عنوان: چگونه می توانم از خانه درآمد کسب کنم؟ 3 راه می تواند از طریق بازاریابی مقاله به نوزادان پول بدست آورد

[ad_1]

پول

چگونه می توانم از خانه درآمد کسب کنم؟ این یک سؤال متداول است که Baby Boomer هنگام جستجوی فرصتهای پردرآمد به صورت آنلاین از کسی سؤال خواهد کرد. آیا روش رایگان برای درآمدزایی در اینترنت وجود دارد؟ بازاریابی مقاله این گزینه است. در زیر 3 دلیل وجود دارد که بازاریابی مقاله یک راه عالی برای کسب درآمد اینترنتی است.

ماده 3 دلایل بازاریابی می تواند درآمد شما را کسب کند:

کمیته های مستقیم

شما از خود می پرسید ، “چگونه می توانم از خانه پول بگیرم؟” به راحتی اگر دوست دارید بنویسید. این فرصتی به شما می دهد تا درباره چیزهایی که برای شما مهم است بحث کنید. اگر می خواهید در مورد موضوعات خاص صحبت کنید و می توانید آن را با محصولی که به آن علاقه دارید مرتبط شوید ، ممکن است این یک فرصت عالی برای درآمدزایی باشد. برنامه های وابسته زیادی در اینترنت وجود دارد. برخی از شرکت ها کالای بدنی مانند لوازم بهداشتی دارند. سایر شرکت ها دارای اطلاعات آموزشی یا برنامه بازاریابی هستند. لیست بی پایان است. تنها کاری که باید انجام دهید نوشتن در مورد شرکت یا مفاهیم یا عناصری است که شرکت تبلیغ می کند. نوشتن مقاله برای شما هزینه دارد. هر وقت کسی به وب سایت شرکت مراجعه کرده و چیزی را خریداری می کند ، کمیسیون دریافت می کند.

Google به شما در ایجاد مخاطب کمک می کند

راهنماهای نوشتن بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد مقالات را به صورت رایگان منتشر کنید. EzineArticles.com محبوب ترین در آنجا است. شما باید متناسب با استانداردهای آنها ، مقالات خود را متناسب کنید. اگر دستورالعمل های آنها را دنبال کنید و یک سری مقاله بنویسید که احساس می کنند از کیفیت بالایی برخوردار هستند ، آنها را به عنوان عضو پلاتین در وب سایت خود قرار می دهند. شما توانایی ارسال نامحدودی به عنوان مقاله مورد نظر خود را دارید. این بسیار مهم است. موتورهای جستجو عاشق مقالات هستند. Google عاشق مقالات است. هرچه بیشتر و بیشتر مقاله می نویسید ، این موتور جستجو برنامه ریزی شده است. شما ارزش خود را می سازید و Google برای آن پاداش می دهد. شما شانس بهتری برای ساخت اولین صفحه موتور جستجو دارید. وقتی افراد می خواهند به یک سؤال پاسخ دهند ، دیدن مقاله ای که شما نوشتید راحت تر است. این یک بازی اعداد است. مقالات بسیار رتبه بندی شده توسط گوگل است. این باعث می شود فروش و درآمد بیشتری برای شما ایجاد شود.

مقالات برون سپاری

اگر می خواهید بنویسید ، اما وقت خود را برای نوشتن مقاله ندارید ، می توانید از این وظیفه خارج شوید. برخی از شرکت ها صدها دلار برای فروش یکی از آنها پرداخت می کنند. ممکن است بخواهید شخصی را برای نوشتن مقاله برای شما مجبور کنید. این روند سریع تر روند کسب سرب شما را افزایش می دهد. افراد تحصیل کرده زیادی وجود دارند که می خواهند این کار را برای شما انجام دهند. شرکت هایی در زمینه اشتغال کارگران ماهر در اینترنت مشغول به کار هستند. بگذارید بگوییم شما 5 روز در هفته کار می کنید. پیشنهاد می کنم در اوقات فراغت خود شروع به نوشتن مقاله کنید. اگر می خواهید بنویسید ، این مقالات را به یکی از سایتهای اصلی راهنمای نشر ارسال کنید. بعد از اینکه طرح را تنظیم کردید ، خواهید دید که اگر مقاله به درستی انجام شده باشد ، پذیرفته می شود. پس از مدتی خواهید آموخت که راهنمای نوشتن چه چیزی را می پذیرد. می توانید شخص دیگری را برای شما انجام دهد. پیمانکار در حالی که برای پول درآوردن کار می کند ، می تواند مبلغ مشخصی از کالاهایی را که شما بابت آنها موافقت می کنید ، کامل کند. شما این پول را به صورت وثیقه با شرکتی که نظارت بر کار پیمانکار انجام می دهد ، قرار می دهید. شما تأثیر دارید که برای شما مؤثر است. هنگامی که شما 100 تا 200 مقاله را در کتابچه راهنمای کتبی دریافت کنید ، شانس تمام شدن در صفحه اول Google به طرز چشمگیری افزایش می یابد. در صورت کامل بودن مقالات و مطابق با معیارهای شما ، وجوه ضمانت نامه برای اثر وی به نویسنده منتقل می شود. شما می خواهید چیزی بنویسید که مقاله را به شما منتقل کند. شما باید کلیه حقوق مربوط به مقاله تکمیل شده را داشته باشید. ممکن است بخواهید ابتدا با نویسنده مکالمه تلفنی برقرار کنید و یک نمونه از نوشتن را درخواست کنید. برای کمترین میزان کمک ، می توانید مردم را ترغیب کنید تا در مورد محصولات یا خدمات خود با شما تماس بگیرند. وقتی به خانه می آیید ، اگر مشتری بالقوه ای دارید ، می توانید در اوقات فراغت به تلفن پاسخ دهید. زیبایی بازاریابی جذاب این است که افراد به دنبال شما می روند. برعکس نیست.

کمیسیون های مستقیم و مخاطبی که Google می تواند برای شما ایجاد کند ، و برون سپاری مقالات به افزایش فروش به وب سایت شما کمک می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا