تقریباً در همان زمان که اکستازی وارد بازار شد. دو پدیده بزرگ شیوه جشن و برقراری ارتباط مردم را تغییر داده اند. اکنون من از Ecstasy دفاع نمی کنم ، اما فقط برجسته می کنم که چگونه هر دو در یک زمان محبوب شدند ، شاید به همین دلایل نیست. یکی از اصلی ترین تفاوت ها بین آنها علیرغم محبوبیت آنها ، این است که اکستازی ادعا می کند به سلولهای مغزی آسیب می رساند و به اینترنت گفته می شود که قدرت مغز را افزایش می دهد. از طرف دیگر ، یک چیز مشترک آنها این است که گفته می شود سرخوشی مرزهای ارتباطی را خرد کرده است – مردم عاشق و پذیرفته شده اند – ارتباطات یا نه ، بسته به سفر شما ، تغییر کرده است … دقیقاً مثل اینکه چطور اینترنت تغییر کرده است شیوه ارتباط امروز ما را تغییر داده است … مطمئناً این کاملاً خوب است؟

همه با هم موافق نیستند. پروفسور انگلیس ، نیکلاس کار با بیان اینکه استفاده از اینترنت ، تفکر عمیق را که منجر به خلاقیت واقعی می شود ، آنچه را که معتقد است ادعای منفی در اینترنت است ، برجسته می کند. او همچنین می گوید که لینک های ارتباطی و تحریک بیش از حد بدان معنی است که مغز باید بیشترین توجه خود را به تصمیمات کوتاه مدت توجه کند. در دسترس بودن اطلاعات در شبکه جهانی وب مغز را سیراب می کند و به حافظه بلند مدت آسیب می رساند. این یک نتیجه از مقادیر زیادی محرک است که منجر به بارهای شناختی بسیار زیادی می شود و به خاطر سپردن هر چیزی کار را دشوار می کند.

استفان پینر ، روانشناس ، ضد استدلال می کند که اینترنت کنترل بیشتری را نسبت به آنچه انجام می دهند به مردم می دهد ، که تحقیقات و تفکرات به طور طبیعی به مردم نرسیده است و ادعا می کند که اینترنت افراد را باهوش تر می کند.

شواهد کجاست؟

استاد روانپزشکی دانشگاه کالیفرنیا ، گری کوچک ، فعالیت مغز را در وبگردی باتجربه و وبگردی گاه به گاه مطالعه کرد. شواهد به دست آمده نشان می دهد که مسیرهای عصبی متمایز از کاربران باتجربه وب به دلیل استفاده آنها از وب تکامل یافته اند. دکتر نتیجه گرفت. کوچک است که ، “انفجار فعلی فن آوری دیجیتال نه تنها روشی را که ما در زندگی و ارتباط برقرار می کنیم تغییر می دهد ، بلکه مغز ما را به سرعت و عمیق تغییر می دهد.”

من فکر می کنم زمان به ما می گوید چگونه این کار انجام می شود. نکته ای که عرض خواهم کرد اینست که چقدر سرعت اینترنت جذب می شود. به عنوان مثال ، در حین کار در یک مرکز پیش دبستانی ، او متوجه شد که چگونه یک دختر 18 ماهه پوشک می پوشد و عروسک خود را در دهان خود دارد ، هنوز هم قدرت گفتار را به دست نمی آورد ، قادر است خودش را جلوی کامپیوتر بگذارد ، آن را عوض کند و سپس به آن برسد. بازی من از بازی لذت بردم. توجه او بیش از توجه او به آواز خواندن خنده دارهای من. به طور خلاصه جذب شده است و ممکن است خیلی خوب به بازی بیفزاید. بنابراین این سطح از هماهنگی دست و چشم و مغز در سیناپس های مغز در حال رشد نوزاد چه می کند؟

یک بار دیگر فکر می کنم زمان می گوید.

در حال حاضر ، این یکی از اصلی ترین کارکردهای پیشرفت اینترنت از زمان استفاده و عملکرد آن به عنوان یک ابزار رسانه های اجتماعی است.

مطمئناً ، این باید همه چیز خوب باشد ، درست است؟ توانایی دستیابی به افرادی از سراسر جهان که منافع یکسانی دارند فقط می تواند زندگی را پیش ببرد ، درست است؟ خوب ، نه به قول Evgeny Morozov که ادعا می کند شبکه های اجتماعی می تواند برای مردم مضر باشد. وی می نویسد که آنها می توانند حریم خصوصی را نابود کنند و خاطرنشان می کند: “شرکت های بیمه به حساب های فیسبوک بیماران خود دسترسی پیدا کرده اند تا سعی کنند مشکلات سلامتی خود را که تأیید دشوار از قبیل افسردگی است ، برطرف سازند ؛ کارفرمایان سایت های شبکه های اجتماعی را برای غربالگری کارمندان آینده بررسی کرده اند ؛ مقامات دانشگاه برای جستجوی تصاویر نوشیدنی یا سیگار کشیدن در وب سایت جستجو کرده اند. دانش آموزان آنها. “او همچنین گفت که اینترنت مردم را راضی تر و ریسک پذیر می کند. وی گفت: از آنجا که تعداد زیادی دوربین در همه فن آوری های مدرن وجود دارد ، دستگاه های ضبط وجود دارد و چنین افرادی ممکن است بخاطر ترس از بد نام بردن ، بخواهند با روش های غیر معمول رفتار نکنند. افراد می توانند عکس ها و فیلم های شما را بصورت آنلاین مشاهده کنند ، این ممکن است باعث شود شما رفتار متفاوت داشته باشید.

رسانه های اجتماعی همچنین یک عنصر از قدرت مردم ایجاد می کند که بازاریابان بیشتر از دولت ها را کنترل می کنند (مگر اینکه شما موضع دیگری اتخاذ کنید و ببینید دولت بازاریاب را کنترل می کند – این مقاله دیگری است!) نیویورک تایمز پیشنهاد داد که سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به مردم کمک می کنند تا انقلاب های سیاسی را سامان دهند در مصر ، جایی که برخی از معترضان به سازماندهی اعتراضات کمک کرده اند ، گزارش نارضایتی ها و گسترش اطلاعات را ارائه می دهند.

بنابراین تعجبی آور نیست که در بعضی از کشورها سایتهای رسانه های اجتماعی در بعضی موارد نمایش ، فیلتر و مسدود می شوند. چند سال پیش ، ترکیه یوتیوب را ممنوع کرد زیرا شخصی ویدئویی را بارگذاری کرده بود که می گوید آتاتورک (بنیانگذار جمهوری ترکیه و یک چهره مشهور عمومی) همجنسگرا است. برای کشوری که می خواهد به اتحادیه اروپا بپیوندد ، این ممکن است قدم خوبی نبوده باشد.

یک چیز مطمئناً ، اینترنت به جهان نزدیک شده است و این به طور غیرمستقیم منجر به تغییر در نحوه تعامل مردم با یکدیگر و چگونگی انجام تجارت در مقایسه با جهان قبل از اینترنت می شود. در حقیقت ، اینترنت فرصت های شغلی زیادی را باز کرده است و در عین حال به دلیل تأثیر رقابت جهانی ، مشاغل را چالش برانگیز تر می کند.

با انفجار اینترنت ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی اکنون آینده بازاریابی است ،

ابزارهای رسانه های اجتماعی مانند وبلاگ ها ، فیس بوک و توییتر آنرا پیش بینی کرده اند. جف لیوینگستون تعریف پویا از رسانه های اجتماعی ارائه می دهد:

“رسانه های اجتماعی … دموکراتیک سازی و اجتماعی شدن اطلاعات علاوه بر ابزارهایی است که مکالمات آنلاین را تسهیل می کند. برای بیان آن به روش دیگر ، انتقال از مکالمات یک طرفه به گفتگوهای دو طرفه است.”

بازاریابی از دیرباز به عنوان توزیع اطلاعات برای مخاطبان هدف دیده می شد که به سرعت از این روش بازاریابی ناپدید می شوند. لیوینگستون با تمایز بین “مخاطبان” و “جوامع” در این باره صحبت می کند. و در واقع کل مدل را دگرگون می کند.

بازاریابان دیگر این گزینه را ندارند که با افرادی مانند مخاطبان رفتار کنند زیرا دیگر نیازی به نشستن و گوش دادن ندارند. مردم گزینه هایی دارند.

حقیقت سخت این است که بازاریابان دیگر این گزینه را ندارند که در گفتگوهای جامعه شرکت کنند. گفتگو اتفاق می افتد خواه آن را دوست داریم یا نه. ما یا می توانیم چشم خود را ببندیم و امیدوار باشیم که در مورد محصولات و شرکت خود چیزهای خوبی بگویم؛ یا ما می توانیم با به اشتراک گذاشتن ما در شکل گیری مکالمه کمک کنیم – و بنابراین می خواهیم خودمان را شکل دهیم.

بنابراین زمان آن رسیده است که روی زمین رقص بنشینیم و بخشی از نسلی باشیم که ارتباطات ، بازاریابی ، عملکردهای مغز و احتمالاً چیزهای دیگری را که هنوز کشف نشده است تغییر می دهد …

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا