مزایا و معایب داشتن تالار گفتگو در وب سایت شما

[ad_1]

سایت

انجمن ها می توانند یک افزودنی عالی برای یک وب سایت باشند اما مانند هر چیز آنلاین هنگام اضافه کردن یک فروم به وب سایت خود جوانب مثبت و منفی زیادی به وجود می آورند زیرا فقط داشتن یک فروم برای شما بسیار مفید نخواهد بود.

در زیر ما وقتی به تالار گفتمان در سایت خود می پردازیم به مزایا و معایب اصلی نگاهی می اندازیم که ممکن است به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا ارزش داشتن یک تالار گفتمان را دارید یا اینکه آیا باید صریح باشید!

مزایای:

محتوا – Google (و سایر موتورهای جستجوگر مناسب) عاشق محتوا هستند بنابراین ایجاد جامعه ای که تعداد زیادی از افراد در آن مشارکت می کنند و اضافه کردن پست ها و پاسخ های جدید می توانند محتوای کافی برای پیشبرد سایت شما تولید کنند. رسیدن به این نوع سطح مدتی طول می کشد و به اعضای بسیار جذاب دیگری نیز نیاز خواهید داشت اما اگر بتوانید یک گروه خوشحال از کاربران داشته باشید که همه در حال پخش شدن هستند ممکن است واقعاً به سایت شما برای افزایش رتبه کمک کند.

بازدید کننده را نگه دارید – این مجمع به بازدید کنندگان مشتریان و مشتریان بالقوه شما دلیلی برای بازگشت به سایت شما می دهد خصوصاً در صورت نیاز به راهنمایی یا مشاوره در مورد موضوع خاص. همه وب سایت ها می خواهند بازدید کنندگان خود را به عقب برگردانند بنابراین داشتن یک فروم می تواند راهی قدرتمند برای بازگرداندن مردم و استفاده منظم از وب سایت شما باشد.

فرصت های شغلی – هرچه تعداد افراد بیشتری در سایت شما وجود داشته باشد می توانید درآمد بیشتری کسب کنید بنابراین با افزایش تعداد افراد و مراجعه بیشتر بازدید کنندگان با استفاده از سایت خود فوراً فرصت کسب درآمد مناسب از سایت خود را افزایش می دهید. از وب سایت های خرید گرفته تا خدمات آنلاین اگر بتوانید بازدید کنندگان خود را از سایت خود لذت ببرید و به آنها دلیلی برای بازگشت زیاد بدهید این امر فرصت بیشتری برای فروش به آنها می دهد.

منفی:

اعتدال – وقتی یک مجمع عمومی را باز می کنید باید به فکر اعتدال باشید زیرا همه افراد به همان شکلی که هستند رفتار نمی کنند! از استدلال های ساده گرفته تا دسترسی شما به پست های گریزان و عناصر شیطانی باید اطمینان حاصل کنید که رئیس انجمن هستید یا اینکه مردم این کار را برای شما انجام می دهند که البته این کار وقت زیادی را از شما می گیرد یا این بدان معناست که شما باید اغلب به اعضای غیرحضوری اعتماد کنید. این کار را برای شما انجام دهید.

هرزنامه ها – مانند اکثر موارد موجود در شبکه جهانی وب یک تالار گفتگو یک هدف باز برای هرزنامه است زیرا اگر این انجمن بزرگ باشد ممکن است در Google دارای وزن باشد. برخی از تالارهای بزرگ خاموش یا نحوه کار با توجه به هرزنامه را تغییر داده اند بنابراین مهم است که در مورد چگونگی مقابله با این مسئله فکر کنید قبل از اینکه برای شما مشکل ایجاد شود.

آسیب پذیری های امنیتی – از آنجا که بسیاری از انجمن ها علاوه بر سایت شما هستند باید اطمینان حاصل کنید که برنامه هایی را که به طور مرتب اجرا می کنید به روز کنید ممکن است خودتان را در برابر برخی مشکلات امنیتی بزرگ باز کنید. مهم است که قبل از شروع پخش مستقیم تنظیمات انجمن را مرور کنید تا مطمئن شوید که هرگونه حفره واضح که اجازه ورود افراد بد را می دهد بسته نشده است اما تا آن زمان باید اطمینان داشته باشید که مرتباً سایت خود را برای مسائل رصد می کنید بار دیگر وقت خود را بگیرید.

کمبود شغل – به نوعی شبیه به شهری با فروشگاه های بسته زیادی است اگر شخصی وارد سایت شما شود و ببیند که پست های کمی دارید ممکن است این تأثیر منفی بر آن بازدید کننده داشته باشد. اگرچه امکان عضو شدن بدون زنده بودن کار دشوار است اما باید در مورد چگونگی فعال کردن انجمن خود فکر کنید تا از حضور در سایت خالی و دور نگه داشتن بازدید کنندگان از سایت خود جلوگیری کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا