استراتژی های بازاریابی MLM – آیا بازاریابی بازاریابی می تواند منجر به تجارت شما شود؟

[ad_1]

برخی از بازاریابان شبکه با توجه به تلاش مستمر لازم برای ایجاد محتوای اصلی و دستیابی به خوانندگان قوی سؤال می کنند که آیا بازاریابی مقاله برای تجارت خود مفید است. جواب نهایی بله است. درج مقالات در استراتژی های بازاریابی MLM فرصتی عالی برای شروع ساختمان و ایجاد علاقه به صورت آنلاین است. به دلایل مختلف بازاریابی مقالات mlm در وهله اول یک عمل آنلاین عالی است زیرا نوشتن مقاله و ارسال رایگان آن به بیشتر دایرکتوری های مقاله اینترنتی رایگان است. هیچ اسرار بازاریابی مقاله ای جز یادگیری مراحل انجام یک جستجوی کلمه کلیدی و تمرکز بر محتوای مرتبط برای کمپین های بازاریابی موفق مقاله وجود ندارد. به عنوان یکی از مؤلفه های استراتژی های بازاریابی MLM استفاده از مقالات بسیار هدفمند است زیرا می توانید به مخاطب خاص علاقه مند به محصول یا خدمات خود در حوزه تخصصی خود دسترسی پیدا کنید.

هنگامی که شروع به ارسال مقالات خود در بسیاری از دایرکتوری های آنلاین بصورت آنلاین MLM یا فعالیت بازاریابی شبکه ای شاهد افزایش ترافیک خواهید بود. به شرط ارائه مطالب محکم و ارائه مقالات قابل خواندن و جالب افراد هنگام انتشار مقالات شما شروع به بازدید از سایت شما خواهند کرد. این خوانندگان علاقه مند همچنین احتمالاً مشتری بالقوه ای هستند که در اثر تلاش های بازاریابی MLM مورد هدف قرار می گیرند. مقالات همچنین برای دوره های طولانی تر دارای درجه بالایی هستند و تجدید نظر در نسخه های منتشر شده به راحتی امکان انتقال اطلاعات اضافی به مقاله موجود را فراهم می کند و بعنوان مقاله جدید دوباره ارسال می شود.

مقالات شما باید آموزنده باشد و بخواهد خوانندگان شما بیشتر بخواهند. شما می خواهید آنها را به وب سایت خود هدایت کنید که تمام اطلاعات شما در دسترس است و می توانید تمام منابع محصولات یا خدمات خود را فاش کنید. اینجاست که جعبه نویسنده یا جعبه منبع به خوبی ایجاد شده در انتهای مقاله های شما بسیار مهم است. به این روش فکر کنید خود مقاله شما دارای مطالب آموزنده و پولی است که به خوانندگان شما طعم و مزه ای از آنچه می توانید به آنها ارائه دهید می بخشد. این هدیه شما به خوانندگان است. جعبه منبع نویسنده شما که در زیر مقاله قرار دارد شانس دریافت شما است. این یک فرصت برند است زیرا وب سایت شما و پیوندهای مهم در دسترس خوانندگان شما قرار می گیرد.

استفاده از این استراتژی کلیدی همچنین به بازاریاب ها این امکان را می دهد که لینک های برگشتی را به وب سایت خود ایجاد کنند. هر چه بک لینک ایجاد شود پیوند بیشتری با موتورهای جستجو ایجاد خواهید کرد و رتبه شما در بین لیست های ارگانیک یا بدون اعلام قرار می گیرد. این بک گراندها برای مدت زمان طولانی نیز مرتبط هستند زیرا پست های مقاله اغلب توسط موتورهای جستجو بلافاصله ایندکس می شوند. به عنوان مثال وبلاگ نویسی مقالات منتشر شده سریعتر در موتورهای جستجو را نسبت به یک وب سایت فروش عمومی رتبه بندی می کند.

ارسال مقاله های شما همچنین بدان معنی است که نویسنده باید کلمات کلیدی مربوطه را برای ارسال به همراه محتوای مقاله به دایرکتوری ها انتخاب کند. این اجازه می دهد تا مقاله شما توسط خوانندگان علاقه مند به راحتی یافته و هدفمند شود. به عبارت دیگر خواننده ای که علاقه مند به راه اندازی مشاغل در خانه باشد بعید است که در جستجوی مقاله ای درباره بیماری های قلبی یا مراقبت از حیوانات خانگی باشد. به این معنا بازاریابی مقاله MLM شما باید عینی باشد و افرادی که آن را می خوانند علاقه خاصی به این موضوع دارند و بهترین شکل بازاریابی هدفمند است. بنابراین وقتی کلمات کلیدی هدفمند شما وارد موتور جستجو می شوند ممکن است مقاله شما در صفحه اول یا دوم آن کلمه کلیدی ظاهر شود و خوانندگان هدفمند را برای مشاهده مقاله خود هدایت کند.

این امر با این واقعیت همراه است که مقاله شما می تواند به چندین دایرکتوری ارسال شود. هر دایرکتوری backlink به وب سایت شما است که باعث افزایش محبوبیت مقاله شما می شود. شما با جستجوی کلمات کلیدی مناسب برای مقاله خود و توزیع مناسب کلید واژه در مقاله خود این فرصت را خواهید داشت تا در مورد رتبه بالاتر در بین موتورهای جستجو اطلاعات کسب کنید. در نهایت هدف شما ایجاد مشتریان بازاریابی مقاله با ارائه مطالب مناسب و مناسب است که پاسخ ها و اطلاعات مهمی را در اختیار خوانندگان شما قرار می دهد و آنها را به سمت وب سایت شما و فرصت های بازاریابی شبکه سوق می دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا