[ad_1]
اکثر شرکت هایی که به خوبی با سئو آشنایی ندارند هنوز اصول اولیه کلمات کلیدی را درک می کنند. بیشتر شرکت ها در استراتژی های بازاریابی آنلاین از کلمات کلیدی عمومی یا دم کوتاه استفاده می کنند. اما بسیاری از شرکت ها درک نمی کنند که کلمات کلیدی باریک یا کلمات کلیدی دم بلند وجود دارد که می تواند برای اهداف سئو نیز مفید باشد. شناختن جوانب مثبت و منفی از کلمات کلیدی با دم بلند و دم کوتاه می تواند به شرکت شما کمک کند استراتژی های بهتر بازاریابی را ایجاد کند.
کلمات کلیدی دم کوتاه
کلمات کلیدی دم کوتاه چیست؟ اینها عبارتهای گسترده ای هستند که افراد هنگام جستجوی اطلاعات در اینترنت از آنها استفاده می کنند. به عنوان مثال شما می توانید با یک اصطلاح ساده مانند کلمه تختخواب شروع کنید. این کلمه ی واحد هنگامی که در جعبه جستجو وارد شوید وب سایت های مختلف زیادی را برای بررسی فرد نشان می دهد.
مزایای کلمات کلیدی دم کوتاه
بنابراین فواید این نوع کلمه کلیدی چیست؟ فایده اصلی این است که مخاطبان گسترده ای را به خود جذب می کند. استفاده از این کلمات کلیدی می تواند به جذب مقدار قابل توجهی از ترافیک به وب سایت شرکت شما کمک کند. یکی دیگر از مزایای این نوع کلمات کلیدی این است که می توان به راحتی تعیین کرد که کدام یک به بازار یا شرکت شما مرتبط است. نوشتن در مورد آن نیز آسان است. هنگام ایجاد محتوای وب اطمینان حاصل شود که کلمات کلیدی استفاده شده با بقیه متن جریان دارند. قرار دادن کلمه تختخواب در یک جمله بسیار آسان است. مطمئن نیستید که کلمات کلیدی شما با محتوای شما مطابقت داشته باشد اما به دلیل تمرکز اخیر گوگل بر کیفیت و محتوای مرتبط چند بار پرداخت نمی شود.
منفی از کلمات کلیدی کوتاه
اگر کلمات کلیدی با دم کوتاه برای مخاطبان زیادی جذاب هستند نوشتن آن آسان است و به بازاریابان کمک می کند تا کلمات کلیدی مربوط به یک کمپین خاص را شناسایی کنند – چه چیزی می تواند در مورد آنها بد باشد؟ یکی از اشکالات استفاده از این کلمات کلیدی این است که شما ممکن است نوع اشتباهی از ترافیک را به وب سایت خود جذب کنید. اگر شرکت شما تختخواب سگ ها را می فروشد شما نمی خواهید افرادی که به دنبال تخت تختخواب هستند به وب سایت شما بیایند. شما می خواهید افرادی که به دنبال تخت سگ هستند و شاید حتی افرادی که به دنبال تخت سگ های مسن تر هستند. هرچه کلمات بیشتری را در یک عبارت جستجو استفاده کنید نتایج مشخص تر می شود.
مزیت دیگر این کلمات کلیدی رقابت است. این کلمات در وبگردی ها متداول است بنابراین شرکت ها می خواهند آنها را بخرند. این می تواند به مبارزات PPC شما آسیب برساند و می تواند رتبه بندی موتورهای جستجوگر بالا را برای شما دشوار کند. این نوع کلمه کلیدی همچنین برای افرادی که مایل به ایجاد کمپین های تخصصی هستند مفید نیست.
کلمات کلیدی دم بلند
کلمات کلیدی طولانی همچنین به عنوان اصطلاحات جستجوی باریک شناخته می شوند. این شرایطی است که اگر مرورگرها در جستجوی چیز خاصی هستند مرورگرها در جعبه جستجو وارد می شوند. با مراجعه به مثال تختخواب وبگردانی ممکن است عبارت تختخواب سفری نوجوان در شهر نیویورک را وارد کنند. با وارد کردن این عبارت خاص مرورگرهای اینترنتی لیستی از سایتهای مرتبط با افرادی را که در شهر نیویورک جستجو می کنند برای خرید تختخواب تختخواب برای نوجوانان – که هدف دیگری نیست – دریافت می کنند.
مزایای کلمات کلیدی دم بلند
اگر کلمات کلیدی کوتاه چیزی است که شخص هنگام شروع جستجو وارد آن خواهد شد پس از آن کلمات کلیدی طولانی عبارتهایی هستند که افراد هنگام نزدیک شدن به تصمیم نهایی وارد آن می شوند. افزایش نرخ تبدیل به جبران کاهش ترافیک وب کمک می کند.
بیشتر شرکت ها هنگام ساخت وب سایت خود یا هنگام تدوین کمپین های AdWords از این کلمات کلیدی استفاده نمی کنند. بنابراین علاوه بر کلمات کلیدی بلند این است که شرکت شما با رقابت زیادی روبرو نخواهد بود. این به شما کمک می کند با تلاش کمتری کم هزینه برای هر کلیک برای تبلیغات تبلیغاتی و ارتباط بیشتر با کمپین های خود رتبه های موتورهای جستجو بالاتر را بدست آورید – که می تواند بر کیفیت کیفیت شما تأثیر بگذارد.
منفی از کلمات کلیدی دم بلند
در حالی که این نوع کلمات کلیدی می تواند به ایجاد ترافیک هدفمند به وب سایت شما کمک کند و رقابت کمتری را ارائه دهد نقص هایی وجود دارد. یک اشکال این است که نوشتن نسخه مؤثر اغلب دشوار است. سعی کنید عبارت تختخواب تختخواب برای نوجوانان در شهر نیویورک را اضافه کنید. فکر می کنید چند بار می توانید این عبارت را به یک صفحه وب اضافه کنید و هنوز هم محتوای آن را به طور کلی جریان دهید؟ استفاده از این نوع کلمات کلیدی معمولاً در نسخه فروش دشوار و دشوار است و شما نمی خواهید به نظر برسید که اگر در حال پر کردن کلمات کلیدی هستید و از عبارات ناخوشایند استفاده می کنید فقط برای قرار دادن یک کلمه کلیدی در مقاله است.
اشکال دیگر استفاده از این نوع کلید واژه ها این است که شرکت ها باید بازار خود و اصطلاحات مورد استفاده برای دسترسی به وب سایت سازمان را درک کنند. اگر شرکت روی کلمات کلیدی اشتباه تمرکز کند شما نوع ترافیکی مناسب را دریافت نمی کنید.
هر دو نوع کلمات کلیدی می توانند برای استراتژی بازاریابی آنلاین یک شرکت مفید باشند. استفاده از کلید واژه های دم کوتاه در ابتدای مسیر فروش به رانندگی ترافیک کمک می کند. کلمات کلیدی با دم بلند برای نسخه تبلیغاتی می توانند در انتهای مسیر فروش مورد استفاده قرار گیرند تا بتوانند به افرادی که به فروش تبدیل می شوند منجر شود. سعی کنید از هر دو نوع کلید واژه در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید تا به افزایش نرخ تبدیل و بازدیدهای وب خود کمک کنید.
[ad_2]