مزایا و مضرات پاسخ دهندگان

[ad_1]

هند

دستگاه های پاسخگویی خودکار کمک زیادی در اجرای استراتژی های بازاریابی ایمیل می کنند. از طرف دیگر اگر تازه کار را شروع کرده اید ممکن است بخواهید مبلغ ماهانه را برای یک پاسخ دهنده ربات حرفه ای پرداخت نکنید. بیایید نگاهی به برخی از مزایا و معایب دستگاه های پاسخ دهیم تا در تصمیم گیری به شما کمک کنند.

مزایای پاسخ دهندگان

1. ایجاد یک لیست بزرگ از مخاطبین

هر مشاغلی که لیست مخاطب ایجاد نکند پول را از جدول خارج می کند. اگر لیست بزرگی از مشتریان بالقوه را تهیه و پرورش دهید می توانید در طول زندگی آنها را به طور مکرر بازاریابی کنید. Autoresponders به ​​شما امکان می دهد تا اطلاعات تماس را از فرم ورود به صفحه در وب سایت ضبط کرده و اطلاعات را بطور خودکار در یک پایگاه داده ذخیره کنید. این پایگاه داده به شما امکان می دهد تا پیامی را به لیست خود منتقل کنید یا یک سری پیام های پیگیری را در فواصل از پیش تعیین شده برای لیست خود ارسال کنید.

2. فروش محصولات به صورت خودکار

آیا می دانید که می توانید یک پاسخ دهنده اتوماتیک را برای فروش محصولات خود بصورت اتوماتیک تنظیم کنید؟ اگر مخاطب خودکار خود را به درستی تنظیم کنید از طرف شما فروخته می شود. به عنوان مثال بعد از اینکه شخصی در صفحه فرود شما ثبت نام کرد هر روز به مدت 10 روز یک پیام پیگیری ارسال کنید. هر پیام باید حاوی توصیه های ارزشمندی در مورد نحوه استفاده از محصول باشد. در پایان هر پیام پیوندی به صفحه فروش محصول درج کنید. وقتی یک سرب این نکات را می خواند آنها برای خرید محصول شما بیشتر باز می شوند. بعضی اوقات مشتری بالقوه ممکن است بلافاصله یا روز دهم بخرد. همچنین می توانید مخاطب خودکار خود را تنظیم کنید تا هر روز به مدت یک سال مشاوره جدیدی ارسال کند یا چندین ماشین پاسخگو را برای فروش چندین محصول تنظیم کنید.

3. بر موفقیت خود نظارت کنید

بیشتر خدمات حرفه ای پاسخگویی خودکار شما را قادر می سازد که قیمتهای ایمیل شما و همچنین تعداد افرادی که روی پیوندهای ایمیل شما کلیک کرده اند را ردیابی کنید. به عنوان مثال اگر یک خبرنامه را به لیستی از 1000 مشترک ارسال می کنید می توانید تعداد افرادی که قبلاً خبرنامه شما را می خوانند و تعداد کلیک روی پیوندها را مشاهده کنید.

معایب پاسخ دهندگان

1. هزینه

یک سرویس خودکار پاسخگویی خودکار ماهانه هزینه شما را می پردازد. به عنوان مثال Aweber در هر ماه 19 دلار برای 500 مشترک هزینه دارد. این هزینه زمانی افزایش می یابد که مشترکین بیشتری داشته باشید یا خبرنامه خود را بیش از یک بار در ماه ارسال کنید. به عنوان مثال اگر ماهانه 4 بار خبرنامه خود را برای 500 مشترک ارسال کنید به طرحی نیاز دارید که 2000 مشترک را در خود جای دهد. اگر از Aweber استفاده می کنید باید ماهانه 49 دلار بپردازید.

2. عدم تحویل

اگر مایل به پرداخت هزینه ماهانه برای یک پاسخ دهنده اتوماتیک حرفه ای نیستید ممکن است تصمیم بگیرید که از یک هزینه رایگان استفاده کنید. مشکل این است که هیچ ضمانتی برای ارسال ایمیل های شما وجود ندارد شما ممکن است شکایتی در مورد هرزنامه دریافت کنید یا شرکت ممکن است کار را متوقف کند. احتمالاً شما وقت و تلاش زیادی را برای ساختن لیست مشتریان بالقوه سرمایه گذاری کرده اید پس چرا شما می توانید از خدمات رایگان IVR ریسک کنید؟

3. امکان نوشتن ایمیل های پیگیری مؤثر وجود ندارد

متوقف کردن نوشتن پیامهای خودپرداخت آسان است زیرا نوشتن آنها زمان زیادی می برد. اگر مؤثر نباشد ممکن است مشتریان شما از خبرنامه های شما به حالت تعلیق درآمده و از آن جدا شوند. اگرچه نقص هایی وجود دارد IVR ها ابزاری اساسی برای بازاریابی هستند که به شما امکان می دهند روابط طولانی مدت با مشتریان خود برقرار کرده و چندین محصول را به صورت خودکار به فروش برسانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا