تعریف بازاریابی چند سطحی – بازاریابی چند سطحی واقعاً چیست؟

[ad_1]

اوه امروز در حال بحث درباره موضوع داغ هستیم که دوست دارم در مورد آن صحبت کنم: تعریف بازاریابی چند سطحی. بسیاری از افراد وقتی این کلمات را می شنوند فکر می کنند: طرح های هرمی غیرقانونی کلاهبرداری و غیره. با این حال این باعث می شود من زیاد بخندم زیرا بسیاری از این ایده ها تصور غلط هستند. امروز قصد دارم این افسانه ها را پاک کنم و توضیحات خوبی در مورد تعریف بازاریابی چند سطحی به شما نشان می دهم. اینجا ما هستیم …

بازاریابی چند سطحی چیست؟

تعریف بازاریابی چند سطحی: سیستمی که ساخته می شود و در آن محصولاتی از شبکه توزیع کنندگان به مصرف کننده منتقل می شوند. شما به عنوان توزیع کننده با فروش محصول به هر مصرف کننده و همچنین در هنگام تبدیل مصرف کننده به توزیع کننده (استخدام) درآمد کسب می کنید. همه توزیع کنندگان جدیدی که ثبت نام می کنید و هرکدام توزیع کنندگان جدیدی را به ثبت می رسانند ردیف نزولی شما را تشکیل می دهند. این یک کلمه امتیاز است. اما بله وقتی به کل چیز نگاه می کنید این یک هرم می شود. هر بار که محصولات خریداری می شوند و هر بار که افراد به خط پایین شما جذب می شوند از همه سطوح کمیسیون دریافت می کنید.

تازه اعتراف کردم که همه چیز مربوط به سلسله مراتب است!

اصلاً! و او! حال این به این دلیل نیست که الگوی تجارت دریایی هرمی است که فریب یا غیرقانونی است. همانطور که می بینید اینجا جایی است که همه آن تصورات غلط سلسله مراتبی را که در طول سالها شنیده ام خنده دار می کنم. درباره اش لحظه ای فکر کن. الان کجا کار می کنی؟ آیا شما برای یک تجارت کوچک یا یک شرکت بزرگ کار می کنید؟ اگر بیکار نباشید کسی را حدس بزنید در طرح های هرمی شرکت می کنید. مدل تجاری سرمایه داری از این طریق ساخته شد …

به عنوان مثال فقط یک قلم و کاغذ بگیرید و به افراد درگیر در یک شرکت فکر کنید. یک دایره برای مالک بکشید. اکنون دو دایره را زیر آن بکشید و رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور را بنویسید. چند حلقه را در زیر آنها بنویسید و اکنون در شرکت شغل های مدیریتی دارید. چند حلقه زیر آنهاست و شما مدیران فروشگاه دارید. سپس شما نمایندگان فروش و غیره دارید همه این کارمندان زیر کار کثیفی را انجام می دهند تا اینکه سطح بالای آنها فشار نیافته است بنابراین به این ترتیب سطح از آن سطح بالا می رود و غیره به بالا. مردم نمی فهمند که مگر اینکه نماینده مان باشیم همه در هرمی کار می کنند!

اکنون در اینترنت آنچه شما باید بفهمید اینست که برای اینکه قانونی باشد شرکت های بازاریابی چند سطحی باید محصول را منتقل کنند. تعریف بازاریابی چند سطحی را به خاطر بسپارید! بنابراین هنگامی که درآمد شما فقط در استخدام افراد مستقر است و این افراد هیچ کالایی برای استفاده ندارند می توانیم درباره طرح های هرمی غیرقانونی صحبت کنیم. متأسفانه بسیاری از این ترفندها در شبکه هستند.

اما آیا می توانید با یک شرکت بازاریابی چند سطحی درآمد کسب کنید؟

آره قطعاً! اما برای اینکه واقعاً در این صنعت ثروتمند باشید باید تجارت خود را در کل سیاره به نمایش بگذارید. نه تنها در مقابل دوستان و خانواده. با این وجود بسیاری از بازاریابان چند سطح از بازاریابی مد قدیمی استفاده می کنند و از کلمات لفظی استفاده می کنند. خوب این بد نیست. کلمات دهان می توانند واقعاً ویروسی باشند. اما چه مدت می خواهید تجارت شما منفجر شود؟ در 4 سال؟ در عوض چند ماه چطور؟ وب سایت خود را ایجاد کرده و بازاریابی را به صورت آنلاین شروع کنید. بسیاری از فرصت های حق رای دادن به شما امکان می دهد کالاهای خود را ذخیره نکنید تا مجبور به حمل و نقل آنها نشوید. آیا استفاده از آن و تماسهای تلفنی از سراسر جهان بسیار جالب نخواهد بود؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا