تفاوت بین رسانه های اجتماعی و مرجع اجتماعی در بازاریابی اینترنتی

[ad_1]

به راحتی می توانید رسانه های اجتماعی را با نشانک های اجتماعی اشتباه کنید مخصوصاً برای کسانی که در پلت فرم بازاریابی آنلاین جدید هستند. در حقیقت این کلمات به معنای دو چیز کاملاً متفاوت هستند گرچه همه آنها پیشوند یکسانی دارند. این فقط عاقلانه است که تفاوت را مشخص کنید تا در هنگام قصد استفاده از رسانه از خدمات نشانک استفاده نکنید.

بیایید نگاهی به رسانه های اجتماعی بیندازیم که به شبکه اجتماعی نیز معروف است. درست مثل رفتن به شام ​​ مهمانی ها و جلساتی که با دوستانی که علاقه مشترک دارند ملاقات می کنید رسانه های اجتماعی آنها را به یک سطح کاملاً جدید منتقل می کنند زیرا تعامل محدود به منطقه شما نیست بلکه شما کل دنیا را در اختیار دارید. شما ثبت نام کرده اید و در مورد علایق اجتماعی خود مانند سرگرمی برنامه در تلویزیون و احتمالاً همه موسیقی به نام ساختن مشخصات شخصی خود صحبت کرده اید. سایتهای مشهوری که به خوبی می شناسید شامل Facebook MySpace Hi5 و Twitter هستند.

همانطور که هر روز با مرورگر وب خود انجام می دهید بوکمارک های اجتماعی نزدیک به وب سایت های شما هستند. تنها تفاوت اینجاست که شما این کار را بصورت آنلاین در سایتهای نشانک های اجتماعی انجام می دهید و اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید نه تنها در دسترس شما بلکه سایر کاربران ثبت نام شده ممکن است علاقه مند به محتوای شما باشند. LinkedIn StumbleUpon و Digg نمونه های متداولی از سایت های نشانک هستند که می توانید لینک های موردعلاقه خود یا صفحات وب خود را به اشتراک بگذارید و اگر شغل خود را ارسال کنید بهتر است.

بازاریابان آنلاین برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از رسانه های اجتماعی و سایتهای نشانه گذاری اجتماعی استفاده می کنند. هر دو روش روشی مناسب برای جذب ترافیک به سایت شما هستند و یک مورد محکم وجود دارد که بیشتر مرتبط باشد. اکنون تفاوت بین رسانه های اجتماعی و نشانک های اجتماعی را می دانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا