دنیای وب

بررسی فرمول دائمی ترافیک – راز دریافت ترافیک بی پایان

فرمول پاس دائم چیست؟

فرمول ترافیک دائمی یک برنامه جدید آموزش بازاریابی آنلاین است که توسط رایان دیس ساخته شده است. این آموزش عمدتاً بر نحوه دریافت ترافیک ارگانیک “NON-STOP” به وب سایت ها یا وبلاگ های شما متمرکز است.

برای کسانی که ناآشنا هستند ، ترافیک رایگان به معنای ترافیک رایگان از موتورهای جستجو (برخلاف ترافیک پولی مانند پرداخت به ازای هر کلیک) است. به عنوان مثال ، اگر Google از اصطلاح “آموزش بازاریابی آنلاین” استفاده کند ، خواهید دید که نتایج زیادی به دست می آید و تمام وب سایت های ذکر شده در ستون میانی به عنوان نتایج جستجوی ارگانیک شناخته می شوند. آنهایی که در ستون سمت چپ نشان داده می شوند نتایج جستجوی پرداخت شده نامیده می شوند.

نتایج جستجوی رایگان رایگان است – این بدان معنی است که برای افزودن وب سایت خود نیازی به پرداخت سکه ندارید. اما به طور پیش فرض ، موتورهای جستجو فقط 10 نتیجه را در هر صفحه لیست می کنند. اگر سایت شما در صفحه اول فهرست شده باشد ، تورنت رایگان از ترافیک دریافت خواهید کرد.

با این حال ، گفتن وب سایت شما در بالای صفحه آسانتر از انجام آن است. آرایش در بالا یک چیز است و نگه داشتن جایگاه برتر چیز دیگری است. شما هرگز نمی خواهید وب سایت خود را برای چند روز رتبه بندی کنید و سپس آن را به عمق خود رها کنید تا دوباره دیده نشود.

برای به دست آوردن ترافیک دائمی ، باید وب سایت خود را در موقعیت برتر قرار داده و در آنجا بمانید. برای انجام این کار ، شما نیاز به یک استراتژی دارید! این همان چیزی است که شما در برنامه آموزش ترانزیت دائمی دریافت خواهید کرد.

اگرچه آموزش تمرکز زیادی در بالا نگه داشتن وب سایت های شما در موتورهای جستجو دارد ، رایان دیس همچنین شما را در طی یک روند دقیق در دستیابی و حفظ بالاترین رتبه برای وب سایت خود راهنمایی می کند.

اکنون می خواهم به شما هشدار بدهم که اگر می خواهید از استراتژی تدریس شده در این دوره استفاده کنید ، مشاغل درگیر هستند. اما اگر استراتژی را به درستی پیاده کنید ، از ثمرات کسب و کار خود لذت خواهید برد. به من اعتماد کن ، ارزش وقت شما را خواهد داشت.

بسیاری از بازاریاب های آنلاین با تلاش برای دستکاری موتورهای جستجو برای دستیابی به رتبه بالایی اشتباه می گیرند ، اما متأسفانه این استراتژی فقط برای مدت زمانی کوتاه کار می کند زیرا موتورهای جستجو همیشه به دست می آیند. و هنگامی که آنها انجام دهند ، سایت شما به منظور حذف شده (یا بدتر از ایندکس شده) شده و دوباره مشاهده نمی شود. ترافیک سایت شما به HALT کاهش می یابد!

یک استراتژی ترافیک دائمی شما را ملزم به انجام کارهای اولیه می کند و ممکن است نتایج به آرامی انجام شود ، اما به محض اینکه شتاب بیشتری کسب می کند ، سایت شما شروع به صعود به بالای رده بندی و ماندن در آن برای همیشه می کند.

این دوره برای کسانی که در بازاریابی تخصصی شرکت می کنند بسیار مناسب است. اگر سایتهای طاقچه های بسیاری دارید ، استراتژی آموزش داده شده در حالت ترافیک دائم می تواند در ایجاد درآمد منفعل خوب به شما کمک کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا