معلمان مدرسه و بازاریابی وابسته

[ad_1]

بسیاری از معلمان آنلاین مدرسه اکنون به دنبال شغل آنلاین برای معلمان هستند. بیشتر آنها فقط به دنبال شغل های تابستانی هستند. من چند ماه پیش همین کار را انجام می دادم. به جای کار تابستانی که با شروع دوباره مدرسه به پایان رسید می توانید یک کار تابستانی را دریافت کنید که در تمام طول سال ادامه دارد و هنوز هم بدون اضافه کاری از طریق بازاریابی کمیسیون درآمد کسب می کنید.

بازاریابی کمیسیون شاید بهترین روش امروز برای کسب درآمد آنلاین باشد. بازاریابی کمیسیون یا بازاریابی آنلاین همانطور که اغلب به آن اشاره می شود یک کار آنلاین مشروع شغلی است که مناسب معلمان مدارس است. به عنوان یک معلم با مهارت اگر بیش از یک یا دو سال است که تحصیل کرده اید مهارت های شما که در بازاریابی اینترنتی کار می کنند به خوبی توسعه یافته اند. مشاغل آنلاین دیگری نیز برای مربیان وجود دارد اما بازاریابی کمیسیون یکی از موفق ترین مشاغل موجود امروز است.

برای آن دسته از شما که اطلاعات زیادی در مورد بازاریابی کمیسیون ندارید توضیح مختصری خواهم داد. در دنیای تجارت مشتری و نمایندگی دارید. شما همچنین بازاریاب یا تبلیغ کننده ای دارید که مشتریان را به بازرگانان پیوند می دهد. در گذشته تنها راه واقعی برای انجام این کار تبلیغات در رادیو تلویزیون روزنامه ها یا سایر رسانه های مکتوب بود.

با ظهور اینترنت مکان جدیدی افتتاح شد و برای موفقیت در آن نیازی به مدرک دانشگاهی در بازاریابی یا تبلیغات نیست. شما به عنوان یک معلم شما در حال حاضر مهارت های رایانه ای لازم برای موفقیت در این زمینه را دارید. شاید لازم باشد درباره ساختن وب سایت چیزهای زیادی بیاموزید اما یک برنامه آموزش بازاریابی خوب وابسته به آن اهمیت می دهد.

شاید از کار خود لذت ببرید. شما فقط به پول بیشتری احتیاج دارید من به عنوان یک معلم در همان موقعیت قرار داشتم. من عاشق تدریس بودم اما توان تحمل آن را ندارم. با وجود وضعیت اقتصاد فعلی ممکن است وخیم تر شود. ما قبلاً شاهد تخفیف هستیم.

من بازاریان وابسته را می شناسم که بارها و بارها کاری را انجام می دهند که معلم در طول سال انجام می دهد و همه آنها بدون ترک خانه خود انجام می دهند. در واقع من حتی دو دانش آموز دبیرستانی را می شناسم که بازاریابی را به عنوان جایگزینی برای پرت کردن همبرگرها در یک رستوران فست فود محلی شروع کردند. آنها فقط امیدوار بودند که در هفته 50.00 دلار درآمد کسب کنند. بعد از چند ماه آنها بیشتر از والدین خود درست می کردند.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم شما مهارت دارید. معمولاً به راحتی می توانید دروغ بگویید. به راحتی با ترفندها فریب نخورید. کلاهبرداری های آنلاین زیادی وجود دارد. مراقب باشید و آن را جستجو کنید. اگر دمو دارید از آنها استفاده کنید. شما باید به یک برنامه آموزشی بپیوندید. وب سایت من در زیر درباره بهترین موردی که دیده ام صحبت می کند. افراد دیگری نیز وجود دارند اما شهودی نسبت به آنها احساس صحیح نمی کردند. همیشه می توانید با پیدا کردن اطلاعات رایگان در اینترنت یاد بگیرید که یاد بگیرید اما این یک روند بسیار کند است و بیشتر مردم به دلیل آن تسلیم می شوند.

شما قانع کننده هستید اگر بتوانید دانش آموزان را به انجام آنچه می خواهید ترغیب کنید می توانید مشتریان را ترغیب کنید که با بازرگانان درگیر شوند. چند بار مجبور شدم دانشجویی را ترغیب کنم که کار خود را انجام دهد؟ در دنیای تجارت به همین روش کار می کند.

بیشتر معلمان حتی معلمان موسیقی می توانند منطقی بنویسند. بازاریابی مقاله اغلب به بازاریابی مداوم گفته می شود. به عبارت دیگر می توانید از طریق خیابان خلاص شوید و با بازاریابی مقاله می توانید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. هنگامی که شما توانایی نوشتن و توانایی ترغیب کردن را دارید می توانید موفق باشید.

آخرین ویژگی یا مهارتی که لازم خواهد بود پشتکار است. این چیزی نیست که بتوانید در چند ماه اول هزاران دلار درآمد کسب کنید. ممکن است حتی قبل از اولین فروش حتی دو ماه طول بکشد. بیشتر اوقات او فقط در حال یادگیری چگونگی کار است. این یک منحنی آموزشی نسبتاً شیب دار است اما به عنوان یک معلم شما به اندازه کافی باهوش هستید که آن را اداره کنید. فقط تسلیم نشو. همانطور که قبلاً اشاره کردم بسیاری از بازاریابان هر ماه هزاران نفر درآمد کسب می کنند. برخی روزانه هزاران نفر درآمد کسب می کنند. شما آنچه را برای موفقیت لازم دارید دارید اما باید از همین حالا شروع کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا