بازاریابی اینترنتی و ایمیل مستقیم را برای تبلیغ سمینارها ترکیب کنید

[ad_1]

یکی از دلایلی که بسیاری از رهبران وبینار و مروج رویداد به سمت بازاریابی آنلاین روی آورده اند به این دلیل است که آنها می خواهند از طریق هزینه مستقیم از هزینه های کلان مرتبط با ارتقاء وبینارها جلوگیری کنند. با این حال برای به دست آوردن بهترین نتیجه شما باید از بازاریابی آنلاین و آفلاین استفاده کنید.

درست است که هزینه های پستی مستقیم می تواند به سرعت اضافه شود و بازاریابی آنلاین می تواند مقرون به صرفه تر باشد. اما نامه مستقیم هنوز هم قدرتمند است زیرا ملموس است – و به دلیل اینکه صندوق پستی مشتری بالقوه شما کمتر از صندوق های ایمیل خود گیج کننده هستند.

برای ایجاد بیشترین بازده در سرمایه گذاری خود از پست مستقیم استفاده کنید تا رویداد خود را فقط به فهرست خانه خود معرفی کنید (برای مثال با بسته مستقیم نامه جزوه خود یا / یا کارت پستال). لیست خانه شما همیشه پاسخگوتر از لیست افرادی خواهد بود که هرگز از شما نشنیده اند.

در اینجا نمونه ای از نحوه ترکیب ایمیل مستقیم و بازاریابی آنلاین برای تبلیغ رویداد خود آورده شده است:

  • پیام فروش پاسخ مستقیم را بصورت آنلاین ارسال کنید (یا در وب سایت خود در صفحه خود در سایت فعلی خود). نحوه پاسخ لیست شما به نامه کپی کوتاه در مقابل یک نامه کپی طولانی را امتحان کنید. همچنین اثر تعبیه فیلم در وب سایت خود را آزمایش کنید.
  • مطمئن شوید که راهی برای مشتریان بالقوه برای اضافه کردن نام خود به لیست پستی در نظر بگیرید. حداقل از کادر اشتراک به لیست پستی ما بپیوندید استفاده کنید. با این وجود بهتر است به پیش نمایش تلفن رایگان وبینارها یا نکات ویدیویی دسترسی داشته باشید تا بازدید کنندگان بی طرف بتوانند دست خود را بالا برده و علاقه نشان دهند.
  • برای پیگیری موارد ذکر شده در لیست ایمیل خود از مکاتبات و / یا ایمیل های خودکار استفاده کنید.
  • با تبلیغات آنلاین خدمات لیست بندی سمینارها شرکای سرمایه گذاری مشترک و شرکت های تابعه ترافیک سایت خود را هدایت کنید.
  • اطلاعیه های مطبوعاتی را به رسانه های مناسب ارسال کنید تا سمینار خود را در تقویم های رویداد بگنجانید. ممکن است در مورد رویداد خود مقالاتی بنویسید.
  • ایمیل بروشور و / یا کارت پستال های مستقیم را به لیست خانه خود ارسال کنید. هر زمان ممکن باشد مشتریان بالقوه را که احتمالاً در رویداد شما شرکت خواهند کرد شناسایی کنید و بیشتر دلارهای تبلیغاتی خود را برای رسیدن به این گروه هزینه کنید. این استراتژی به شما کمک می کند بالاترین بازده سرمایه گذاری مستقیم پستی را بدست آورید.

مطمئن باشید که منبع کلیه سوابق و ثبت نام ها را به دقت ردیابی می کنید بنابراین می توانید ثروتمندی از اطلاعات مفید را برای برنامه ریزی کمپین های بازاریابی در آینده جمع آوری کنید. سرانجام شما قادر خواهید بود پیش بینی کنید که چه تعداد بازدیدکننده باید به وب سایت شما هدایت شوند تعداد ایمیل شما باید ارسال کنید و یا تعداد بروشور لازم برای ارسال نامه برای رسیدن به اهداف درآمد خود را داشته باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا