قدرت راهنماهای کسب و کار آنلاین و نحوه شروع سریع کار

[ad_1]

کسب و کار آنلاین

امروزه بیشتر و بیشتر مشاغل کوچک از دایرکتوری های تجارت آنلاین به سود خود استفاده می کنند. اگر یک تجارت کوچک را اداره می کنید ، احتمالاً بیشتر وقت خود را صرف فکر کردن در مورد برنامه بازاریابی خود خواهید کرد. راهنماهای کسب و کار آنلاین می تواند یک نکته عالی برای استراتژی فعلی بازاریابی مشاغل کوچک شما باشد. این سایتها می توانند به تجارت کوچک شما در گسترش ترافیک وب سایت شما کمک کنند ، احتمال اینکه سایت شما توسط بازدید کنندگان علاقه مند پیدا شود را افزایش داده و درآمد شما را نیز افزایش می دهد. اگر به این سرنخ ها توجه نکرده اید و در مورد چگونگی استفاده از مشاغل کوچک خود برای افزایش حضور در بازار فکر کرده اید ، زمان آن رسیده است که شروع شود!

دایرکتوری های تجاری آنلاین چیست؟

انواع مختلفی از دایرکتوری های تجارت آنلاین در اینترنت وجود دارد. هر یک از این سایت ها هدف مشخصی را ارائه می دهند و می تواند توسط تجارت کوچک شما به روش های خاصی مورد استفاده قرار گیرد.

دایرکتوری کسب و کار آنلاین یک سرویس ارسال وب سایت است که اجازه می دهد تا وب سایت کسب و کار کوچک خود را به یک دسته خاص اضافه کنید که بازدید کنندگان علاقه مند بتوانند آن را جستجو کنند. افزودن مشاغل کوچک خود به یک فهرست مشاغل آنلاین ، دیدگاه وب سایت شما را افزایش می دهد و به ایجاد پیوند به وب سایت مشاغل شما کمک می کند. این مکان ها باعث می شود تا افراد بتوانند آنچه را که می خواستند پیدا کنند. تقریباً از هرجایی با اتصال اینترنتی به این شواهد قابل دسترسی است. این بدان معنی است که افراد می توانند از طریق خانه ، دفتر یا حتی هنگام مسافرت یک وب سایت برای شغل شما پیدا کنند.

هر وب سایت ارسالی به یک فهرست تجاری آنلاین در یک گروه خاص قرار می گیرد. این دسته ها می توانند از نحوه سازماندهی آنها متغیر باشند. برخی توسط دسته بندی های مربوط به مشاغل سازماندهی می شوند ، برخی با توجه به ترجیحات شخصی و برخی دیگر با موضوع سازماندهی می شوند. هر دسته از چندین سایت مربوط به یک موضوع خاص تشکیل شده است. هر لیست از وب سایت ها حاوی نام سایت ، یک لینک مستقیم به سایت و شرح مختصری از سایت است. بازدید کنندگان علاقه مند به اینترنت می توانند دسته های مختلف موجود در فهرست را فهرست کرده و وب سایتهایی مانند سایتهایی که ممکن است بخواهند از آنها بازدید کنند را مشخص کنند. در اصل ، این مکان ها برای هر بازدید کننده ای که وب سایت کسب و کار شما را پیدا کند ، آسان تر می کند.

دایرکتوری های تجارت آنلاین چگونه کار می کنند؟

مفهوم دایرکتوری های تجارت آنلاین در واقع بسیار ساده است. این وب سایت ها بسیار شبیه به صفحات زرد در دنیای واقعی هستند ، این لیست ها فقط بصورت آنلاین است. (در واقع Yellow Pages.com هم اکنون یکی از بزرگترین دایرکتوری ها در اینترنت است.) این راهنمای فقط مکانی برای لیست تعدادی از وب سایت ها است. هر نوع وب سایت را می توان در فهرست کسب و کار آنلاین قرار داد. برخی از راهنماها بسیار عظیم هستند و هر موضوعی را که شخص بتواند برای آن وب سایت ایجاد کند ، پوشش می دهد ، در حالی که برخی دیگر بسیار کوچک و خاص برای یک مکان خاص هستند.

بیایید از یک مثال استفاده کنیم فرض کنید شما طرفدار هواپیمای مدل هستید و می خواهید وب سایتی پیدا کنید که علایق خاص شما را برآورده کند. می توانید یک دایرکتوری بزرگ تجارت آنلاین مانند “Google My Business” را جستجو کرده و ده ها وب سایت مرتبط با هواپیماهای مدل را پیدا کنید. یا می توانید یک دایرکتوری کسب و کار آنلاین خود کارگردانی را جستجو کنید ، به این معنی که کل دایرکتوری تجارت آنلاین به سرگرمی هایی از جمله هواپیماهای مدل بستگی دارد. با راهنمایی یک متخصص ، ممکن است وب سایت های بیشتری را بر اساس علایق خاص خود نسبت به آنچه در دایرکتوری های بزرگتر پیدا کرده اید پیدا کنید.

از آنجا که راهنماهای کسب و کار آنلاین توسط دسته بندی ها سازماندهی می شوند ، یافتن وب سایتهایی که علاقه خاصی به آنها دارند مانند Model Airplanes بسیار آسان است. در صورت استفاده از راهنمای تجارت آنلاین مخصوص منطقه ، می توانید اطلاعات و وب سایت هایی در مورد هواپیماهای مدل را در منطقه خود نیز پیدا کنید. بنابراین اگر در ققنوس زندگی می کنید ، می توانید وب سایت های مربوط به هواپیماهای معمولی و منطقه ققنوس را پیدا کنید. این مکان ها شما را به وب سایت هایی که می خواهید پیدا کنید هدایت می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در فهرست کسب و کار آنلاین برای یک موضوع خاص جستجو کنید یا در دسته بندی های مختلف مرور کنید تا اینکه نوع وب سایت های مورد نظر خود را پیدا کنید. هنگامی که جستجو می کنید ، لیستی از تمام وب سایتهای مرتبط با اصطلاح جستجو خود را دریافت خواهید کرد. تعدادی پیوند به این وب سایت ها ارائه می شود و هر لینک شامل توضیحات مختصری از آنچه در وب سایت می توانید پیدا کنید. می توانید توضیحات را بخوانید و روی وب سایت متناسب با شما کلیک کنید.

انواع مختلفی از وب سایت ها وجود دارد که می توانید در زیر یک موضوع خاص نیز پیدا کنید. به عنوان مثال ، اگر در بسیاری از این وب سایت ها اطلاعات مربوط به هواپیماهای مدل را جستجو می کنید ، ممکن است وب سایت هایی پیدا کنید که حول ساخت هواپیماهای نمونه اولیه ، هواپیماهای پرواز مدل ، ایجاد هواپیماهای مدل تاریخی دقیق ، نکات و توصیه هایی در مورد نحوه پرواز هواپیماهای نمونه اولیه ، و وب سایت هایی که می توانند پیدا کنند این مدل هواپیماها ، منشورها و جوامع را می فروشد که می توانید در رابطه با هواپیماهای مدل به آنها ملحق شوید. اینها فقط چند نمونه از نمونه هایی است که می توانید با استفاده از دایرکتوری تجارت آنلاین پیدا کنید. به سادگی موضوعات بسیاری وجود دارد که همه آنها را در اینجا لیست می کنیم.

می توانید ببینید که چگونه هر کسی می تواند از یک فهرست مشاغل آنلاین برای یافتن وب سایت های مرتبط با موارد مورد علاقه آنها استفاده کند. به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، می توانید ببینید که مشتریان بالقوه از شما در این وب سایت ها نیز استفاده می کنند. اکنون که می فهمید که دایرکتوری های تجارت آنلاین چگونه کار می کنند ، وقت آن رسیده است که دریابید که چگونه می توانند برای تجارت شما کار کنند.

راهنماهای کسب و کار آنلاین چگونه از مشاغل کوچک بهره می برند؟

مزایای زیادی با همراه داشتن مشاغل کوچک شما در یک فهرست تجاری آنلاین وجود دارد. هرچه راهنمائی بیشتری برای استفاده از مشاغل خود داشته باشید ، مزایای بیشتری نیز کسب خواهید کرد. در اینجا برخی از مزایای استفاده از دایرکتوری های تجاری آنلاین:

  • قرار گرفتن در معرض بیماری

قرار گرفتن در معرض برای همه استراتژی های بازاریابی تجاری مهم است. از این گذشته ، هرچه افراد در معرض مشاغل شما قرار بگیرند ، احتمال استفاده افراد از خدمات تجاری شما بیشتر است. اگر بازدید کنندگان آنلاین نتوانند وب سایت شما را ببینند یا حتی بدانند که وجود دارد ، ممکن است محصولات یا خدمات شما را خریداری نکنند. لیست وب سایت کسب و کار شما در این سایت ها به شما کمک می کند تا وب سایت شما پیشنهاد ارائه دهد. هزاران نفر هر روز از این سایت ها برای پیدا کردن چیزهایی که برایشان مهم است استفاده می کنند. اینها افرادی هستند که به طور فعال در جستجوی وب سایتهایی هستند که به طور مستقیم با محصولات یا خدمات شما مرتبط هستند. آنها در حال حاضر به دنبال هستند – تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیدا کردن شما برای آنها آسان تر شود. این سایتها شغل شما را به بیشتر بازدید کنندگان آنلاین نشان می دهد ، که می تواند باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما شود.

  • افزایش ترافیک

روش های زیادی وجود دارد که از طریق آن این شواهد می تواند به شما در افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند. برای مبتدیان ، وب سایت شما هرچه بیشتر در معرض دید باشد ، احتمال دارد که افراد از آن بازدید کنند. اما این سایتها چیزی بیش از مواجهه بینندگان بالقوه را ارائه نمی دهند. آنها همچنین در خدمت چندین خزنده اصلی برای موتورهای جستجو مانند Google و حتی YouTube هستند. این شانس سایت شما برای حضور در صفحات اصلی موتورهای جستجو یا SERP ها را افزایش می دهد و این باعث می شود افراد بیشتری هنگام انجام جستجوهای منظم ، سایت را ببینند. هم SEO و هم قرار گرفتن در معرض بیشتر افرادی که به دنبال وب سایت شما هستند می توانند ترافیک وب سایت شرکت کوچک شما را افزایش دهند.

  • تبلیغات ارزان

به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، اهمیت تبلیغات را درک می کنید. می دانید که این امر به مشتریان کمک می کند تا تجارت شما را پیدا کنند و از نام و مارک شما مطلع شوند. شاید در حال حاضر فضای کمی در بودجه خود برای تبلیغات بیشتر داشته باشید. این یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از وب سایت کسب و کار شما در فهرست راهنمای تجارت آنلاین است. دایرکتوری های تجارت آنلاین برای پیوستن به و ارائه مقدار زیادی از قرار گرفتن در معرض قیمت ارزان است. برخی از این سایتها به شما امکان می دهند تا شغل خود را به صورت رایگان لیست کنید ، در حالی که برخی دیگر هزینه کمی دارند. در هر صورت ، با هزینه بسیار کمتری از هزینه ای که برای تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی خرج می کنید ، در معرض قرار گرفتن زیاد قرار می گیرید.

  • ظاهر حرفه ای

شما می خواهید همه چیز در مورد شغل خود از نظر مشتری حرفه ای به نظر برسد. ظاهر حرفه ای شرایط شما را بهبود می بخشد و باعث می شود مشتری بیشتر از شغل خود مراقبت کند. دایرکتوری های آنلاین به شما کمک می کنند مانند یک شرکت حرفه ای به نظر برسید. هنگامی که یک مصرف کننده از طریق اینترنت لیست مشاغل شما را در یک فهرست تجاری آنلاین قرار می دهد ، او تجارت شما را به عنوان یک مسئول در این موضوع و یک مکان حرفه ای برای انجام تجارت در نظر می گیرد. برخلاف جستجوهای انجام شده در موتور جستجوگر اصلی مانند گوگل ، جایی که تفاوت زیادی بین وب سایتهای مرتبط مشروع و سایتهای مفیدتر وجود ندارد ، این مکانها اکثراً سایتهای قانونی هستند. مصرف کنندگان آنلاین به احتمال زیاد به آنچه در چنین سایت هایی می بینند اعتماد دارند.

  • مزایای سئو

راهنماهای کسب و کار آنلاین مزایای سئو بسیاری نیز ارائه می دهند. اول ، این راهنماها پیوندهای بیشتری را برای شما فراهم می کنند. وقتی بازدید کننده از اینترنت پیوند وب سایت شما را در فهرست مشاغل آنلاین مشاهده می کند ، می تواند بر روی آن کلیک کرده و فوراً به وب سایت شما هدایت کند. این یک روش عالی برای افزایش ترافیک است. این یک روش عالی برای بهبود وضعیت شما در نظر خزندگان موتور جستجو نیز هست. هرچه پیوندهای خزنده موتور جستجو بیشتر پیدا کند ، رتبه سایت شما راحت تر خواهد بود. این امر به ویژه در مورد وب سایتهای قابل اعتماد صادق است. پیوند دادن به یک دایرکتوری مهم تجارت آنلاین ، مانند Google My Business ، به وب سایت شما از نظر خزنده های موتور جستجوی Google اهمیت بیشتری می دهد. این باعث می شود که یک صفحه بالاتر در SERP باشد. همانطور که می دانید صفحه نتایج موتور جستجو هر چه بیشتر باشد ، افراد بیشتری روی پیوند وب سایت شما کلیک می کنند.

  • بازده افزایش یافته است

وقتی افراد بیشتری وب سایت شما را پیدا می کنند ، احتمال بازدید شما از وب سایت شما بیشتر می شود. هرچه افراد بیشتر از وب سایت شما بازدید کنند ، احتمال خرید کالاها یا خدمات شما بیشتر است. این بدان معنی است که این سایتها می توانند به شما در افزایش جریان درآمد کمک کنند. فهرستهای مشاغل آنلاین برای خط نهایی شما مناسب هستند.

  • افزایش شناخت برند و تعامل مشتری

هنگامی که بیننده آنلاین وب سایت شما را با یک فهرست تجاری آنلاین قرار می دهد ، احتمالاً نام شرکت شما را به خاطر می آورند و به طور مستقیم با آن تعامل دارند. راهنماهای کسب و کار آنلاین می توانند به کسب و کار شما نیز کمک کنند تا از مشتریان نیز متمایز باشد. به طور کلی ، از جمله مشاغل کوچک شما در یک فهرست کسب و کار آنلاین به شما کمک می کند تا حضور آنلاین و فراگیر تری داشته باشید.

قرار دادن وب سایت کسب و کار کوچک خود با بسیاری از راهنماهای کسب و کار آنلاین به افراد بیشتری کمک می کند تا وب سایت شما را پیدا کنند ، خواه به طور خاص برای آن جستجو کنند یا فقط در حال مرور هستند. علاوه بر به دست آوردن قرار گرفتن در معرض ، ظاهر شدن در این سایتها مزایای اصلی سئو را به شما ارائه می دهد ، این امر به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا سایت شما را پیدا کنند. قرار گرفتن در معرض بیشتر و رتبه بندی موتورهای جستجو باعث افزایش تعداد بازدید از وب سایت شما می شود و همین امر باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

انواع مختلفی از دایرکتوری های تجارت آنلاین ، از دایرکتوری های بزرگ جهانی تا دایرکتوری های کوچک و خصوصی و وب سایت های خصوصی وجود دارد. برخی از نمونه های انواع دیگر راهنماهای آنلاین می تواند شامل راهنماهای لینک متقابل ، راهنمای رایگان ، راهنماهای پرداخت شده ، Business 2 راهنمای کسب و کار ، راهنماهای موضوع ، راهنماهای کسب و کار کوچک و موارد دیگر باشد.

چرا باید در نظر داشته باشید که مشاغل کوچک خود را در یک فهرست آنلاین قرار دهید

صرف نظر از این مفهوم که راهنماهای کسب و کار آنلاین ، میزان قرار گرفتن در معرض وب سایت شما را افزایش داده و شما را در راهبردهای سئو یاری خواهد کرد ، همچنین راهی بسیار مؤثر برای هدف قرار دادن مستقیم مشتریان بالقوه است. اماکنی از این دست باعث می شود تا کاربران آنلاین بتوانند چیزی را که می خواهند پیدا کنند. طبق تحقیقاتی که توسط Burke انجام شده است ، از هر 10 نفر 8 نفر برای یافتن شرکت ها یا کالاهای مورد نظر خود از فهرست راهنمای مشاغل چاپی یا آنلاین استفاده می کنند. همین مطالعه همچنین نشان می دهد که از هر 10 نفر 8 نفر از این شواهد برای یافتن شغلی که انجام می دهند با هدف خرید یک محصول یا خدمات از آنها استفاده می کنند. این یک شکل بسیار مؤثر از تبلیغات هدفمند است. مشتری واقعاً به محصول یا خدمات شما احتیاج دارد یا می خواهد و شما می توانید مستقیماً با ذکر وب سایت خود در فهرست تجارت آنلاین ، آنها را هدف قرار دهید.

یکی دیگر از دلایل در نظر گرفتن مشاغل کوچک شما بازده سرمایه گذاری یا بازده سرمایه گذاری است. از آنجا که مزایای احتمالی افزایش ترافیک وب سایت شما در مقایسه با هزینه ای که برای درج سایت خود در فهرست کسب و کار آنلاین خود هزینه خواهید کرد بسیار عالی است ، می توانید بازده بزرگی از سرمایه گذاری خود را در قالب افزایش درآمد مشاهده کنید. شما همچنین می خواهید نام تجاری و نام شرکت خود را همیشه در ذهن مصرف کنندگان نگه دارید ، این مورد دیگری است که یک دایرکتوری تجارت آنلاین می تواند به آن کمک کند.

از چه راهنماهای کسب و کار آنلاین باید برای تجارت کوچک خود استفاده کنید؟

اگرچه شامل وب سایت شما در بسیاری از دایرکتوری های تجارت آنلاین ، میزان قرار گرفتن در معرض وب سایت و رتبه بندی سئو را بهبود می بخشد ، بلکه تنها در ارسال اسپم به وب سایت شما در هر فهرست کسب و کار آنلاین مؤثر نیست. شما می توانید آن را پیدا کنید شما نیاز به مدتی را دارید تا در مورد سایت خاصی فکر کنید که بهترین بازده سرمایه گذاری را به شما می دهد. بهترین گزینه برای یافتن مجموعه ای چشمگیر از فهرست ها برای پیوستن به آن است. اگر یک تجارت کوچک را اداره می کنید ، بهترین مکان برای شروع یک راهنمای محلی است. این امر به این دلیل است که بیشتر افراد به دنبال شغلهایی در منطقه خود هستند که بتوانند از آنها حمایت مالی کنند. بازار محلی و راهنمای آنلاین تخصصی می توانند تبلیغات بسیار هدفمند را برای مشتریان بالقوه محلی ارائه دهند.

هنگامی که کسب و کار شما در این راهنماها ذکر شده است ، می توانید به دایرکتوری های بزرگتر و گرانتر از منافع عمومی توجه کنید. شاید بخواهید درباره اینکه در فهرست 10 تا 15 فهرست برتر تجارت آنلاین قرار داشته باشید ، فکر کنید ، زیرا در بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد و درجه بالاتری از ارتباط و قدرت را در نظر موتورهای جستجو فراهم می کند. Google My Business و LinkedIn راهنماهای جالب توجه عمومی هستند که در آن می خواهید تجارت کوچک خود را لیست کنید. اگر وب سایت شما کالاهای ملموس را می فروشد ، ممکن است بخواهید آن را در مقایسه وب سایت های خرید و راهنماهای لیست محصولات در نظر بگیرید. مطالعات نشان می دهد که 42٪ از مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری برای خرید یک محصول خاص ، به وب سایت خرید مراجعه می کنند.

بهترین راه برای یافتن راهنمایی های خاص در کسب و کار کوچک شما باید این باشد که از رقبا شروع کنید. به گزینه های محلی و خاص خود نگاهی بیندازید و بدانید که آیا رقبای شما قبلاً ذکر شده اند یا خیر. در صورت نیاز به لیست نیز هست. اگر در این لیست ذکر نشده باشد ، ممکن است بخواهید وب سایت خود را به عنوان راهی برای غلبه بر آنها درج کنید. در بعضی موارد ، ممکن است منطقی نباشد که در یک فهرست خاص تجارت آنلاین ، یک لیست داشته باشید ، حتی اگر رقبای شما در آن گنجانده شوند. هدف شما باید این باشد که آن را در هر راهنمای مرتبط و موضوع خاصی که علاوه بر بسیاری از فهرستهای اصلی می توانید درج کنید ، قرار دهید ، اما بسیاری از دایرکتوری ها هرزنامه نیستند.

علاوه بر لیست کردن مشاغل خود در دایرکتوری های تجارت آنلاین ، باید این لیست ها را نیز حفظ کنید. مهم است که لیست های فهرست مشاغل آنلاین به روز و دقیق باشد ، در غیر این صورت ممکن است وقت خود را تلف کنید. اگر اطلاعات دایرکتوری قدیمی نیست ، ممکن است مشتریان شما در جای دیگری جستجو کنند.

ممکن است برای دیدن نتایج لیست وب سایت مشاغل کوچک شما در بسیاری از وب سایت ها در سراسر اینترنت ، مدتی طول بکشد ، اما در پایان نتایج را مشاهده خواهید کرد. بهترین راه برای یافتن ترکیب کاملی از لیست های فهرست کسب و کار آنلاین ، استفاده از نوعی سیستم ردیابی یا تجزیه و تحلیل است. باید بتوانید بدانید که چه تعداد از افراد روی پیوندهای وب سایت شما از درون فهرست کلیک کرده اند و اینکه آیا وب سایت شما از آن زمان تا به امروز افزایش یافته است. شما باید هدر رفتن وقت خود را با دایرکتوری های آنلاین که نتیجه ای حاصل نمی کنید متوقف کنید و زمان و تلاش خود را برای تولید وب سایت ها افزایش دهید.

بهترین روشها برای لیست مشاغل کوچک خود در فهرستهای مشاغل آنلاین

اکنون که می فهمید که چرا تجارت کوچک شما در دایرکتوری های تجارت آنلاین قرار دارد و شروع به یافتن دایرکتوری هایی که می خواهید در آنها بگنجانید ، هستید ، آماده هستید تا لیست های کسب و کار خود را برای ارسال ها شروع کنید در اینجا نکات و بهترین روشها برای لیست مشاغل کوچک شما در این راهنماها آورده شده است.

  • با انتخاب راهنماها و راهنماهای تخصصی محلی شروع کنید. بنابراین اگر صاحب یک فروشگاه هواپیما مدل در ققنوس هستید ، حتما یک دایرکتوری تجاری محلی در Phoenix و یک دایرکتوری مرتبط با Model Airplanes پیدا کنید. اگر می توانید یک راهنمای سرگرمی معمولی برای هواپیما برای منطقه ققنوس پیدا کنید ، پس آماده هستید.

  • پس از ورود به دایرکتوری های محلی ، به جستجوی فهرست های بزرگتر و عمومی تر بپردازید. دایرکتوری هایی را انتخاب کنید که دارای ترافیک زیادی هستند و به شدت در موتورهای جستجوگر اصلی مانند گوگل درج می شوند. رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر به این معنی است که این دایرکتوری از نظر موتورهای جستجو قابل اعتماد و مرتبط تلقی می شود و هرگونه پیوندی را که با این دایرکتوری ها دریافت می کنید برای سئو با ارزش تر است.

  • کلیه اطلاعات مربوط به تجارت کوچک خود را در توضیحات فهرست وب سایت خود قرار دهید. این باید شامل نام تجاری ، موقعیت مکانی ، شماره تلفن ، اطلاعات تماس ، احتمالاً بررسی ، ساعت کار و سایر موارد مرتبط باشد. اگر راهنما به شما اجازه می دهد عکس ، نقشه یا سایر ویژگی های تعاملی اضافه کنید.

  • سعی کنید اطلاعات خود را در بین همه فهرست های فهرست کسب و کار آنلاین خود ثابت نگه دارید. این به وب سایت شما کمک می کند تا آن را در نگاه موتورهای جستجو قابل اعتماد نگه دارد و به شما در رتبه بندی SERP کمک کند.

  • سعی کنید با ارائه توضیحی در مورد کار یا پیام خاصی که مشتری باید در توضیحات شما بداند ، تجارت خود را برجسته کنید.

  • تمام اطلاعات خود را به روز نگه دارید. این می تواند به معنای به روزرسانی های مکرر همه کارتهای شما چندین بار در ماه باشد.

  • اجازه دهید مشتریان در صورت اجازه اجازه ، بررسیهای مثبت را ترک کرده و از آنها در لیست شما استفاده کنند.

  • همیشه با لیست ها و پیام های تجاری خود حرفه ای و سازگار باشید. این شامل اطلاعات مربوط به علامت تجاری شما می شود.

  • اگر محصولات یا خدمات خود را به یک بازار محلی می فروشید ، اطمینان حاصل کنید که تجارت شما در فهرست کسب و کار محلی ذکر شده است. کلمات کلیدی خاص و اطلاعات جغرافیایی را درج کنید. نمونه ای از این موارد: “فروشگاه هواپیمای مدل دیو” + “ققنوس” است.

  • وب سایت خود را برای سئو بهبود بخشید و کلمات کلیدی مرتبط را در عناوین متا و توضیحات لیست قرار دهید. جستجوی کلید واژه مهم است.

لیستی از 10-15 فهرست برتر کسب و کار آنلاین را بدست آورید

اکنون زمان آن است که مشاغل کوچک خود را در 10 تا 15 سایت برتر قرار دهید. چند روش دیگر بازاریابی اینترنتی وجود دارد که مزایای بسیاری برای چنین سرمایه گذاری اندک از طرف شما خواهد داشت. گنجاندن مشاغل شما در یک فهرست مشاغل آنلاین ، حضور وب سایت شما را افزایش داده و به افراد بیشتری کمک می کند تا شما را پیدا کنند ، این می تواند به شما در افزایش سود کسب و کار شما کمک کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا